4x sneller voor tzelfde geld : always more naar Adsl 4mb?

Mr. Smith
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 jun 2004, 22:28

Ik surfte meer dan een jaar met always more van versatel/tele2,
ik was tevreden omdat ik geen verbruikslimiet had.

Vanmorgen krijg ik een brief van Tele 2

"Vanaf nu surft u 4 keer sneller voor 't zelfde geld!
Uw Always More abonnement werd automatisch overgeschakeld naar de Tele2 Adsl 4Mb formule. Voor dezelfde prijs
-surft u tegen 4Mb in plaats van 1Mb.
-kan u tot 10Gb downloaden in plaats van 250Mb"

In de kleine lettertjes onderaan staat dat ik het recht heb de overeenkomst binnen de maand te beeindigen indien ik de nieuwe voorwaarden niet aanvaard.

Op hun website zie ik dat men 1 euro per Gb boven de 10Gb verbruik moet bijbetalen. Een telefoontje leert me dat dat bijbetalen niet gelimiteerd is tot bvb 5€ zoals bij always more.

Ben ik dan niet beter af met hun Adsl Light? Onbeperkt volume voor 29,90€ maar de snelheid gelimiteerd op 512Kbps (de helft van wat ik nu heb) Is dat snel genoeg om bvb realtime streaming beurskoersen te ontvangen en ondertussen te kijken naar bloomberg television (www.bloomberg.com) ?

Ik verbruikte de laatste maanden gemiddeld 35Gb, ik kan mijn verbruik wel halveren, maar om hetzelfde product te krijgen als bij skynet (10 Gb limiet) vind ik de kwaliteit (reactiesnelheid) van een skynetlijn beter. Het Belgacom telefoon abbonement gaan we hier toch behouden dus geen All In voor mij.

Suggesties aub
Laatst gewijzigd door Mr. Smith op 26 jun 2006, 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
X-2datop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 449
Lid geworden op: 21 jun 2005, 21:44
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Mr. Smith schreef:Ik surfte meer dan een jaar met always more van versatel/tele2,
ik was tevreden omdat ik geen verbruikslimiet had.

Vanmorgen krijg ik een brief van Tele 2

"Vanaf nu surft u 4 keer sneller voor 't zelfde geld!"
Uw Always More abonnement werd automatisch overgeschakeld naar de Tele2 Adsl 4Mb formule. Voor dezelfde prijs
-surft u tegen 4Mb in plaats van 1Mb.
-kan u tot 10Gb downloaden in plaats van 250Mb"

In de kleine lettertjes onderaan staat dat ik het recht heb de overeenkomst binnen de maand te beeindigen indien ik de nieuwe voorwaarden niet aanvaard.

Op hun website zie ik dat men 1 euro per Gb boven de 10Gb verbruik moet bijbetalen. Een telefoontje leert me dat dat bijbetalen niet gelimiteerd is tot bvb 5€ zoals bij always more.

Ben ik dan niet beter af met hun Adsl Light? Onbeperkt volume voor 29,90€ maar de snelheid gelimiteerd op 512Kbps (de helft van wat ik nu heb) Is dat snel genoeg om bvb realtime streaming beurskoersen te ontvangen en ondertussen te kijken naar bloomberg television (www.bloomberg.com) ?

Ik verbruikte de laatste maanden gemiddeld 35Gb, ik kan mijn verbruik wel halveren, maar om hetzelfde product te krijgen als bij skynet (10 Gb limiet) vind ik de kwaliteit (reactiesnelheid) van een skynetlijn beter. Het Belgacom telefoon abbonement gaan we hier toch behouden dus geen All In voor mij.

Suggesties aub


Dan denk ik dat je voor dat geld beter een EDPNET abbo kan nemen. Daar heb je 6Mbit/640kbit met 20Gb inbegrepen (40Gb extra kost amper 10€) voor diezelfde 29,90€ / maand.

Grtz,
X
The best way to hack a digital network is an analogue phonecall !
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Of kijk eens bij dommel. Voor 32 euro heb je tot 50 gig, ook tegen een 4Mb snelheid.
(opgelet bij de EDPNET : die 6 MB haal je alleen maar als je heel kort bij een centrale zit : informeer je eerst).

Maar nu je de kans krijgt : loop zo snel je kan weg bij tele2

byebye tele2 :wave:
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Door de enige 'doenbare' limietloze formule te verwijderen, heeft Tele2 nu nog meer afgedaan voor mij dan dat ze al waren.
De trouwe klant van Always More wordt nu aan de kant gezet, en wordt een belachelijk abo in de strot geduwt, waar hij of zij totaal geen vraag naar heeft...

Tele2 is zichzelf aan het begraven, en hopelijk trappen nieuwe klanten niet in hun promotiestunten ivm All-In.

Goed dat er in dit Belgenland genoeg alternatieven gekomen zijn de laatste tijd... (Dommel, EDPNET, YABU, RealDSL, Evonet...)
Generic Human
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 16 jun 2005, 20:15

Als je via Mijn Tele2 gaat opzeggen kan je ineens zien dat de opzeggingsvergoeding nu op 0 € staat indien je bv op 9 juli zou opzeggen

:lol:
eldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 277
Lid geworden op: 26 jun 2005, 21:53
Locatie: Waregem

Hier nog een tele2 klant die vlug naar dommel overstopt nu ik dat kan zonder veel gepruts. Zo zullen ze denk ik veel klanten verliezen die vroeger always more hadden.

En ik denk eigenlijk dat ze dit effect wensen, ze zijn te gierig om hun netwerk te upgraden, dus jagen ze hun oude klanten weg.
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

Hier een (voorlopig toch nog) tevreden klant van Tele2.

Maar indien Tele2 zijn abo-voorwaarden ook voor ons zou aanpassen, is de overstap naar Dommel (of EDP, het hangt een beetje van de evolutie af) een feit.

Verder als die 2 moet je voorlopig niet kijken. Beide goede prodcuten, scherpe prijs.
Ninjai
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 04 feb 2005, 13:27

Ik zit net met hetzelfde. Ik vroeg of ik het oude abonnement kon houden en dat kon NIET. Ik vroeg over de limiet en daar vertelde men mij dat men tot 5€ moest bijbetalen en NIET meer. Ik vroeg om dit op papier te ontvangen en men nam hier nota van. Staan de juiste voorwaarden nu online want ik voel hier een beetje zever bij bakjes aan en ik zit er dan voor een jaar aan vast. Of ik schakel preventief over maar ik ben blij van de oude formule. :cry:
strife
Plus Member
Plus Member
Berichten: 170
Lid geworden op: 31 okt 2003, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Zijn er andere unlimited abonnementen in België ?

Veel mensen zullen voldoende hebben met het Dommel Netconnect (50 GB) abonnement. Maar zijn er andere unlimited abonnementen onder de prijs van Dommel's Netconnect Pro abo van 150 € ?

Strife
mrk
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 20 jun 2006, 10:41
Contacteer:

Unlimited volgens mij niet, maar wel 100gb bij Yabu, die is 50 euro
zie www.yabuadsl.be
Laatst gewijzigd door mrk op 26 jun 2006, 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Ninjai
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 04 feb 2005, 13:27

strife schreef:Zijn er andere unlimited abonnementen in België ?

Veel mensen zullen voldoende hebben met het Dommel Netconnect (50 GB) abonnement. Maar zijn er andere unlimited abonnementen onder de prijs van Dommel's Netconnect Pro abo van 150 € ?

Strife


Het abonnementsgeld van Netconnect Pro wou ik nog ophoesten maar de cisco router van 600€ die je ervoor nodig hebt vond ik net iets teveel. Geen optie dus. Spijtig.
Het moet niet unlimited zijn maar toch net iets meer dan 50GB. Spijtig dat er geen tussenstappen zijn.
strife
Plus Member
Plus Member
Berichten: 170
Lid geworden op: 31 okt 2003, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Ik heb Dommel's Netconnect abo nog eens bekeken. Vooral de informatie mbt de traffic limiet.

Bij het overschrijden van de 50 GB limiet heb je 3 opties.

-A- Dit is ook de standaard. Je snelheid gaat Dommel verlagen naar 1 Mbit down en 256 kbit up.
-B- Je kunt je snelheid van 4mbit down en 256 kbit up bewaren en betaald per begonnen GB boven de limiet van 50 GBdie je gebruikt 0.4 € per GB tot een maximum van 50 GB extra. (tot 100 GB dus). Als je boven de 100 GB uit komt val je terug op optie A
-C- Zelfde als optie B maar je kunt met je standaard snelheid van 4 mbit down en 256 kbit up tot boven de 100 GB uit komen. Op voorwaarde dat je elke begonnen GB boven de 100 GB betaald aan de prijs van 1 € per GB.

Dus je hebt eigenlijk geen smallband zoals bij Belgacom of Telenet. Dommel laat je op een heeeeel mooie snelheid van 1mbit down en 256 kbit up verder doen. Een snelheid die de Versatel Always more klanten wel erg bekend in de oren klinkt. Op deze snelheid is er wel een FUP van toepassing. Wat deze FUP inhoud is mij niet duidelijk.

Ik denk dat het voor mij dus toch het Dommel Netconnect abo gaat worden.
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

Yabu hanteert blijkbaar identiek diezelfde regel aan eenzelfde tarief.

Het zou me dan ook helemaal niet verwonderen dat Dommel en Yabu met elkaar verbonden zijn.
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Yabu is hoogstwaarschijnlijk reseller van Dommel
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1263
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Zuiderkempen
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 52 keer

Da's interesant...

Wel begrijp ik nog niet waarom Tele2 de enige is die het belgacom telefoon abonnement (de lijn dus) voor z'n eigen neemt, m.a.w. waarom doen andere ADSL providers dit niet ? als je die wil nemen zou je bovenop hun abbo ook nog eens een minimum prijs van 6.5 euro per maand moeten betalen...

Ik prijs mijzelf nog even "gelukkig" bij Tele2 met "unlimited"...
Alleen de telefonie trekt op geen ballen maar daar ben ik mee aan't testen:

Ik heb ingesteld (met een ATA VoIP kastje) dat als ik bel; dat via voipstunt gaat maar als ik gebeld wordt nog via tele2 (omdat ik daar een telnummer heb) ....
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Ik ben ook nog bij da van versatel maar ga nu overstappen naar dommel. Voor 32.95€ heb je ook in principe bijna unlimited. en ik denk nie da ze der iets van zullen gaan zeggen als je 100 gig gaat downloaden (waar ik meestal rond zit). en de eerste 50 gig aan 4 mbit, da is dus nog beter als versatel eigenlijk he. dus bij mij is het nu bye bye tele2.
mrk
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 20 jun 2006, 10:41
Contacteer:

kaween schreef:Yabu hanteert blijkbaar identiek diezelfde regel aan eenzelfde tarief.

Het zou me dan ook helemaal niet verwonderen dat Dommel en Yabu met elkaar verbonden zijn.


volgens www.yabu.be maken ze wel allebei van hetzelfde netwerk gebruik
Gebruikersavatar
Shag
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:42
Locatie: Vlaams-Brabant

Lang geleden da'k nog op het forum geweest ben :) lo all!!!

Btw heb dus ook een brief van Tele2 gekregen. In het begin staat daar op " Vanaf nu surft u 4 keer .... blablabla". Wanneer bedoelen ze met die "nu" Binnen een week, maand, morgen al? Kzit nog altijd op dezelfde snelheid als 'Always more'.
Enfin kga waarschijnlijk ook naar Dommel.

Anyway zoals Metal al zei is ongeveer gelijk Always more maar dan met een hogere snelheid (de eerste 50gb toch).
andvue
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 23 jan 2006, 21:45
Bedankt: 1 keer

Bij Yabu ligt de mediumband Uploadsnelheid iets hoger dan bij Dommel, nl 256kbps waar die bij Dommel op 128kbps ligt.
strife
Plus Member
Plus Member
Berichten: 170
Lid geworden op: 31 okt 2003, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Op de Dommel website staat 256kbit upload bij medium band. Misschien dat het vroeger 128kbit was ?
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

andvue schreef:Bij Yabu ligt de mediumband Uploadsnelheid iets hoger dan bij Dommel, nl 256kbps waar die bij Dommel op 128kbps ligt.


Dit is nooit zo geweest, altijd al 256Kbit up bij mediumband.
Drewvt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 06 feb 2006, 19:53

Wat raden jullie een Brusselaar aan?
Want er zijn kleine verschillen in het aanbod tussen Brussel en Vlaanderen. Ik moet het aanbod van LaTribu nog eens bekijken...
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Drewvt schreef:Wat raden jullie een Brusselaar aan?
Want er zijn kleine verschillen in het aanbod tussen Brussel en Vlaanderen. Ik moet het aanbod van LaTribu nog eens bekijken...


Ik zou het wel weten: UPC Chello! Geen limiet, 20Mbit *kwijl* :lol:

http://www.upc.be/upcbe2/upcbe_brnl/index.php?PageID=147077&SessionID=81cb5decbd483e9c46a06db582d2c129&R=29944
Drewvt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 06 feb 2006, 19:53

Svekke schreef:Ik zou het wel weten: UPC Chello! Geen limiet, 20Mbit *kwijl* :lol:


Um, ge hebt het wel tegen iemand die tevreden was met één miezelige Mbps Always More. :wink:

Ik denk dat ik aan 20 mbps niet meer aan mijn PC zou komen uit schrik op de digital highway uit de bocht te vliegen. :lol:

60 euro/maand is ook wat te hoog. Toch bedankt voor de tip
Ninjai
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 04 feb 2005, 13:27

Maar gezien de fusie stopgezet is, is dit geen klanten stelen?
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=11020

Mag dit zomaar?
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Drewvt schreef:60 euro/maand is ook wat te hoog. Toch bedankt voor de tip

ja oke, das waar. 60€ is ineens een pak meer dan dat je betaalde bij Versatel. Bwa, dan zou ik gaan voor Dommel, ben er tamelijk tevreden over :-)
andvue
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 23 jan 2006, 21:45
Bedankt: 1 keer

Svekke schreef:
andvue schreef:Bij Yabu ligt de mediumband Uploadsnelheid iets hoger dan bij Dommel, nl 256kbps waar die bij Dommel op 128kbps ligt.


Dit is nooit zo geweest, altijd al 256Kbit up bij mediumband.


Er staan dan tegenstrijdigheden op de Dommel site. Op de pagina van Netconnect zelf staat 256kbps, maar als je dan bij de 10 meest gestelde vragen naar het antwoord op de vraag netconnect : wat als ik mijn standaard traffiek overschrijdt? gaat kijken staat er ineens 128kbps.

Als Dommel de 1M/256kbps band toepast zal ik zeker de overstap naar Dommel overwegen
Trietjebietje
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 mar 2005, 17:49

Ik kreeg vandaag ook de brief van Tele 2 in de bus.
En had al wat zitten surfen en ook uitgekomen bij Dommel.
Snap die Tele 2 niet. Die graven hun eigen graf.
Ik zou vanavond nog Dommel aanvragen, maar wanneer Tele 2 opzeggen? Dommel zegt dat je dit niet te vroeg mag doen voor zij je activeren, want anders zit je een tijd zonder internet.
Doe je het te laat (voor mij na 16/7/2006, want vanaf 17/6 zie ik op mijn factuur Tele 2 staan), dan zit je weer voor een jaar vast aan Tele2.

Maar nu nog iets: Zeggen jullie enkel op de site op, of ook nog eens met aangetekend schrijven via De Post?
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Trietjebietje schreef:Maar nu nog iets: Zeggen jullie enkel op de site op, of ook nog eens met aangetekend schrijven via De Post?

Enkel via de site heb ik gedaan, en dit gaf geen problemen, dus dit zal gelden als officiele bevestiging...
Trietjebietje
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 mar 2005, 17:49

Svekke schreef:
Trietjebietje schreef:Maar nu nog iets: Zeggen jullie enkel op de site op, of ook nog eens met aangetekend schrijven via De Post?

Enkel via de site heb ik gedaan, en dit gaf geen problemen, dus dit zal gelden als officiele bevestiging...


Das mooi :-D
Ben je verder minstens even tevreden van Dommel dan van de vroegere Always More van Versatel? Ik heb de Always More een goed jaar gebruikt en was zeer tevreden over de limietloze verbinding :!: net wat ik hebben moest :idea:
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Beschouw dommel ook maar als limietloos dan: eerst surf je 50GB op aan 4Mbps, daarna zetten ze je limietloos op 1Mbps (FUP)
Dus: 2 voordelen: goedkoper en sneller!
Drewvt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 06 feb 2006, 19:53

Ninjai schreef:Maar gezien de fusie stopgezet is, is dit geen klanten stelen?
http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=11020

Mag dit zomaar?


In het geval dat de fusie afspringt, dan durf ik wedden dat Versatel ons terugneemt als klant...maar aan welke voorwaarden, is de vraag? Versatel kan evengoed de voorwaarden die Tele2 ons net door de keel geduwd heeft behouden (denk ik).

Dat zijn veel te veel onzekerheden om een jaar abonnement aan te gaan hangen...
McAlly
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 jun 2006, 22:52

Als je aan 4Mb surft, kom je natuurlijk vlugger aan je 50/100 GB dan met wat je/ik heb met Versatel More.

Het verschil tussen dommel en Yabu is dat je bij Yabu geen mailbox of webruimte krijgt.

Om misverstanden te voorkomen:

...
* Yabu biedt enkel een ADSL verbinding en verbinding met het internet. U ontvangt bij uw bestelling geen mailbox, webruimte en eventuele andere extra's. U ontvangt van ons wel een zeer betrouwbare verbinding met het internet.


Persoonlijk twijfel ik nog tussen ADSL light van Tele2 of dommel
Trietjebietje
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 mar 2005, 17:49

En zelfs al kom je sneller aan de 50 gig, dan nog surf je met dezelfde snelheid als je bij je oude Always ADSL deed. Dus waarom zou je twijfelen? :eek:
Ik ben mn aanvraag bij Dommel nu aan het invoeren.
Reseller is ook leuk bij Dommel, want dan krijg je 5 % korting op een tweede abo die je voor iemand aankoopt 8)
Drewvt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 06 feb 2006, 19:53

Hoe staat het eigenlijk met de ex-Versatel All-inners die nog geen volume-beperkingen hebben?

Eerlijk gezegd: ze zullen er wel rap iets op vinden om ook die voorwaarden te veranderen...met de juiste draai eraan. "Vanaf nu zult u vier keer sneller surfen (of u het nu wilt of niet!)"...
Trietjebietje
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 mar 2005, 17:49

Contract en betalingsgegevens ontvangen.
Hoe kan ik dat contract van 7 pagina's op elke pagina tekenen en terugmailen?
Eerst afprinten, dan tekenen en terug inscannen lijkt me omslachtig ... :roll: Hoe hebben jullie het teruggestuurd?
jdulst
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 26 okt 2005, 13:16
Locatie: ICHTEGEM

ook zo'n brief van tele 2 in de bus gekregen en hebben me ook een ander abbo dan ALWAYS MORE aangesmeerd, vaarwel tele2, dommel netconnect aangevraagd :-) , die gasten van tele2 durven nogal zeg , wij moeten ons jaar uitdoen en zij gaan zomaar wanneer het hun past een ander abbo aansmeren (dommel gaat er heel wat klanten bijwinnen denk ik) wordt vervolgd
Trietjebietje
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 24 mar 2005, 17:49

In 'Mijn Tele2' stond gisteren nog altijd dat ik Always ADSL heb :eek:
En op mijn electronische factuur staat sinds 17/6 dat het TELE2 ADSL is 8)
Geen ene moer aan vast te knopen. Ik kan ook gelijk welke opzegdatum invullen, toch blijf ik 0 eur kosten zien ...
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Trietjebietje schreef:Contract en betalingsgegevens ontvangen.
Hoe kan ik dat contract van 7 pagina's op elke pagina tekenen en terugmailen?
Eerst afprinten, dan tekenen en terug inscannen lijkt me omslachtig ... :roll: Hoe hebben jullie het teruggestuurd?

Het is omslachtig, maar wel de enige manier buiten het opsturen met de post... Dus wil je snel een aanvraag doen, dan is de scanner en printer de manier!
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Svekke schreef:
Trietjebietje schreef:Contract en betalingsgegevens ontvangen.
Hoe kan ik dat contract van 7 pagina's op elke pagina tekenen en terugmailen?
Eerst afprinten, dan tekenen en terug inscannen lijkt me omslachtig ... :roll: Hoe hebben jullie het teruggestuurd?

Het is omslachtig, maar wel de enige manier buiten het opsturen met de post... Dus wil je snel een aanvraag doen, dan is de scanner en printer de manier!


Zo heb ik het ook gedaan. en dan terug ingescand naar pdf en dan is da maar 0.6 mb groot en zo terug verstuurd naar [email protected] en ze zijn het aan het verwerken. nu maar hopen dak snel via hun kan downloaden 8)
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”