Ik heb hier enkele Java games voor mobile phones, maar ik zou alles graag op CD zetten.
Ik zou dan een overzichtelijk menu willen maken, maar er zou de mogelijk moeten zijn om de .jar files te testen op de PC (zonder telkens naar de GSM te moeten kopiëren).
Ik ben dus op zoek naar een emulator die ik hiervoor zou kunnen gebruiken (uiteraard met zo weinig mogelijk prerequisites zodat de CD overal werkt zonder installaties).
Mobile phone emulator
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 16 keer
Het hoeft niet zozeer platformafhankelijk te zijn, het programma zal geschreven worden in .NET (zolang het maar geen installatie behoeft) , maar 'k heb ondertussen nog wat onderzoek gedaan en 'k vermoed dat J2ME the way to go is...
Yeap, werkt zeer deftig, heb het 2 jaar geleden eens gebruikt om een rekenmachinetje in java te maken voor de Siemens C60. Ik heb de messy code nog wel ergens liggen, (moest je ze willen).
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."