incredimail

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
under Control
Member
Member

hallo,ik heb jaren plezier gehad met de "mail bezorger"incredimail
perfect!
Tot nu toe...
Verleden week bliksem op de draad gehad en 3 pc's naar de vaantjes.
Das nu allemaal terug in orde (zijnde' nieuw binnenwerk') en ben terug alles op zijn plaats aant krijgen.
Maar bij de installatie van IM scheelt er iets. Tis te zeggen ,installeren gaat prima,maar na reboot,bij binnenhalen van post stopt hij telkens en lijkt bevroren,kan dan geen enkel opdracht doen of zelfs niet op een andere mail klikken!! Duurd zo'n 10 seconden ,dan gaat hij verder naar de volgende mail binnenhalen en terug stoppen waarna terug bevroren beeld! erg!Nooit geen last met gehad. Doe nu voorlopig erder met outlook express,en mis de manier van IM met zijn duizenden achtergronden wel,outook is op dat gebied omslachtiger.
HELP iemand?????
Have mutch fun with your pc --Thats all folks!!
CiBi
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 1 keer

eens een nieuwere versie installeren ?

STARBUCKS  : CPU : Intel i5-540M (2x2.53Ghz) , RAM : 4GB , HD : 500GB , GRAKA : GeForce GT 330M + onboard Intel HD Graphics , OS : X.6 Snow Leopard 64bit , SCREEN : 17" 1920x1200 LED-backlit widescreen [laptop]
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Als het 'freezen' gebeurt, hou dan ondertussen je taskmanager eens in de gaten (start > uitvoeren > 'taskmgr'). CPU belasting, programma met het hoogste CPU-verbruik, ... Misschien heeft het een andere oorzaak.

En ik geef toe, Outlook lijkt in het begin wat groot, maar zou ik hem niet meer kunnen missen.
Afbeelding
under Control
Member
Member

yow, heb het getest en SYSTEM gaat dan de hoogte in ,staat dus op de eerste plaats qua cpu belasting (tot 94 %!).

De vraag is nu,heb ik der iets mee ,met dit feit??
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

En je hebt het alleen als incridimail open staat? Want die system dat naar 100% schiet is meestal hardware related. Ik heb dit vb gehad toen een of ander programma wou printen naar een niet-aanwezige printer op een parallelle poort. Dat was best vervelend. Misschien is het ook zoiets?
Afbeelding
under Control
Member
Member

hi,tis OK ,een paar keer herstel gedaan ,die ge tegenkomt als ge wilt uninstall doen,en tis 100% in orde nu. Véél gemakkelijk program om achtergronden en dergelijke in een flits erop te zetten. :-D
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”