WK VOETBAL

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster

trouwens als ge goed kijkt ziet ge dat diene italiaan probeert te trappen terwijl hij valt. das gevaarlijk spel en van mij had hem dan ook een rode kaart gekregen.
Please help, looking for a way to get rich and fast
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Inderdaad. Dat had ik nog niet eens gezien.
Afbeelding
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Zidane excuseert zich voor kopstoot maar heeft geen spijt
De Fransman Zinédine Zidane heeft zich op de Franse zender Canal+ verontschuldigd voor zijn kopstoot in de borststreek van de Italiaan Marco Materazzi tijdens de finale van het WK voetbal, en hij bevestigt dat hij met ,,erg harde woorden" werd beledigd.

,,Ik verontschuldig me bij de kinderen die dat gezien hebben", verklaarde de middenvelder. ,,Mijn actie is onvergeeflijk (...). Natuurlijk was dat een foute actie. Ik wil dat klaar en duidelijk zeggen, want het werd gezien door twee à drie miljard televisiekijkers en miljoenen en miljoenen kinderen".

Op de vraag over wat Materazzi hem had toegeroepen antwoordde Zidane dat het ,,heel persoonlijke dingen" waren. ,,Het gaat over m’n moeder, over m’n zus. Hij zegt heel harde woorden en hij herhaalt ze meerdere keren. Je luistert er eens naar en je probeert te vertrekken. Je hoort ze twee keer en dan de derde keer...".

Zidane, die na de finale (gewonnen door Italië in de strafschoppen) een punt zette achter zijn carrière, heeft geen spijt van zijn actie. ,,Ik kan geen spijt hebben van mijn actie, want dat zou betekenen dat hij gelijk had om dat allemaal te zeggen".
Bron: De Standaard.be van 12 juli 2006
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 14 jul 2006, 08:21, in totaal 1 gewijzigd.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 5 keer

Robbe
El Robre
El Robre
Twitter: infocaris
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

Ondertussen mag Mataerazzi nummer 2 incasseren 8)

Bron : The Australian

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”