crapiecorn schreef:ik ben toch weer goed door aan het leechen
Als gij ook op BAS-GKK zit, dan is dit het beste bewijs dat het disconnecteren manueel gebeurt door een of andere Belgacom-drone
crapiecorn schreef:ik ben toch weer goed door aan het leechen
cptKangaroo schreef:crapiecorn schreef:ik ben toch weer goed door aan het leechen
Als gij ook op BAS-GKK zit, dan is dit het beste bewijs dat het disconnecteren manueel gebeurt door een of andere Belgacom-drone
cptKangaroo schreef:crapiecorn schreef:ik ben toch weer goed door aan het leechen
MrK- schreef:Blijkbaar werkt de leech truc bij mij ook niet meer, op de een of andere manier update de Volume meter om de zoveel tijd automatisch
CueBoy schreef:MrK- schreef:Blijkbaar werkt de leech truc bij mij ook niet meer, op de een of andere manier update de Volume meter om de zoveel tijd automatisch
Het is niet omdat de volumemeter automatisch update (en da's continu trouwens in tegenstelling tot hoe het vroeger was, nl. na het verbreken van de verbinding), dat de leechtruc niet meer zou werken.
Het veranderen van het profiel van breedband naar smalband gebeurt weliswaar tijdens een lopende verbinding, maar je zal het slechts merken nadat je lopende verbinding verbroken wordt (en je nadien opnieuw verbindt).
Bergie schreef:Nogmaals : NEEN.
Bij sommige mensen, zoals bij mij, wordt aan het einde van een volumepack de smalband geactiveerd tijdens de lopende verbinding op zulke wijze dat je snelheid ONMIDDELLIJK beperkt wordt ZONDER disconnect/reconnect.
Bij het standaard volume klopt je bewering nog steeds, maar NIET voor de volumepacks, althans toch voor sommige klanten, waaronder ikzelf.
Belgacom schreef:Het is echter nodig om opnieuw te verbinden met het internet om hiervan gebruik te kunnen maken.
CueBoy schreef:
En wat maakt jou zo speciaal ?
Trouwens, waarom zijn "sommige mensen" het slachtoffer van deze praktijken ?
CueBoy schreef:Ik vind het toch raar dat Belgacom "vroeger" (toen alles beter was nietwaar) ook al het profiel kon aanpassen (van breedband -> smalband) tijdens een lopende verbinding, maar dat voor het effect hiervan te zien een nieuwe verbinding nodig was. En waarom zou Belgacom een onderscheid maken tussen het basisvolume en een volume pack ?
En misschien moet je hier ook eens over nadenken (bron) :Belgacom schreef:Het is echter nodig om opnieuw te verbinden met het internet om hiervan gebruik te kunnen maken.
Waarom zou Belgacom, als ze de techniek voor het veranderen van een profiel van breedband naar smalband tijdens een lopende verbinding beheersen (*), een gebruiker er toch nog op wijzen dat als hij een volume pack aankoopt, na 30min. zijn verbinding moet hernieuwen om opnieuw op breedband terecht te komen ?
CueBoy schreef:Zou het dan niet logisch zijn dat ze diezelfde techniek (*) toepassen om te switchen van smalband naar breedband ?
CueBoy schreef:PS. je mag ook eens iets proberen uitleggen zonder te roepen hoor.
CueBoy schreef:Bergie schreef:..., beste vriend, ...
Het is waar schat.
En wat de rest van je bericht betreft : ik lees dooddoeners.
Teebee schreef:Op de meter van de volgende maand stond 0gb verbruikt van de 10gb.
Kwabber schreef:Bij mij werd de connectie na 8u 'leechen' zomaar verbroken.
29/06/2006 12:12:30 8h 02m 54s 142.727 Kb 2.416.661 Kb
Dus ergens zit er misschien wel een waarheid in de manuele (of scriptelijke) disconnect
CueBoy schreef:En het kan niet aan je lijn liggen ?
Maw. tijdens alle andere dagen van de maand heb je geen "onverwachte" disconnect ?
Code: Selecteer alles
23/06/2006 19:49:26 36h 00m 00s 103.598 Kb 1.130.305 Kb ADSL
25/06/2006 07:49:45 36h 00m 00s 72.545 Kb 1.081.638 Kb ADSL
26/06/2006 19:50:09 36h 00m 00s 83.702 Kb 1.017.127 Kb ADSL
28/06/2006 07:50:34 28h 21m 50s 90.015 Kb 932.920 Kb ADSL
29/06/2006 12:12:30 8h 02m 54s 142.727 Kb 2.416.661 Kb ADSL
genksta schreef:Sinds 1 juli wordt de downstreamsnelheid van een klant, die zijn maandelijks volume vóór het einde van de maand overschrijdt, beperkt tot 128 Kbps in plaats van 64 Kbps, indien hij geen volume pack aankoopt.
Als gevolg van stabiliteitsproblemen op BASsen met POP kanten, heeft ITN beslist om de snelheidsbeperking niet meer toe te passen tijdens de lopende sessie.
De snelheidsbeperking gebeurt dus opnieuw na verbreking van de verbinding (bij de volgende verbindingssessie of na 36 uur)
genksta schreef:Als gevolg van stabiliteitsproblemen op BASsen met POP kanten, heeft ITN beslist om de snelheidsbeperking niet meer toe te passen tijdens de lopende sessie.
tbscope schreef:Zoals meermaals vermeld:
De 36 uur is volledig VOOR het einde van de maand.
Van elke begonnen sessie wordt het verbruik op het EINDE van de sessie bijgeteld.
D.w.z. als je 31 juli om 23 uur begint met die 36 uur, dan wordt dit in augustus bijgeteld, niet in juli.
Je moet met andere woorden dus op z'n minst 36 uur voor het einde van de maand beginnen.
Teebee schreef:uit eigen ondervinding:
30 december begonnen aan de 36h, en uiteraard vergeten te resetten op 31/12 middernacht, aangezien ik toen al hard aan het feesten was, en zat effectief op 1/01 van het nieuwe jaar op smallband.
De verbindingsgegevens gaven mooi aan dat ik in Januari nog NIKS verbruikt had, maar mijn balkje had een mooi ellendig vol blauw kleurtje van links tot uiterst rechts.
Heb direct een volumepack kunnen kopen op 1/01.
bij 7 en 10GB bedoel je?Vieten schreef:Net merk ik dat ik op smalband sta terwijl ik geen mail heb gekregen.
Niet bij 7MB en niet bij 10MB.
Da's ook de 1e keer.
jack the ripper schreef:bij 7 en 10GB bedoel je?
ier ook btw, volle 10 gig erdoor gejaagd en geen mails gekregen dit keer. ik heb wel al ne dag probs met outlook express, m'n nicht met hetzelfde abo (adsl go) heeft het ook. duurt veel te lang om de server te checken, daarna komt er een melding van server heeft na 60min niet gereageerd....
alsk outlook sluit en direct erna opnieuw probeer werket wel.