Datalimiet!

rsca
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 11 apr 2004, 10:48

Hmm

Is die QoS uitgeschakeld want ik ben constant aan een snelheid van 300 kB's aan het downloaden.

groetjes rsca
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

prodata schreef:Op het nieuwe netwerk halen de meeste mensen hun snelheid wel...
daar staat de CAP wel af ! en dit sinds begin vorige week (enkel op het nieuw netwerk)


Zoals ik al reeds zei... staat idd af... !
rsca
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 11 apr 2004, 10:48

Ik zit nog op het oude netwerk :-D


Data Rate: Stream Type Actual Data Rate

Up Stream
512 (Kbps.)

Down Stream
3360 (Kbps.)
bjansens
Destiny
Destiny
Berichten: 130
Lid geworden op: 26 okt 2005, 05:37

OpThaCop schreef:Als je van plan bent als server te spelen, heb je toch bandbreedte nodig?

Zegt wie? Der zijn echt wel toepassingen waarvoor je geen massa's bandbreedte nodig hebt. En zelfs als je web-server wilt spelen (http) is dit doenbaar als je site niet al te populair is.
Gebruikersavatar
OpThaCop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 28 mar 2006, 23:33
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 13 keer

bjansens schreef:
OpThaCop schreef:Als je van plan bent als server te spelen, heb je toch bandbreedte nodig?

Zegt wie? Der zijn echt wel toepassingen waarvoor je geen massa's bandbreedte nodig hebt. En zelfs als je web-server wilt spelen (http) is dit doenbaar als je site niet al te populair is.


Ik ben maar van plan dat ie een server wilt opzetten aangezien hij 8 static ip adressen ziet zitten (Waarom in gods naam 8 static ip's anders?).

En met 20GB kom je toch maar nauwelijks toe met normaal verbruik, laat staan dat hij een server wilt :roll:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Misschien moeten jullie eens kijken naar http://www.yabuadsl.eu/be/default.asp?m ... rt&lang=nl

Bij het overschrijden van je limiet krijg je daar nog steeds 1 Mbit/256 Kbps met FUP... da's meer dan normaal bij RealDSL :lol:
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

r2504 schreef:a's meer dan normaal bij RealDSL :lol:


Ik weet niet of je goed gelezen hebt, maar de beperkingen op sneheid op 2 poorten zijn opgeheven...

Pfff ik vind het erg dat jij steeds in de tegen aanval gaat terwijl je zelf nog nooit realdsl hebt gehad en je enkel baseerd op de negatieve uitlatingen HIER op dit forum..
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

prodata schreef:Pfff ik vind het erg dat jij steeds in de tegen aanval gaat terwijl je zelf nog nooit realdsl hebt gehad en je enkel baseerd op de negatieve uitlatingen HIER op dit forum..


Tsss... wat een veronderstelling. Ik heb inderdaad geen RealDSL (net zo min dat ik destijds A2F heb gehad), en heb het gelukkig ook nooit aanbevolen aan iemand ditmaal (heb m'n lesje geleerd na A2F) maar dat neemt niet weg dat ik een aantal mensen ken die RealDSL hebben (nog ééntje om precies te zijn, de rest heeft het tot groot plezier reeds buiten gesmeten).
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

prodata schreef:
Pfff ik vind het erg dat jij steeds in de tegen aanval gaat terwijl je zelf nog nooit realdsl hebt gehad en je enkel baseerd op de negatieve uitlatingen HIER op dit forum..


r2504 heeft wel gelijk.(ondanks dat hij misschien geen RealDSL heeft)
fr3d0
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 09 mei 2005, 17:40

Ik hoop dat sommigen beseffen dat er ook mensen zijn die helemaal geen problemen hebben met realdsl.
Ik heb mijn abbo van mei vorig jaar en tot op heden heb ik slechts 1x enkele dagen snelheidsproblemen gehad. Verder heb ik nooit moeten ervaren dat mijn internet eruit lag of dergelijke.
Behalve met de facturatie ivm domiciliëring heb ik nog nooit moeten bellen / emailen.
Ik zit nog steeds op het oude netwerk en haal zonder problemen 350 kbyte/s op constante basis.
Voor mij is de aangeboden formule van geekdsl op maat gemaakt.
Ik ben geen constante leecher die er elke maand honderden GB's doorhaal, maar als ik eens een maand veel GB's wil verzetten kan ik dat ook.
Mijn balans na meer dan een jaar realdsl is toch nog steeds positief, veel beter dan A2F indertijd.
Better to let people think your a fool then to open your mouth and remove all doubt
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

Dit klopt...
En zo zijn er nog VELE de enkele die problemen hebben wat waar is...
Maken het beeld van deze ISP zo negatief.

jammer dat er enkel gerageerd word op negatieve uitlatingen
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

prodata schreef:... de enkele die problemen hebben wat waar is...
Maken het beeld van deze ISP zo negatief.

jammer dat er enkel gerageerd word op negatieve uitlatingen


Ik heb ook al een aantal negatieve dingen gepost, maar heb er ook veel bijgeschreven dat ik desondanks de tekortkomingen nog altijd tevreden ben.

Het is soms lastig als je niet kan inbellen of je snelheid vast zit tegen enkele kB/s ... ik post gewoon de problemen die ik ondervonden heb hier op het forum. En dit is niet om een negatief beeld te geven van deze ISP maar om een correct beeld te geven.

Het is niet correct als je zegt dat er geen enkel probleem is geweest met deze ISP, maar het omgekeerde is ook niet waar.
Gebruikersavatar
Braincel
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 15 jun 2005, 12:19

jwouters schreef:
Braincel schreef:M.a.w de belofte die mij in het begin werd belooft van die upgrade naar 4mbit geld alleen voor de mensen die nu intekenen.
Maar die hebben dan weer die 0.2 euro aan hun broek.
Prachtig niet.


Neen iedereen krijgt overtijd een 4mbit profiel...


Zeg maar overtijds zijn nu een paar maanden verder nog steeds 3.3mbit.
Enig idee hoelang dit gaat duren.
bjansens
Destiny
Destiny
Berichten: 130
Lid geworden op: 26 okt 2005, 05:37

BBB schreef:En dit is niet om een negatief beeld te geven van deze ISP maar om een correct beeld te geven.

Het is niet correct als je zegt dat er geen enkel probleem is geweest met deze ISP, maar het omgekeerde is ook niet waar.

Als alleen maar de negatieve aspecten van een ISP belicht worden, en niet de positieve, dan lijkt me dat ongeacht of die negatieve aspecten nu correct zijn of niet, het beeld dat wordt opgehangen van die ISP incorrect is. (Volgt ge nog? ;))
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 mar 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

bjansens schreef:Als alleen maar de negatieve aspecten van een ISP belicht worden, en niet de positieve, dan lijkt me dat ongeacht of die negatieve aspecten nu correct zijn of niet, het beeld dat wordt opgehangen van die ISP incorrect is. (Volgt ge nog? ;))


Als echter het percentage van klanten met klachten beduidend hoger is dan bij een andere provider, dan schept dit toch een weergave van de realiteit :twisted:
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

khsw schreef:Als echter het percentage van klanten met klachten beduidend hoger is dan bij een andere provider, dan schept dit toch een weergave van de realiteit :twisted:


En hoe weet jij dan hoeveel klanten er in totaal zijn ? Dus jouw redenering gaat niet op omdat er geen officiële cijfers zijn van het aantal klanten !
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

bjansens schreef:Als alleen maar de negatieve aspecten van een ISP belicht worden, en niet de positieve, dan lijkt me dat ongeacht of die negatieve aspecten nu correct zijn of niet, het beeld dat wordt opgehangen van die ISP incorrect is. (Volgt ge nog? ;))

ge hebt wel een punt alsge zegt datge zowel positieve als negatieve reacties moet hebbe om een idee van de werking te hebbe, mor da zulde hier nooit gemakkelijk uit kunne destillere, mensen komen hier vooral voor hun problemen met de isp eh :-)

mor kheb wel de indruk dat RDSL aan het verbeteren is, ... nudat ze zichzelf nietmeer 'cappen' met het excuus dat het voor hun onkunde te compensere is
nu nog de tegenstrijdigheden uit hun faqhalen & ze zijn goe bezig
( wat is bvb het nu van te zegge daze ne newsserver hebbe, als die eigelijk geschrapt is, hoelang staat die zijn statusal ni op 'niet werkende' )

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

bjansens schreef:
BBB schreef:En dit is niet om een negatief beeld te geven van deze ISP maar om een correct beeld te geven.

Het is niet correct als je zegt dat er geen enkel probleem is geweest met deze ISP, maar het omgekeerde is ook niet waar.

Als alleen maar de negatieve aspecten van een ISP belicht worden, en niet de positieve, dan lijkt me dat ongeacht of die negatieve aspecten nu correct zijn of niet, het beeld dat wordt opgehangen van die ISP incorrect is. (Volgt ge nog? ;))


BBB schreef:ik heb ook af en toe "problemen" met realdsl, maar ik ben nog altijd zeer tevreden. [...] Ik kan nu zelfs met QoS nog voldoende downloaden. Het is alleen minder aangenaam als de snelheid soms weg valt.
en idd de vergelijking realdsl <=> a2f gaat niet op.


BBB schreef:ik ben altijd een tevreden klant geweest bij RealDSL, ondanks de problemen die er soms waren.
De problemen wogen niet op tegen het volume dat ik kon downloaden.


Zijn dit dan ook negatieve aspecten, dat ik desondanks de problemen die ik gepost heb nog altijd een tevreden klant ben?

Edit: Rode fontkleur word enkel gebruikt door Moderators
Weetgraag
UB_removed1963
Premium Member
Premium Member
Berichten: 504
Lid geworden op: 20 apr 2005, 12:52
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 13 keer

Na alle problemen die ik met RealDSL heb gehad vandaag opeens een 'rappel' binnengekregen om zogezegd een factuur van 1-3-2006 te betalen! Laat me niet lachen, na alle technische problemen die ik met mijn lijn heb gehad dan nog zo een stunt durven uithalen..(in een mail aan Inez heeft zij me trouwens zwart op wit bevestigd dat alles in orde/betaald was..maanden geleden ondertussen). Dit is werkelijk om ziek van te worden, kunnen die mannen nu niks fatsoenlijk doen?! zelfs als je der weg bent blijven ze je achtervolgen met stomiteiten van jewelste.
proz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 675
Lid geworden op: 05 feb 2005, 00:30
Locatie: BE
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 52 keer

Waarschijnlijk heeft iemand van RealDSL een hoop papieren in een schuif zien liggen bij de grote schoonmaak en die dan maar opgestuurd. Geen zorgen maken zou ik zeggen.
Gebruikersavatar
Braincel
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 15 jun 2005, 12:19

jwouters schreef:
Braincel schreef:M.a.w de belofte die mij in het begin werd belooft van die upgrade naar 4mbit geld alleen voor de mensen die nu intekenen.
Maar die hebben dan weer die 0.2 euro aan hun broek.
Prachtig niet.


Neen iedereen krijgt overtijd een 4mbit profiel...


Overtijds of overjaars we zijn ondertussen augustus en deze post dateerde van 21 mei ;)
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Kan er iemand eens vermelden waar je kan zien wat je verbruikt hebt ?
Ben nu enkele maanden klant bij realdsl en 100 % ben ik niet tevreden maar al bij al nu dat alles werkt valt het wel mee . Echter aan info is het wel niet te doen , geen uitleg geen ,degelijke site ,geen degelijke support van de helpdesk . Maar ik heb 20 gig limiet maar vind dus nergens de plaats waar ik kan zien wat ik al heb binnen gehaald heb . Daarbij was me gezegd dat ze een mail stuuren als ik bijna aan die 20 gig zat . Niks mail gezien maar nu zit ik van af nu wel met een download van 20 k man
Ga beter toch uit zien naar andere provider , betaal liever wat meer als ik maar service verkrijg en beter netwerk .
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

Dit kon je zien op een website maar die is momenteel down, wegens nieuwe setup...
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 mar 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

prodata schreef:momenteel down

Momenteel down?
Komaan zeg, die is al meer dan anderhalve maand down ( http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=11253 ). Probeer je normaal gezien de downtime in een produktie-omgeving niet zo klein mogelijk te houden? Of klooien ze bij RealDSL direct maar op hun live-omgeving? Leuk als ze datzelfde doen voor hun hosting :?

Sniffie schreef:Daarbij was me gezegd dat ze een mail sturen als ik bijna aan die 20 gig zat

Tuurlijk, in beloven zijn ze super bij RealDSL, maar die beloftes nakomen :roll:

Sniffie schreef:Ga beter toch uit zien naar andere provider

Verstandige besluit! 't Is een ongelofelijke luxe (allé als je van bij RealDSL komt toch) om uw PC aan te zetten en meteen connectie te hebben aan een deftige snelheid. :wink:
Gebruikersavatar
OpThaCop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 28 mar 2006, 23:33
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 13 keer

Ik denk dat ik de president ben bij RealDSL. Heb namelijk maar weinig problemen met RDSL, gisteren was de connectie wel weggevallen (na een 2 weken zonder last ofzo gezeten te hebben).

De snelheid is hier ook goed, en packetloss ook al lange tijd niet meer gezien. Heb destijds ook wel een paar tickets geopend ivm packetloss enzo, maar in deze regio (013) moet ik zeggen dat ik geen klagen meer heb...

'k Vind het wel spijtig dat anderen al zo lang last hebben van snelheid en verbinding! Moet dan ook eerlijk zijn, ik zou het ook niet willen en zou ook uitkijken naar een andere provider...


En ja, ik zou ook wel liever m'n volume willen raadplegen, maarja, zoveel down ik nu ook weer niet + heb toch FUP ... :wink:
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

prodata schreef:Dit kon je zien op een website maar die is momenteel down, wegens nieuwe setup...



En welke webstek was dat dan misschien ? Ken enkel die van www.realdsl.be de hoofpagina en dan de support site ;
http://support.realdsl.be/ maar die stelt helemaal niks voor .
Zit nu drie maand bij realdsl dus die heeft nog nooit gewerkt dan ?
dat kan toch nie ! Je leest op de site van realroot toch heel andere dingen , als ik me niet vergis zijn die ook eens op gunk t geweest omdat ze tal van belangrijke zaken onderhouden en zorgen ook voor game server enzo .
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 mar 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Sniffie schreef:En welke webstek was dat dan misschien? Ken enkel die van www.realdsl.be de hoofpagina en dan de support site ;
http://support.realdsl.be/ maar die stelt helemaal niks voor .

In communicatie zijn ze absoluut niet sterk... Normaal gezien zou je het volume moeten kunnen checken op http://customer.realdsl.be
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Ik kan toch niet inloggen op customer.realdsl.be, 'k dacht dat eerst ook maar werkt niet meer..
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 mar 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Ofloo schreef:Ik kan toch niet inloggen op customer.realdsl.be, 'k dacht dat eerst ook maar werkt niet meer..


Daar gaat het net om, de website ligt al meer dan anderhalve maand plat ( http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=11253 )
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

is er al nieuws ? heb ne mail gestuurd maar daar krijgde gewoon gereactie op .
Vampier
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 01 mar 2004, 15:56

Ik zeg maar zo
zolang de volume meter niet werkt voor ons kunnen ze je er ook niet op afrekenen dus dl zou ik zeggen hehe
I'm no man i'm no women i'm a BAT
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Vampier schreef:Ik zeg maar zo
zolang de volume meter niet werkt voor ons kunnen ze je er ook niet op afrekenen dus dl zou ik zeggen hehe


Tot ze je op smallband zetten voor 30 dagen, zoals bij mij gebeurd is
(zonder dat ze tegen u zeggen dat je op smallband zit, dit kom je dan pas de 3de keer dat je belt teweten doordat je blijft vragen stellen.)
proz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 675
Lid geworden op: 05 feb 2005, 00:30
Locatie: BE
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 52 keer

Volgens mij hebben ze gewoon IEDEREEN een limiet gegeven en hebben ze de pagina waar de klant dat kan checken offline gehaald... handig voor hen.

Ze willen zelfs niet schriftelijk bevestigen of ik als een van de eerste klanten nog steeds ongelimiteerd surf (men zegt van wel). Op Userbase kunnen ze wel posten maar een officieel bericht daar heeft men een allergie voor bij RealDSL. Facturen maken lukt nog net ... bij sommigen toch.
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

proz schreef:... als een van de eerste klanten nog steeds ongelimiteerd surf ....


Ik ben ook nog één van de eerste klanten die "ongelimiteerd" surft, maar ik ben wel op smallband gesmeten voor 30 dagen omdat ik de F.U.P. niet respecteerde, maar om u daarvan op de hoogte te brengen was te moeilijk, ik heb "zogezegd" een email gekregen op mijn realdsl-mail-adres (maar dat was ook maar een leugen, want daar waren alleen maar facturen toegekomen)
en ze hebben er geen enkel probleem mee om de factuur op de 1ste van de maand te sturen (alhoewel ze in het begin op de 15de kwam; en we zijn pas "effectief" aangesloten op de 25ste (volgens hun de 15de)) maar nu krijgen we de factuur al de 1ste van de maand (bijna 2 maand op voorhand dus)
Laatst gewijzigd door BBB op 15 sep 2006, 17:01, 1 keer totaal gewijzigd.
flakey
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 29 sep 2005, 23:36

Ik denk niet dat ze iedereen een limiet hebben gegeven. Ik heb ook nog getekend voor FUP destijds en ik heb toch nog nooit een hogere factuur gekregen dan de vaste 47€/maand terwijl ik volgens mij toch zeker al een paar keer over de nieuwe limiet heb gezeten, want wat is dat nu? 20 GB?

Wat ik kan opmaken uit de vaagheden die RealDSL sporadisch eens lost is dat de FUP-klanten ook FUP blijven behouden maar dat er strenger wordt toegekeken op de 100GB die destijds als billijk werd gezien. Wat er precies gebeurt als je erover gaat is mij eveneens een raadsel en bovendien is er geen enkele manier om je verbruik na te gaan.

Als ze dit nu voor eens en voor altijd eens uit de doeken zouden willen doen zou ik eigenlijk vet tevreden zijn met mijn abo. Een limiet van 100GB voor die prijs, tegenwoordig ook goede snelheden, connectie is niet altijd even stabiel maar daar kan ik mee leven. Ik lees hier ergere dingen *kuch* EDPnet *kuch* :twisted:
flakey
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 29 sep 2005, 23:36

Ik ben ook nog één van de eerste klanten die "ongelimiteerd" surf, maar ik ben wel op smallband gesmeten voor 30 dagen omdat ik de F.U.P. niet respecteerde


Dus er wordt wel degelijk op smallband gesmeten, wat was je verbruik dan? En je krijgt dus eerst een herinnering op je rdsl-mailadres?
Kan er mij dan iemand eens uitleggen hoe ik aan die mail geraak want ik heb die nog nooit gebruikt.
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

flakey schreef:Dus er wordt wel degelijk op smallband gesmeten, wat was je verbruik dan?

naar t schijnt rond de 400GB, maar aangezien ik de meter niet kon raadplegen weet ik dat niet zeker.
flakey schreef:En je krijgt dus eerst een herinnering op je rdsl-mailadres?

Zeggen ze, maar ik heb die mail nooit gekregen
flakey schreef:Kan er mij dan iemand eens uitleggen hoe ik aan die mail geraak want ik heb die nog nooit gebruikt.

Ik had die mail voordien ook nog nooit gebruikt.
[email protected]/'uw wachtwoord' ; pop.realdsl.be ; smtp.realdsl.be
mijn facturen heb ik daar wel aangekregen
SpoBo
Member
Member
Berichten: 79
Lid geworden op: 06 aug 2005, 10:55
Bedankt: 1 keer

mja ik begin mij ook wel af te vragen hoeveel ik nu / maand gebruik. Tis een beetje onrechtvaardig om iemand zomaar op smallband te zwieren zonder dat deze persoon op de hoogte van de feiten is... natuurlijk misbruiken van het netwerk omdat ze het zogezegd ni kunnen bijhouden is ook ni al te proper é :)
jimplug
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 sep 2006, 14:17

Ik ben al sinds maart 2005 bij realdsl en ik moet zeggen dat in t begin ik niet veel problemen had alleen met modem en router compatibliteit toen.
Ik heb dus de basic toen genomen en toen was het nog ongelimiteerd.
Maar: sinds enkele maanden ondervind ik serieuze problemen met realdsl.
Ik HAD dus ongelimiteerd volume: tot een paar maanden terug.
Vanaf het moment dat ik de 100 gb overschrijdt ( en dat gebeurt elke maand normaal bij mij ) begon mijn internet gewoon niet meer te werken.
Theoretisch is alles in orde: syncronisatie, router, modem, verbinding alles ok, en toch kon ik geen site open doen of op msn.
Indien ik na vele malen proberen (10 a 15 x) toch iemand aan de telefoon krijg van de helpdesk maken ze mij wijs dat ze mij niet op smallband gezet hebben omdat het volgens hen niet mag? Dus op smallband stond ik niet, wat dan wel?? Niemand weet het zelfs die van de helpdesk zelf ook niet. Dit heb ik sindsdien +- 5x per week voor. Dwz. dat ik 5x per week GEEN INTERNET VERBINDING HEB, en dat ik dan elke keer 10-tallen keren moet bellen om 1x binnen te geraken maar dan zo 5x per week. :evil:
Ze zeggen niet dat ik teveel download omdat ik een ongelimiteerde formule had genomen maar dan doen ze het zo. Ze cappen gewoon mijn verbinding omdat (zoals zij zeggen aan de telefoon) er zogezegd een zware gebruiker opzitten die ZE DAN OP SMALLBAND gaan zetten om terug bandbreedte vrij te maken voor andere mensen....
OMG! Waar trekt dit op? Op niks, nul mijn botten!
Ik betaal voor een verbinding die nog niet half zijn tijd fatsoenlijk werkt!!!
IK BEN ER ZEKER VAN dat als ik een andere provider vindt zonder datalimiet die zich aan hun woord houden dat ik ONMIDDELIJK HET AFBOL BIJ REALDSL!!
Terwijl ik dit typ krijg ik net telefoon van e-leven.
Deze formule van starter 6M (6m/640Kbps) kost 39.9€/mnd en werkt ook volgens fair policy, alleen ligt hier de lat iets hoger.
max. 100 a 120 gb. Ga je hier 1x over op 3 maanden word er nog niks gezegd, is dat elke maand meer dan kunnen ze het contract beeindigen :-o
Vertel mij mensen aub welke provider geen datalimiet heeft zonder gezeik aub... :?
isp's in Belgie lopen achter!
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

Wanneer het je lukt om meer dan 100Gb te downloaden, dan heb je toch geen slechte verbinding?
jimplug schreef:Ze zeggen niet dat ik teveel download omdat ik een ongelimiteerde formule had genomen maar dan doen ze het zo. Ze cappen gewoon mijn verbinding omdat (zoals zij zeggen aan de telefoon) er zogezegd een zware gebruiker opzitten die ZE DAN OP SMALLBAND gaan zetten om terug bandbreedte vrij te maken voor andere mensen....

Maandenlang heb ik een slechte verbinding gehad met veel packetloss (geen dsl probleem) en daardoor snelheden van soms onder 20kB/s, maar de laatste maand draait het als een zonnetje.
Kennelijk hebben de maatregelen van RDSL een goed effect op het netwerk (tenminste bij mij).

De packetloss is weg en de snelheid is (bijna) altijd maximaal.
Ik gebruik geen 100GB maar slechts 5 tot 10 GB/m maar ik ben zeer gelukkig met m'n vaste IP en alle open poorten voor die prijs.

Ga zo door RDSL!

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 3512 kbit/s or 439 kbyte/s
- Upload speed : 429 kbit/s or 54 kbyte/s
Wed Sep 20 2006 at 15:47:39 UTC+0200
Laatst gewijzigd door Limburg op 20 sep 2006, 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”