DSL signaal weg

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Ninjai
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 04 feb 2005, 13:27

Hmm, ik merk dan mijn DSL signaal is weggevallen. Ik heb eerst op de omschakeling van dommel gewacht en dan mijn opzeg bij Tele2 gedaan. Mag tele2 mijn dsl signaal laten afkoppelen? Kan dat zomaar? Nog een laatste afscheidskado van tele2 precies.

Dsl
Linestate = Initializing
d-fens
Plus Member
Plus Member
Berichten: 190
Lid geworden op: 24 dec 2005, 21:24
Contacteer:

Dan vrees ik dat je ADSL-verbinding bij Dommel nog niet actief is. Heb je je aanloggegevens aangepast?
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Tele2 mag je "signaal" afkoppelen als de betaalde periode voorbij is. Of Dommel zelf kan dit ook doen als men je wil omschakkelen naar hun signaal.

Bel even naar Dommel om te vragen wanneer je verbinding actief zal zijn, en doe dit zo snel mogelijk voor in het geval ze toevallig iets vergeten zijn of er iets fout is gegaan (bij hen of bij BGC) want vergeten is menselijk. Dus hoe langer je wacht, hoe langer het kan duren. Het kan natuurlijk ook zijn dat je verbinding vanzelf binnen enkele uurtjes werkt (omschakkeling naar Turboline signaal).
Ninjai
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 04 feb 2005, 13:27

Dommel heeft mij 2 weken geleden overgeschakeld. Gezien men aanraadde na de overschakeling op te zeggen bij Tele2, heb ik dat ook zo gedaan. Tele2 Opzegdatum 15/07/2006.

Vandaag surfte ik al 2 weken via dommel. De lijn zelf is actief, ik kan naar mijn eigen nummer bellen. Ik heb een ticketje bij Dommel aangemaakt. Ben benieuwd naar het antwoord.
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Bij mij was deze namiddag ook het DSL signaal weg.
Tussen ong 14u en 17u had ik geen ADSL en kon zelfs niet meer bellen (alleen opgebeld worden).

Blijkbaar ligt het probleem bij Belgacom, want ik kreeg dit antwoord van de (Dommel) helpdesk :
Belgacom heeft uw lijn nagekeken en een technische interventie
opgesteld
Ninjai
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 04 feb 2005, 13:27

Leuk om van anderen te horen.

Nog geen antwoord van de helpdesk. Nog steeds geen signaal. Van 03:00 tot 17:10 :cry:

/edit: solved, al ben ik tegen de windows reboot mentaliteit, herstarten van de modem verhielp het probleem....wegens de omschakeling van broadband naar mediumband. Modem vond dat niet zo leuk. Nochtans de veelgebruikte Thomson 510. Ik moet zeggen, binnen de minuut iemand aan de lijn. Binnen de 2 minuten dus opgelost!! WAUW!!! Kan Telenet nog iets van leren!!!
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”