nu is de status van m'n betaling nog altijd openstaand, en heb ik een nieuwe factuur bijgekregen zonder ooit verbonden te zijn geweest
ik heb ze al verschillende keren gemaild, maar ze wimpelen het telkens af
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
wat kan ik nog doen?
Informeer u eerst voor ge iemand zwart maakt !wat is de fakturatie-procedure?
als u opteert voor een maandelijkse betaling, kan dit bij de aanvang ietwat onduidelijk zijn. in eerste instantie ontvangt u een faktuur voor de eerste maand service. het kan gebeuren dat u reeds een tweede faktuur ontvangt nog voor uw adsl account geactiveerd is. in dit geval hoeft u zich geen zorgen te maken, vermits de periode voor toekomstige fakturatie wordt geupdate zodra de adsl account geactiveerd is. op deze manier zorgen we ervoor dat u nooit dubbel betaalt voor een periode. ondertussen kan u de proforma fakturen die u ontvangt voldoen voor vervaldatum.
Idd Deej_1977 steeds opnieuw taalkemels. (die maak ik ook wel eens maar toch zelden)Deej_1977 schreef:gelukkig hebben ze het niet geleesd.ketter schreef:en ik leesde jou bericht hier
Klopt, een telefoontje kan wonderen doen!BungaMan schreef:Heb jij een probleem dan moet je mensen pushen om het gedaan te krijgen. Dat leer je wel snel genoeg in de bedrijfswereld.
Same here, maar kdenk dat Dommel wacht todat mijn huidige maand van Versatel gedaan is en mij dan activeert. Heb trouwens gemaild en de dag erna een antwoord gekregen. No prob so far, zal gewoon ff die maand uitzittengrox schreef:ik heb me 2 weken geleden ingeschreven, en de eerste factuur mooi overgeschreven naar ze
nu is de status van m'n betaling nog altijd openstaand, en heb ik een nieuwe factuur bijgekregen zonder ooit verbonden te zijn geweest
En op welke manier wimpelen ze het af ? Kan je misschien hun antwoord hier zetten ?grox schreef:ik heb ze al verschillende keren gemaild, maar ze wimpelen het telkens af
![]()
![]()
![]()
wat kan ik nog doen?
Dan zou ik toch maar het onderwerp van uw post nog eens lezen. Ik zou dan toch iets anders geschreven hebben.grox schreef:great al die nubs die het persoonlijk nemen, ik vermeldde nergens dat dommel me zou proberen op te lichten - waarom zouden ze eigenlijk![]()
sorry dommel, pleaaaase verbind me aubwas maar een grapje
Ik ben zelf al enige tijd bij Dommel. En eerlijk zoals ik ben kan ik je melden dat ik nog nooit in de kou ben blijven staan bij eventuele problemen. Ik heb al een aantal providers gehad en ik kan je zeggen dat ze op een vriendelijke en proffesionele manier hun klanten helpen. Dus eerst eens een belletje met hun zal wellicht klaarheid brengen.grox schreef:ik heb me 2 weken geleden ingeschreven, en de eerste factuur mooi overgeschreven naar ze
![]()
![]()
![]()
wat kan ik nog doen?
Toen mijn broer zich had ingeschreven kreeg hij ook na verloop van tijd 2 facturen terwijl hij nog geen login/pass had. Ik geef toe dat het nogal raar overkomt maar na een telefoontje met dommel bleek zijn aanvraag nog niet verwerkt te zijn en hun systeem gaat automatisch al de volgende factuur opsturen. Eenmaal je de login/pass gegevens hebt wordt er gekeken hoeveel maanden je al betaald hebt, zodat je al die maanden geen facturen meer krijgt totdat de niet betaalde maanden aanbreken.grox schreef:ik heb me 2 weken geleden ingeschreven, en de eerste factuur mooi overgeschreven naar ze
![]()
![]()
![]()
wat kan ik nog doen?
Hier hetzelfde Danny.Ik heb heel in het begin even problemen gehad met de downloadspeed op ftp servers maar dit was na een korte tijd helemaal opgelost en nu haal ik dus gewoon de volle speed.JustMeUC schreef: Ik ben zelf al enige tijd bij Dommel. En eerlijk zoals ik ben kan ik je melden dat ik nog nooit in de kou ben blijven staan bij eventuele problemen. Ik heb al een aantal providers gehad en ik kan je zeggen dat ze op een vriendelijke en proffesionele manier hun klanten helpen. Dus eerst eens een belletje met hun zal wellicht klaarheid brengen.
Danny