Ik zit nu bij belgacom adsl go, als ik nu overschakel blijft dan de snelheid hetzelfde, omdat ze beiden met hetzelfde netwerk werken?
Is er ergens een site waar ik kan berekenen hoe ver ik van de dichtsbijzijnde centrale zit?
snelheid
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Als dommel hetzelfde profiel aanbied normaal wel, maar dit is natuurlijk ook afhankelijk van hun capaciteit hé ...stijn1987 schreef:Ik zit nu bij belgacom adsl go, als ik nu overschakel blijft dan de snelheid hetzelfde, omdat ze beiden met hetzelfde netwerk werken?
Is er ergens een site waar ik kan berekenen hoe ver ik van de dichtsbijzijnde centrale zit?
-
- Elite Poster
- Bedankt: 5 keer
De snelheid is niet perse hetzelfde, maar de stabiliteit van de LIJN wel, en dus zijn dezelfde snelheden haalbaar. De rest hangt van het Dommel netwerk af, en volgens wat ik gelezen heb haalt iedereen dezelfde snelheid als bij Belgacom (in sommige regios zelf iets sneller, in andere iets trager, maar er is bijna geen verschil).stijn1987 schreef:Ik zit nu bij belgacom adsl go, als ik nu overschakel blijft dan de snelheid hetzelfde, omdat ze beiden met hetzelfde netwerk werken?
http://www.edpnet.be/cms.aspx?S=maxorderstijn1987 schreef: Is er ergens een site waar ik kan berekenen hoe ver ik van de dichtsbijzijnde centrale zit?