FlashBlue schreef:ruben schreef:[offtopic] en dan zou ik nog op de man kunnen gaan spelen hoe die hd's van u gevuld zijn geraakt maar over zoiets zal ik maar wijselijk zwijgen
iets met pot en een ketel of zoiets lalala[/offtopic]
ge doet wa ge nie laten kunt ; het feit alleen al dat ge ervan uitgaat dat er geen andere dingen zijn die hd plek innemen dan warez; getuigd van een nogal laag normbesef van uw kant uit .
als ge zoveel belang hecht aan uw warez enz , schaf u dan een payserver aan; en stop met zagen ?
tweaknews : irrelevant; appelen en peren vergelijken enzo ...
Niet bepaald laag normbesef als ik weet waarover ik praat (na het met eigen ogen gezien te hebben) maar goed deze discussie zal ons tever leiden en online kan je toch beweren dat je x terrabyte raid 5 array vol staat met linux distro's , niemand die het kan / zal controleren.
Feit dat ik er dan nog eens voor 'beledigd' wordt door te zeggen dat ik alleen denk dat illegale iso's veel plaats inpakken getuigt anders ook van veel respect...
http://www.begrijpend-lezen.nl , misschien nog een site voor jou ? IK HEB REEDS EEN PAYSERVER. Zoals al eerder gezegd in dit topic trouwens , maarja.
En wat is er irrelevant aan een vergelijking tussen tweaknews en een andere usenet provider zoals bv eweka ?
-Tweaknews : 50 dagen retentie , Eweka : 40
-Tweaknews : 4threads , Eweka : 4 thrads
-Tweaknews : 8€ per maand (maandelijks) , Eweka : 7,50€ de maand
enz
Phuncz schreef:Ik ga akkoord met ditCh en FlashBlue: altijd gezaag over een dienst waar nog geen 10% gebruik van maakt. Wilt ge usenet, betaal dan 7,5€ de maand voor een Eweka account. Ongelimiteerd. Maar iets zegt me dat de meesten dat niet doen omdat ze nog steeds met zakgeld als inkomen zitten...
Als er dan toch maar 10% van gebruik gemaakt wordt dan zal EDPnet het ook heus niet erg vinden om bv een eweka account mee bij de abonnementen te geven , zal dan immers niet veel aan traffic kosten.
Dan over de 'flame'
Phuncz schreef:Maar iets zegt me dat de meesten dat niet doen omdat ze nog steeds met zakgeld als inkomen zitten...
Klopt , ben nog steeds student en ik moet buiten 1 maand vakantiewerk nog altijd met m'n zakgeld toekomen. Het is niet omdat ik geen 7,5€ per maand KAN opbrengen voor usenet dat ik 'zaag' om een payserver bij m'n Flexi abonnement , het is eerder omdat ik die 7,5€ * x maand beter aan andere dingen kan en wil besteden...