Tele2 All In verbeterd?

Plaats reactie
poekie68
Pro Member
Pro Member
Berichten: 320
Lid geworden op: 08 feb 2006, 08:14

Ik zie weinig of geen nieuwe klachten ivm Tele2 All In. Omdat veel mensen met verlof zijn of gaat het wel degelijk beter met Tele2?

Mijn ADSL lijn is sneller en stabieler: down 384.0 KByte/sec, up 44.8 KByte/sec (1500 m van de centrale).
De kwaliteit van de telefonie is ook veel verbeterd, zelfs tijdens de spitsuren.

Wat zijn jullie bevindingen?
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Berichten: 718
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 28 keer

poekie68 schreef:Ik zie weinig of geen nieuwe klachten ivm Tele2 All In. Omdat veel mensen met verlof zijn of gaat het wel degelijk beter met Tele2?

Mijn ADSL lijn is sneller en stabieler: down 384.0 KByte/sec, up 44.8 KByte/sec (1500 m van de centrale).
De kwaliteit van de telefonie is ook veel verbeterd, zelfs tijdens de spitsuren.

Wat zijn jullie bevindingen?


Dat is een 4mbits-profiel, neem ik aan?
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

poekie68 schreef:Ik zie weinig of geen nieuwe klachten ivm Tele2 All In. Omdat veel mensen met verlof zijn of gaat het wel degelijk beter met Tele2?

Mijn ADSL lijn is sneller en stabieler: down 384.0 KByte/sec, up 44.8 KByte/sec (1500 m van de centrale).


Mss gaat het beter omdat veel mensen bij Tele2 zijn weggegaan wegens vernieuwing van de formule van hun oude Versatel-klanten. :p
t-town
Premium Member
Premium Member
Berichten: 527
Lid geworden op: 08 mei 2006, 19:56
Twitter: ttown2
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 22 keer

poekie68 schreef:Ik zie weinig of geen nieuwe klachten ivm Tele2 All In. Omdat veel mensen met verlof zijn of gaat het wel degelijk beter met Tele2?



Wat zijn jullie bevindingen?

ja, dat zou ik ook wel willen weten.
ik twijfel eraan of ik zou overstppaen naar de all-in formule
poekie68
Pro Member
Pro Member
Berichten: 320
Lid geworden op: 08 feb 2006, 08:14

Dat is een 4mbits-profiel, neem ik aan?


Inderdaad.
Computerleek
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 11 jan 2006, 22:21
Locatie: Hoeselt

Ben 7 maanden geleden over gestapt van versatel always naar tele 2 allin, de eerste maanden veel problemen gehad, maar het is veel verbetert. Telefoon werkt de laatste 3 maanden heel goed, internet snelheid varieer veel afhankelijk van spits of daluren,van 100 kbits/s tot
300 kbits/s en ook 4 Mbits profiel. Maar voor dat geld ben ik tevreden, zeker als je 40 uur nationaal belt per maand voor 10 € en onbeperkt kunt downloaden, als je verleden jaar hebt ingeschreven.
teki
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 02 jan 2006, 13:26

Ik heb nooit problemen gehad met Tele2.

1 jaar versatel, nooit offline geweest, altijd 120kb/sec.

Sinds januari Allin, 2x 1dag offline geweest, voor het nieuwe netwerk 200 a 400kb/sec. Nu altijd 500kb/sec en 50kb/sec upload.
Gebruikersavatar
antem
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 11 aug 2004, 00:24
Locatie: Lochristi

Hier ook geen enkel probleem. Telefoon heeft altijd prima gewerkt en internet is heel stabiel, ik haal zo'n 430 kb/sec down en zo'n 40 kb/sec up.
Het internetten zonder limiet is ook gewoon zalig. Niet dat ik nu dag en nacht leech maar gewoon het feit dat ik nergens rekening hoef mee te houden is fantastisch. Jammer dat deze optie voor nieuwe klanten verdwenen is. Mischien komt dit terug ,dan is Tele2 Allin echt een absolute aanrader!
zed
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 jan 2006, 16:30

Ik zit al 9 maanden met Tele2 All In. Zoals hierboven al gezegd is geweest, in begin veel problemen, maar nu ... Hier en daar eens een disconnect (en neen, niet de 36u).

Telefonie werkt de laatste maand(en) uitstekend. Download/uploadsnelheden zijn dik in orde: meestal 450kb/s down & 50kb/s up. Zelf in spitsuren. Dit is nogal een verandering tegenover vroeger. Toen haalde ik amper de 50-75 kb/s download. En ik zal maar zwijgen van de telefonie toen...

Enfin, met Tele2 op dit moment ni te klagen. Hopelijk blijft het zo...

ps: unlimited downloaden aan 450kb/s is beestig :twisted:
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1263
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Zuiderkempen
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 52 keer

En met welke firmware van je modem zit je? Je moet dit eens testen:
upload iets, tegelijk bel je met je GSM naar je tele2 nummer, neem op en zeg iets door de telefoon, hoor dan op de GSM of het geluid normaal(zonder gestotter) klinkt of niet. Ook kan je kijken of de upload speed ~10Kbyte/s daalt tijdens het gesprek.
zed
Starter
Starter
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 jan 2006, 16:30

ja ok, maar dit is voip telefonie, veel valt daar ni aan te veranderen

Firmware modem: 5.4.0.14
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”