Mensen ik wordt hier zot van al de mensen die reageren op iets zonder het goed te lezen ofwel wel goed lezen maar het uiteindelijk niet verstaan.
Ik kwam naar hier gewoon om iedereen duidelijk te maken dat er uiteindelijk ene is in belgië die obeperkt download en upload geeft tesamen met voip.
Chello voorziet enkel abonnementen in brussel en leuven. Maar de andere die ik zei doet het over heel vlaanderen!!
En dan kreeg mijn eerste bericht van onwetende mensen echt onnozele antwoorden en als ze dan toch iets juist zeiden zullen ze het gaan opzoeken zijn waarschijnlijk. Maar nu dit alles in het midden gelaten.
België moet gewoon andere landen en vooral onze buurlanden volgen nog op vele punten in het internet. En ik weet er zijn nog andere landen die achter lopen maar dat zijn dan arme landen en wij België zijn een zeer rijk land.
En adsl en vdsl is eigenlijk ongeveer hetzelfde enkel een andere benaming.
Maar ik eindig met te zeggen willen er niet meer dat over heel België onbeperkte download en upload mogelijk is? Wel ik wel. Ik spreek niet alleen voor mijn eigen daarom dat ik hier op userbase erover begonnen ben om het iedereen te laten weten.
Is dit geen site om andere te helpen met info te geven?
-
- Starter Plus
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik wil je redenering soms wel nog volgen, maar af en toe sla je zo'n ongelofelijke flaters dat je de geloofwaardigheid van de rest van je berichten teniet doet.
ADSL en VDSL hebben niet veel met mekaar verwant, behalve dat ze beiden een telefoonkabel gebruiken. De technologie er achter is niet uitwisselbaar (ADSL2+ is dat wél).
ADSL en VDSL hebben niet veel met mekaar verwant, behalve dat ze beiden een telefoonkabel gebruiken. De technologie er achter is niet uitwisselbaar (ADSL2+ is dat wél).
-
- Starter Plus
meon schreef:Ik wil je redenering soms wel nog volgen, maar af en toe sla je zo'n ongelofelijke flaters dat je de geloofwaardigheid van de rest van je berichten teniet doet.
Dat is wat ik bedoelde ADSL2
-
- Administrator
- Contacteer:
Aangezien je er toch zoveel van kent veronderstel ik dat je informatie hebt uit niet nader genoemde/ bekende bronnen voor gelijk wie van de Userbasers dat een ISP in België ADSL2 gaat invoeren.
Want als ik allen nog eens nakijk bestaat er in België enkel ADSL2+ en geen ADSL2.
Want als ik allen nog eens nakijk bestaat er in België enkel ADSL2+ en geen ADSL2.
- meon
- Administrator
- Contacteer:
thomasvanderavert1 schreef:Dat is wat ik bedoelde ADSL2
ADSL2= ITU G.992.3/4
ADSL2+ = ITU G.992.5
ADSL2 is in België (en elders) nooit uitgerold.
//edit: zoals Ze0n dus zegt ...
Laatst gewijzigd door meon 16 jul 2006, 15:02, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Starter Plus
SeNsEi Ze0n schreef:Aangezien je er toch zoveel van kent veronderstel ik dat je informatie hebt uit niet nader genoemde/ bekende bronnen voor gelijk wie van de Userbasers dat een ISP in België ADSL2 gaat invoeren.
Jongens a.u.b worden jullie nog wel volwassen of zou je dat al moeten zijn om over zo'n kleine futuliteiten te zitten lullen.
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Het zijt gij anders wel die ons al de hele tijd probeert te 'pakken' op futiliteiten als kbps/kBpsthomasvanderavert1 schreef:Jongens a.u.b worden jullie nog wel volwassen of zou je dat al moeten zijn om over zo'n kleine futuliteiten te zitten lullen.
thomasvanderavert1 schreef:SeNsEi Ze0n schreef:Aangezien je er toch zoveel van kent veronderstel ik dat je informatie hebt uit niet nader genoemde/ bekende bronnen voor gelijk wie van de Userbasers dat een ISP in België ADSL2 gaat invoeren.
Jongens a.u.b worden jullie nog wel volwassen of zou je dat al moeten zijn om over zo'n kleine futuliteiten te zitten lullen.
Je zit wel 10 topics te maken over iets dat compleet nutteloos is. Dan zit je je te verdedigen met het feit dat je geen leven hebt omdat je compleet achter je PC zit (24/7 niet?).
Kbedoel doe eens sociaal, kom eens onder de mensen en voel je niet gefrustreerd als je PC wat trager loopt om dan je frustraties te komen spammen op een forum. Of is het omdat je bijna klaarkomt bij een onbeperkte datalimiet?
- Kemblin
- Pro Member
- Bedankt: 2 keer
thomasvanderavert1 schreef:SeNsEi Ze0n schreef:Aangezien je er toch zoveel van kent veronderstel ik dat je informatie hebt uit niet nader genoemde/ bekende bronnen voor gelijk wie van de Userbasers dat een ISP in België ADSL2 gaat invoeren.
als je je voordoet als de slimste van dit forum zou je die foutjes toch moeten beperken