kan niet meer downloaden

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
hunnekens
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 jul 2006, 08:54

Hallo,
Onlangs ben ik bij Dommel. En ben zeker niet ontevreden. Maar nu kan ik niks meer binnenhalen met Grabit... er staat schedom has exceeded mont. Maar hoe kan dit ik heb nog een 9 GB's ongebruikt.
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Berichten: 718
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 28 keer

Je kunt altijd een payserver nemen...
area32
Plus Member
Plus Member
Berichten: 149
Lid geworden op: 26 dec 2005, 12:10
Locatie: West-Vlaanderen, Roeselare
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Contacteer:

Heb je via http, ftp, torrent, ... toevallig geen 41 GB gedownload?

Ik merkte ook al dat je de nieuwsserver alleen kan gebruiken binnen je maandelijkse 50 GB.

Ik zit net nog geen maand bij Dommel dus ik weet niet of het juist is, enkel een veronderstelling.
bf62
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

Goed om te weten is dat de teller van giganews begint in het begin van de maand, en de teller van dommel op de dag dat je bent aangesloten.
hunnekens
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 jul 2006, 08:54

ik ben rond de 20 ste aangesloten en toch zegt de teller van dommel dat ik nog .... remaining days hebt. (dus tot het einde van de maand).
Ik heb hun trouwens gisteren een mail gestuurd maar er is nog geen antwoord binnen gekomen. Helaas!! Ik zou graag alle GB's die ik krijg bij benadering toch willen gebruiken maar op deze manier is dat dus onmogelijk...... zijn er nog mensen die dit aan de hand hebben. Ik bedoel 50 GB zijn 50 GB en niet 40.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

hunnekens 50gb is bij Dommel ook idd 50gb hoor :lol:
hunnekens
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 jul 2006, 08:54

en waarom kan ik dan niks meer downloaden?
hunnekens
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 jul 2006, 08:54

download : 38.01 GB
upload : 2.87 GB
total traffic : 40.88 GB

remaining : 9.12 GB
next counter reset : 01/08/2006 (days remaining: 10)

Dit is mijn verbruik maar ik krijg met de beste wil van de wereld niks meer binnen gehaald met grabit. Ik zoek naar een oplossing of antwoord en niet naar opmerkingen. Sorry
kamagurka
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 22 jul 2006, 15:12

Heb je die newsaccount gegevens toch niet gebruikt bij je vorige ISP?
Je krijgt de gegevens immers 2 weken voordat je bent aangesloten.
Perkele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 jun 2005, 21:21

hunnekens schreef:Ik heb hun trouwens gisteren een mail gestuurd maar er is nog geen antwoord binnen gekomen.

Gisteren was het een feestdag en vandaag is het weekeinde, ik denk dat je een beetje meer geduld zal moeten hebben...
hunnekens
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 jul 2006, 08:54

Volgende mail heb ik terug gekregen van Dommel. Het is me duidelijk maar weet iemand of en waar ik kan nakijken wanneer de teller van de newsserver gereset word?

Geachte,

U kan niet gebruikte GBs niet overnemen naar de volgende maand. U kan nog wel blijven downloaden, enkel van de nieuwsserver kan u maar 50GB downloaden per kalendermaand. De teller van de newsserver valt dus niet altijd samen met de reset van uw algemene datateller. U kan dit ontwijken door een betalende newsserver te gebruiken zoals giganews.com of eweka.nl.

Met vriendelijke groeten,
Meilleures salutations,
Best regards,

dommel.com tech support
a schedom vof service
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 mar 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

hunnekens schreef:waar ik kan nakijken wanneer de teller van de newsserver gereset word?


De reset van de newsserver teller gebeurd op de 1ste dag van de maand.
Ik denk niet dat er een plaats is waar je kan zien hoeveel je downloade, maar dat kan in je newsclient waarschijnlijk wel.
pataat
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 mar 2006, 14:34

Idem hier:
Op 11 jul kon ik niet meer downloaden van de newsserver. Zogezegd "... monthly limit exceeded ...", alhoewel ik op dat moment slechts 10 GByte had verbruikt van de 50 beschikbare (maandelijkse reset van mijn Dommel account gebeurt iedere 5de van de maand). Op 27 jul kon ik opeens terug downloaden van de newsserver. Dat van die kalendermaand reset klopt dus blijkbaar niet.
Ik begrijp er dus niet veel van tenzij er gewerkt wordt met een soort 'glijdende' meter die het verbruik in de voorbije 30 dagen bijhoudt en je terug toelaat als dat verbruik lager is dan 50 GB én je voldoende krediet op je Dommel-teller hebt.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”