Array ( [0] => Billing failure [1] => This agent has not enough money to register a new domain [2] => XML error: 2104 )
Fout bij registreren domeinnaam
Registratie pakket mislukt
Domeinregistratie via CheapAss - Agent has not enough money
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 16 keer
Voor het aflopen van mijn abo bij RealDSL wou ik toch nog een domeinnaam registreren (uiteindelijk heb ik daarvoor betaald via mijn abo). Maar bij het klikken op Betalen krijg ik onderstaande fout terug (vermoedelijk van DNS):
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 13 keer
ROFL
We zijn op de hoogte van het probleem (ja wij lezen userbase ookkhsw schreef:Ik heb alleszins een mailke gestuurd naar CheapAss support, 't is niet dringend voor mij...

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
- Bedankt: 45 keer
bjansens schreef:We zijn op de hoogte van het probleem (ja wij lezen userbase ookkhsw schreef:Ik heb alleszins een mailke gestuurd naar CheapAss support, 't is niet dringend voor mij...), maar de persoon die normaalgezien het aanzuiveren van de rekening bij dns.be regelt is op dit moment op vakantie. We proberen dit ASAP in orde te brengen.

- svermassen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 60 keer
Troost u.
Ik heb via een doorverkoper van IN aan de hand gehad dat mijn domein ineens geblokkeerd was.
Meneer was vergeten de herregistratie te doen.
Terwijl dit in zijn systeem op automatisch stond.
En dat merk je pas als je mail ineens niet werkt.
Maar het heeft hem toch geld gekost ...
Als die uit blokkering gehaald moet worden kostte het een 3x zo veel als ik mij niet vergis...
Ik heb via een doorverkoper van IN aan de hand gehad dat mijn domein ineens geblokkeerd was.
Als die uit blokkering gehaald moet worden kostte het een 3x zo veel als ik mij niet vergis...
Ken de prijs niet vanbuiten, maar ik dacht 12 euro ipv 8. En zelfs moest het 3x zoveel kosten, denkt ge nu echt dat die maalt om 16 euro? Spijtig, maar gaat hem geen pijn doen in de portamonnaie.svermassen schreef:Troost u.
- svermassen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 60 keer
Shit happens.
Beter andere agent nemen.
Ik ben maar naar Eurodns overgeschakeld.
Dan zijn er tenminste geen problemen met betalen, ...
Beter andere agent nemen.
Ik ben maar naar Eurodns overgeschakeld.
Dan zijn er tenminste geen problemen met betalen, ...
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
Ik heb vernomen dat Cheapass werkt met credits die je per SMS kunt opbouwen. 4 € per SMS dat van je belkrediet af gaat neem ik aan.
Je moet dus eerst een account maken, een aantal SMS'kes versturen naar hun zodat je genoeg credits hebt en dan kun je pas een domein registreren.
Je moet dus eerst een account maken, een aantal SMS'kes versturen naar hun zodat je genoeg credits hebt en dan kun je pas een domein registreren.
Dan hebt gij toch al meer geluk als mij: Ik heb al een ticket gepost en gebeld om te vragen dat ik voldoende credits zou krijgen voor een website zoals die beloofd was: hun reactie was:Tracer07 schreef:mjah credits hebben we .. aangezien je die krijgt bij je realdsl abonement... maar als ze niet genoeg geld hebbe nom je credits om te zetten danben je er niets mee ^^
"Beste,
U kunt uw pakket als u inlogged in cheapass en op wijzigen klikt.
Dit kost dan niet de volledige prijs alleen de credits die tekort zijn voor het pakket.
"
Maar daar zijt ge wel vet mee als ge geen credits hebt ... en ik ga geen credits zelf bijkopen om het pakket te krijgen dat bij mijn abonnement zit inbegrepen.
(heb vorig jaar zelfs te weinig credits gekregen, ik kon maar net een website met 20Mb aanmaken)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 20 keer
typisch realdsl é mannen.. overstappen ipv te klagen. T enige wa die manne kunnen is meiskes voor de cam sleuren int oosblok, en daar sites mee hosten. En wa brol op zattevrienden posten en denken da ze het zijn... enfin zattevrienden is een grote community , ongetwijfeld zal der daar wel ene sympathieke, of ene met wa meer verstand zitten, morjah.
Cheapass vraagt hun mail te sturen indien u een domeinnaam niet wenst te verlengen (soort stilzwijgende verlenging
) ... maar als ge ze dan mailt.. sturen ze nooit bevestiging terug.
Cheapass vraagt hun mail te sturen indien u een domeinnaam niet wenst te verlengen (soort stilzwijgende verlenging

VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Euh, nee? Er wordt maandelijks een mail uitgestuurd waarin gevraagd wordt of je je domein wilt verlengen, indien dit wel zo is kan je gewoon op de link 'betalen' klikken, indien niet dan laat je dit oftewel weten, oftewel wordt je domein gedelete op het einde van de maand.Fluppeke schreef:typisch realdsl é mannen.. overstappen ipv te klagen. T enige wa die manne kunnen is meiskes voor de cam sleuren int oosblok, en daar sites mee hosten. En wa brol op zattevrienden posten en denken da ze het zijn... enfin zattevrienden is een grote community , ongetwijfeld zal der daar wel ene sympathieke, of ene met wa meer verstand zitten, morjah.
Cheapass vraagt hun mail te sturen indien u een domeinnaam niet wenst te verlengen (soort stilzwijgende verlenging) ... maar als ge ze dan mailt.. sturen ze nooit bevestiging terug.
Deze uitleg geldt niet voor realdsl abbonnees, deze worden automatisch verlengd (en krijgen daar ook geen mail van).