Gratis 2 maanden abonnement - ook voor bestaande abo's!

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
wnsnipes
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 aug 2006, 07:43
Locatie: Mechelen

de promotie van 2 maanden is normaal voor niet abo's, maar als je je telenet "opzegt", zullen ze je die 2 maanden gunnen. Zelfs als je al abo bent. Niks tekenen, je zult gewoon doorverbonden worden met de kwaliteitscontrole en die zullen je dit voorstellen. Is bij mij toch gebeurd. Proberen waard zou ik zeggen. 8)
Gebruikersavatar
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1252
Lid geworden op: 15 jun 2004, 20:25
Locatie: West-Vlaanderen aan de kust

Momenteel zijn er nog altijd meer aansluiten dan mensen die opzeggen, maar..... de verzadiging komt steeds dichter bij.Ik hoop echt eens een periode te zien waarbij telenet zijn cijfers negatief gaat zien kwa aansluitingen. Ik denk stilaan dat dat ze dit beseffen.
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

Laat me raden: bij het akkoord gaan teken je in voor wederom een jaar contract ? Ze willen gewoon nog een jaar zekerheid dat hun klanten niet weglopen.
Powered by edpnet newer & faster
@ 10MB/sec Unlimited
Gebruikersavatar
wnsnipes
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 aug 2006, 07:43
Locatie: Mechelen

gelijk heb je Phuncz
Maar dan neem je het mee indien iemand nog niet aan verandering toe is. Weeral centjes uitgespaard en Telenet kan op zijn kin kloppen. k Vraag me dan toch af hoe dit dan toch gebeurt, de verlenging voor een jaar.

Toen ik gebeld heb, heeft die van kwaliteitscontrole me gezegd dat ik niks moest bijtekenen, maar dat als ik 2 maanden gratis krijg, dat ik dan natuurlijk een jaar extra "bij teken". Maar hoe is dit wettelijk? Is de recordopname een bruikbaar medium voor deze contractverlenging? :???:
wem
Premium Member
Premium Member
Berichten: 666
Lid geworden op: 24 mei 2004, 14:48

wnsnipes schreef:Is de recordopname een bruikbaar medium voor deze contractverlenging? :???:


Als jij op voorhand op de hoogte bent gebracht dat het telefoontje opgenomen was, denk ik dat dit wel bindend is.
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

Is er geen gekke regel in Belgie dat een mondelinge overeenkomst bindend is, alhoewel de aantoonbaarheid nihil is ?
Powered by edpnet newer & faster
@ 10MB/sec Unlimited
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

1) Als een telefonisch gesprek wordt opgenomen dan moet dit op voorhand gemeld worden. Ook het doel van het gesprek moet vermeld worden!

2) Een mondelinge overeenkomst kan even bindend zijn als een schriftelijke. De bewijslast is inderdaad een stuk moeilijker maar in sommige gevallen is die er: er zijn getuigen of de klant betaalt een voorschot met een betaalkaart, enz...
Laatst gewijzigd door Astralon 04 aug 2006, 15:05, in totaal 1 gewijzigd.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Astralon schreef:1) Als een telefonisch gesprek wordt opgenomen dan moet dit op voorhand gemeld worden. Ook het doel van het gesprek moet vermeld worden!


Dit gebeurd altijd bij Telenet ;)
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

Telenet kan zijn cijferkes hiermee verder opkrikken en zeggen dat ze in kwartaal x terug zoveel nieuwe klanten hebben binnengehaald. Slim bedacht van die mannen in Mechelen. Tja men moet toch vindingrijk zijn om de aandeelhouders zoet te houden. Slim van Telenet
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

wnsnipes schreef: dat ik dan natuurlijk een jaar extra "bij teken". Maar hoe is dit wettelijk? Is de recordopname een bruikbaar medium voor deze contractverlenging? :???:


Ik heb onlangs op die manier mijn internet 6 maand aan 29 euro bekomen... echter was er absoluut geen sprake van opnieuw een jaar intekenen. Nu de kans is klein dat ik weg ga (zit te ver van een BGC centrale) maar anders weet ik zeker dat het feest zou zijn :twisted:
eco racer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 171
Lid geworden op: 31 jan 2006, 01:58

Ik heb gisteren een contract van een jaar getekend Telenet ExpressNet, volgende week dinsdag komt men het installeren bij mij thuis. Ik betaal enkel de activatiekost van 50 euro. Nadien betaal ik 2 maanden 0 euro en de volgende 10 maanden 41,95 €.

Het zou kunnen dat Telenet idd. z'n klantenbestand kunstmatig opkrikt door extra promotie te geven aan bestaande klanten en alzo de aandelenhouders sust.

Ik hoop dat ik veel surfplezier zal beleven aan telenet ExpressNet.
lois
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 30 aug 2006, 12:49

Zou het ook niet kunnen dat je wel 2 maanden gratis abbo krijgt, maar dat je als nieuwe klant beschouwd word. Met als gevolg dat je 50 euro modemwaarborg word omgezet naar installatiekost, zodat je die kwijt bent.
Ik heb genoeg van die geldklopperij , ik behoor blijkbaar tot de groep van grote verbruikers, je weet wel, die 5 procent stouterikken die heel het netwerk platleggen omdat ze niet toekomen met 10 gig. Mijn verbruik is nu ongeveer een 12 a14 gig per maand, dus altijd maar blokjes bijkopen.
Vorige week heb ik een adsl modem gekocht, vanmorgen gebeld met belgacom om een discovery line aan te vragen, een van de weken gaat mijn opzegbrief aan telenet hier buiten-ik ben al 8 jaar klant- jammer, maar als ze bij telenet echt niet redelijk zijn, zal ik wel naar een andere provider gaan, ik denk edpnet, 29,5 euro per maand, voor 20 gig.
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

lois schreef:Mijn verbruik is nu ongeveer een 12 a14 gig per maand, dus altijd maar blokjes bijkopen.
Als gebruiker van Belgacom ADSL Go met de optie Multi hoef je niets bij te kopen dan krijg je daar 15 GB/maand.
Wat kost dit boven op het ADSL Go abonnement? € 9.50 /maand (incl. BTW)


Bovendien zit daar nog Norton Internet security, Antivirus en Anti Spam inbegrepen.

Zo te zien zijn er dus geen extra onkosten.
(zie ook het screenshot hieronder nu pas gemaakt, dat is het werkelijk verbruik van deze maand augustus)
Bijlagen
volume_raadplegen.jpg
(52.32 KiB) 1305 keer gedownload
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”