Ja man voor iemand van 32 ben je toch wel een mega-kind.
Beteken je dan echt niks in het echte leven dat je je gram op het Internet probeert te halen?
Haal die bezemsteel uit uw gat, ga eens goed van bil, drink u een keer lazarus en get the f*** out of this forum.
Stukske loser van m'n botten.
Vele begrijpen ONBEPERKTE DATALIMIET precies niet!!!!
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
- Bedankt: 18 keer
Svekke schreef:Sparky schreef:Dat komt misschien nog.
Ze hebben nu de snelheid (van de premium gebruikers) verhoogd van 3.3Mbps naar 4Mbps. Ik heb geen idee of het werkelijk zo is omdat ik scarlet one heb . Zullen wel stap voor stap doen zeker..
Eh? Het gaat hier over All-In van Tele2, niet over Scarlet One...
maar ik had het over thomas zijn post met dat nachtsurfen .
- svenska
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 75 keer
Wel nu even terug on-original-topic:
Ik vertrouw het zaakje van United Telecom niet.
Redenen: in mijn ogen is het niet mogelijk om als reseller All-In aan te bieden tegen 10€ goedkoper dan Tele2 zelf en dan nog eens ZONDER limiet
Neen, ik versta onder deze formule: Always ADSL met VOIP faciliteiten...
MAW: Het is All-In light
http://www.tele2.be/nl/allin/4mb/tarieven/
Had ik eerder moeten zien
Ik vertrouw het zaakje van United Telecom niet.
Redenen: in mijn ogen is het niet mogelijk om als reseller All-In aan te bieden tegen 10€ goedkoper dan Tele2 zelf en dan nog eens ZONDER limiet
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 15 keer
Deej_1977 schreef:Ja man voor iemand van 32 ben je toch wel een mega-kind.
Beteken je dan echt niks in het echte leven dat je je gram op het Internet probeert te halen?
Haal die bezemsteel uit uw gat, ga eens goed van bil, drink u een keer lazarus en get the f*** out of this forum.
Stukske loser van m'n botten.
Kzou 'm toch niet te hard aanpakken, kben juist eens bij zijn profiel gaan kijken... (beroep)
-
- Starter Plus
Waar heb jij het over????
Ik zit bij Scarlet. En ik heb Scarlet One!!!! Wie heeft er ooits iets gezegd Van Tele2?? Ik??? Naar mijn weten heb ik daar nooit over gesproken.
En ga geen woorden in mijne mond leggen. Want dat lukt toch niet!
En waar ik het over had met onbeperkt datalimiet is niet Tele2 maar United-Telecom!
Maar uiteindelijk ging het bij mij nooit over de firma maar over het begrip ONBEPERKTE DATALIMIET (DOWNLOAD en UPLOAD)!!!!!
Daar ging uiteindelijk mijn eerste begricht over. Over het feit dat wij België achter lopen met het internet. En bij het internet over de term ONBEPERKTE DATALIMIET. Als het in Nederland, Frankrijk, Duitsland, Italië en nog vele andere landen de ONBEPERKTE DATALIMIET mee in hun abonnement geven waarom dan wij ook niet????
En uiteindelijk is er één gekomen van in België die het ook doet.
En hoe lang dat gaat duren weet ik niet.
Maar ik vindt dat ze het allemaal moeten doen. Of je nu veel download of niet als gebruiker dat speelt geen rol. Want iedereen is er goed mee.
En als andere landen het kunnen waarom wij dan ook niet.
En ze moeten eigenlijk geen uitvluchten meer zoeken want als ze het kunnen in het begin dan moeten ze er ook niet mee stoppen.
Ik zit bij Scarlet. En ik heb Scarlet One!!!! Wie heeft er ooits iets gezegd Van Tele2?? Ik??? Naar mijn weten heb ik daar nooit over gesproken.
En ga geen woorden in mijne mond leggen. Want dat lukt toch niet!
En waar ik het over had met onbeperkt datalimiet is niet Tele2 maar United-Telecom!
Maar uiteindelijk ging het bij mij nooit over de firma maar over het begrip ONBEPERKTE DATALIMIET (DOWNLOAD en UPLOAD)!!!!!
Daar ging uiteindelijk mijn eerste begricht over. Over het feit dat wij België achter lopen met het internet. En bij het internet over de term ONBEPERKTE DATALIMIET. Als het in Nederland, Frankrijk, Duitsland, Italië en nog vele andere landen de ONBEPERKTE DATALIMIET mee in hun abonnement geven waarom dan wij ook niet????
En uiteindelijk is er één gekomen van in België die het ook doet.
En hoe lang dat gaat duren weet ik niet.
Maar ik vindt dat ze het allemaal moeten doen. Of je nu veel download of niet als gebruiker dat speelt geen rol. Want iedereen is er goed mee.
En als andere landen het kunnen waarom wij dan ook niet.
En ze moeten eigenlijk geen uitvluchten meer zoeken want als ze het kunnen in het begin dan moeten ze er ook niet mee stoppen.
Laatst gewijzigd door thomasvanderavert1 16 jul 2006, 23:40, in totaal 1 gewijzigd.
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
thomasvanderavert1 schreef:En als andere landen het kunnen waarom wij dan ook niet.
Markt niet echt vrij gemaakt. Duopolie Telenet - Belgacom. BIPT mist slagkracht. Alle lijnen in handen van Belgacom die dus infra + content leveren. Belgische consument die onvoldoende eisen stelt. Het is hier al allemaal uitvoerig bediscussieerd.
Laatst gewijzigd door deej 16 jul 2006, 23:42, in totaal 1 gewijzigd.
- deej
- Elite Poster
Svekke schreef:MJ schreef:Kzou 'm toch niet te hard aanpakken, kben juist eens bij zijn profiel gaan kijken... (beroep)
Had ik dernet ook opgemerkt
Hij zegt toch dat ie een 32-jarige programmeur met unief diploma is...
-
- Starter Plus
Ja mijn beroep klopt.
Maar je kunt altijd een ogeval meegemaakt hebben waardoor je invalide geraakt.
En verder ga ik er niet over uitwijken want dat zijn jullie zaken niet.
- deej
- Elite Poster
thomasvanderavert1 schreef:Ja mijn beroep klopt.
Dat kan inderdaad iedereen overkomen en da's op menselijk vlak een heel spijtige zaak voor iedereen die het overkomt. Maar dat vergoelijkt geenszins je mega-spam campagne op dit bord.
- svenska
- Elite Poster
thomasvanderavert1 schreef:Ja mijn beroep klopt.
Das waar, zijn onze zaken niet...
Maar dat is je beroep niet, veronderstel ik?
Over die Tele2: als je het over United Telecom hebt, dan heb je het ook over Tele2, aangezien de formules overeenkomen.
En je hebt inderdaad gelijk dat Always ADSL limietloos is voor 29,90 per maand. Het enige wat in ons huidige internetgebeuren niet meer thuishoort, is die snelheid van een 0,5Mbps...
Ik heb het 2 jaar gebruikt, en was er in het begin zeer tevreden over (ik kwam van een 56K modem).
Maar sinds Tele2 de plak zwaait over Versatel, is het miserie tot en met.
Na 2 jaar begon ik ook te voelen dat de snelheid niet voldeed aan de moderne eisen van het internet.
Of het nu limietloos is of niet, de snelheid is een zeer grote beperking op de 'no limit fun'.
Beste vrienden allemaal, ik zou nu toch voorstellen verder vriendelijk met elkaar om te gaan.
In een PM schreef thomasvanderavert (toen nog zonder aanhangsel 1 dat hij invalide was), achteraf las ik pas in zijn profiel dat dit zo is.
Ik had zelfs een aanklikbaar Logo klaargemaakt. (logo wat ik nadien verwijderd heb, wegens de verschillende topics welke daarover geopend werden, i.p.v het bij een topic te houden)
Nadien is het met die topic spijtig verder bergaf gegaan en zo onder Duiventil beland.
Nu dat we ondertussen al in de vroege uurtjes zitten, laten we er eens over slapen.
Dat kan helpen om het dan rooskleuriger te zien.
Er zijn ergere zaken welke zich afspelen in deze boze wereld.
In een PM schreef thomasvanderavert (toen nog zonder aanhangsel 1 dat hij invalide was), achteraf las ik pas in zijn profiel dat dit zo is.
Ik had zelfs een aanklikbaar Logo klaargemaakt. (logo wat ik nadien verwijderd heb, wegens de verschillende topics welke daarover geopend werden, i.p.v het bij een topic te houden)
Nadien is het met die topic spijtig verder bergaf gegaan en zo onder Duiventil beland.
Nu dat we ondertussen al in de vroege uurtjes zitten, laten we er eens over slapen.
Dat kan helpen om het dan rooskleuriger te zien.
Er zijn ergere zaken welke zich afspelen in deze boze wereld.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
thomasvanderavert1 schreef:Maar uiteindelijk ging het bij mij nooit over de firma maar over het begrip ONBEPERKTE DATALIMIET (DOWNLOAD en UPLOAD)!!!!!
Je wil wel on-topic blijven maar je antwoordt niet op mijn bemerkingen. Dus proberen we het nog eens:
1) Belgacom heeft 1 miljoen klanten en die hebben gemiddeld een verbinding van 4 Mbit/sec. Hoeveel bandbreedte heb je dan nodig om iedereen met een abonnement bij Belgacom onbeperkte bandbreedte te geven?
2) Hoeveel kost dat aan Belgacom? Gelieve in je berekening geen beperkingen op te nemen. Dus ga ervan uit dat iedereen op hetzelfde moment trans-atlantisch wil?
Twee simple vragen die als je ze beantwoordt onmiddellijk duidelijk zullen maken dat onbeperkte datalimiet gewoon (nog) niet kan voor iedereen.
Kzou 'm toch niet te hard aanpakken, kben juist eens bij zijn profiel gaan kijken... (beroep)
Dat heb ik waarschijnlijk deze morgen als eerste gezien (Blue-Sky kan dit bevestigen want we hebben hierover via PM gecommuniceerd) en toen heb ik dezelfde vragen gesteld als hierboven maar nooit een antwoord gekregen. Dus er is echt wel moeite gedaan om on-topic te blijven maar als je de eerste kritische opmerking al onmiddellijk countert met de stelling "dat we een stelletje idioten" zijn dan ben je echt verkeerd bezig.
Astralon
-
- Elite Poster
- Bedankt: 5 keer
Svekke schreef:ZMD schreef:Ik heb inderdaad begrepen wat je bedoeld: Onbeperkt downloaden bij United Telecom voor 29,90€ aan een snelheid van 4Mbps (je zit wel voor 3jaar vast). Vergeet wel niet dat Tele2 hiet internet levert (ook al betaal je aan United Telecom), en het laatste wat ik daarvan gelezen hed was niet echt goeie commentaar (is mss ondertussen al veranderd).
Het enige wat ik nog zou willen vragen is hoe snel uw verbinding nu is (liefst met een duidelijke uitleg).
Maar wat ik niet snap, is dat de 4Mbps als optie staat in de brochure, tegen 9€ per maand meer...
En inderdaad, deze formule is niets meer dan een all-In van Tele2 (zonder limiet weliswaar), maar daar is al maanden zever rond snelheid, helpdesk en stabiliteit...
Ofwel heb ik deze middag niet goed gelezen, of werden de pagina aangepast, maar volgens mij stond duidelijk op hun pagina (bij basisvoordelen) dat je 4Mbps kreeg ipv 512kB. Als ik het nu opnieuw lees is het inderdaad niet meer zo duidelijk.
Svekke schreef:Ik vertrouw het zaakje van United Telecom niet.
De enige reden waarom ze misschien goedkoper kunnen zijn is omdat ze u gegarandeerd voor 3jaar vast hebben. Maar ik ben nu ook al niet meer zeker van de snelheid.
Maar wat het me het meeste bezorgd maakt is dat Tele2 het internet levert.
PS Thomas: Ik zou graag nog steeds een speedtest zien
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
Deej_1977 schreef:Ja man voor iemand van 32 ben je toch wel een mega-kind.
Hoe zit het me uw E.Q. ? Nogal emotioneel zekerst ?
MJ schreef:Kzou 'm toch niet te hard aanpakken, kben juist eens bij zijn profiel gaan kijken... (beroep)
als da voor u een reden is om over u heen te laten lopen ...
er zijn daar gradaties in, en blijkbaar kan hij toch nog 'redelijk' denken dus laat u daardoor ni misleiden
Deej_1977 schreef:Hij zegt toch dat ie een 32-jarige programmeur met unief diploma is...
thomasvanderavert1 schreef:En verder ga ik er niet over uitwijken want dat zijn jullie zaken niet.
Het in uw profiel zetten is idd de beste manier om da te bereiken ...
<ontopic>
de offtopic was te lang om te tagge
alsge in België een limietloze dynamiek in gang wilt zetten, dan moet ge ervoor zorgen dat dat ergens als basis regel telt (bvb. via BIPT)
een beetje zoals de IFPI het heeft aangepakt om alle .BE ISP's hun eigen nieuwsservers te laten vallen
want één golf maakt geen surfstrand
als hoofdspelers zoals BGC dit (mits de nodige druk) dit beginnen doorvoeren, heeft pas kans op slagen
ziemaar naar telenet, adsl2fit en realdsl die hun limietloos internet aanbod in .BE niet konden blijven aanbieden
al was het ni altijd voor dezelfde redenen in alle eerlijkheid
PS : Scarlet = Belgacom, maar met vertraging
</ontopic>
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Effe terug on topic
thomasvanderavert1 denkt dat er eindelijk eens een provider is die unlimited up and down gaat aanbieden?
Als ik me niet vergis hebben we er al zo van die optimisten gehad .... ADSL2FIT ... dat is ook niet goed afgelopen met die mannen.
Laten we ook niet vergeten wie met de problemen zat ... de klanten.
Ze hebben uiteindelijk wel 1 goed ding gedaan ... Edpnet in de plaats aangeboden
thomasvanderavert1 denkt dat er eindelijk eens een provider is die unlimited up and down gaat aanbieden?
Als ik me niet vergis hebben we er al zo van die optimisten gehad .... ADSL2FIT ... dat is ook niet goed afgelopen met die mannen.
Laten we ook niet vergeten wie met de problemen zat ... de klanten.
Ze hebben uiteindelijk wel 1 goed ding gedaan ... Edpnet in de plaats aangeboden
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Djorre schreef:thomasvanderavert1 denkt dat er eindelijk eens een provider is die unlimited up and down gaat aanbieden?
Vergeet chello niet ( *grinn* )
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
thomasvanderavert1 schreef:Je kan ook een jaarlijks kontrakt nemen maar dan moet je alles eens goed lezen op hun site.
Ze voorzien heel vlaanderen naar mijn weten. Antwerpen toch alleszins en ze zijn van de Limburg.
En spijtig genoeg had ik hen te laat opgemerkt en zit ik nu een jaartje vast bij Scarlet. Waar ik surf tegen 3.3MBps! En van de snelheid ben ik kontekt enkel dat scarlet nog geen nachtsurfen kent.
Maar nu komt de eerste goede reactie. De allereerste.
sinds wanneer biedt scarlet 3.3 MBps?
- svenska
- Elite Poster
LoSeR schreef:sinds wanneer biedt scarlet 3.3 MBps?
Sinds... Altijd?
Pas sinds kort zijn ze begonnen met 4Mbps profielen.
En de vele klanten zitten bijgevolg nog op 3,3Mbps...
http://www.scarlet.be/residential/nl/products/internet/ScarletADSLLight/
Laatste poging van Blue-Sky om een einde te stellen over dat heen en weer schrijven i.v.m. deze topic.
Gedraag jullie eens als volwassen mensen, en remember spammen kan strafbaar worden!
als het blijft duren.
Even off topic...
(De Postbode die op den duur de pesterijen niet meer kon verdragen met fatale afloop)
Terug on topic a.u.b.
Dit is het einde van mijn korte preek dienaangaande
Gedraag jullie eens als volwassen mensen, en remember spammen kan strafbaar worden!
als het blijft duren.
Even off topic...
(De Postbode die op den duur de pesterijen niet meer kon verdragen met fatale afloop)
Terug on topic a.u.b.
Dit is het einde van mijn korte preek dienaangaande
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Svekke schreef:LoSeR schreef:sinds wanneer biedt scarlet 3.3 MBps?
Sinds... Altijd?
Pas sinds kort zijn ze begonnen met 4Mbps profielen.
En de vele klanten zitten bijgevolg nog op 3,3Mbps...
http://www.scarlet.be/residential/nl/products/internet/ScarletADSLLight/
volgens hem krijgt hij 3.3MBps down en xxx up
aangezien hij zo veel gespammed heeft dat er een grote verschil is tss MBps en Mbps veronderstel ik dat hij wel degelijk MBps bedoelt