hey beste mensen ,
deze keer zoek ik iets die niet voor mezelf bestemd is :-p
ik ben opzoek naar een gratis pdf programma. als ik het goed voorheb is dit een soort 'niet-wijzigbare-wordgagina' die vervolgens doorgemaild word. weten jullie of zo"n gratis programma bestaat?
en wil iemand (voor mezelf) het nut eens uitleggen van een pdf programma... waarom niet bv gewoon word doc doormailen ofzo?
bedankt
gratis pdf programma gezocht
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
- Bedankt: 780 keer
www.cutepdf.com
Waarom zou iedereen Word hebben?
Waarom zou je willen dat iemand nog iets aan je document kan wijzigen?
Gebruik je 'exotische' lettertypen, dan heeft de lezer die ook nodig. Bij PDF worden die ge-embed.
Waarom zou je een bestand van 700 kB willen mailen als een PDF 120 kB is?
Waarom zou iedereen Word hebben?
Waarom zou je willen dat iemand nog iets aan je document kan wijzigen?
Gebruik je 'exotische' lettertypen, dan heeft de lezer die ook nodig. Bij PDF worden die ge-embed.
Waarom zou je een bestand van 700 kB willen mailen als een PDF 120 kB is?
- Kemblin
- Pro Member
- Bedankt: 2 keer
omdat een word document afhankelijk is van welke versie van word je hebt (en je wil natuurlijk dat je document leesbaar blijf voor iedereen) (als je natuurlijk word in je bezit hebt anders kan je het nog gaan kopen in de winkel)
omdat, eenmaal je een pdf bestand opmaakt het "niet" meer gewijzigd kan worden door derden
omdat een pdf document er veel beter uitziet
omdat pdf gratis is
*edit dju meon was mij voor
omdat, eenmaal je een pdf bestand opmaakt het "niet" meer gewijzigd kan worden door derden
omdat een pdf document er veel beter uitziet

omdat pdf gratis is
*edit dju meon was mij voor

Meer zelfs: een pdf-bestand ziet er overal hetzelfde uit! Het zal exact uitgeprint worden zoals het op je scherm komt. Bij een word-bestand heb je die garantie niet persé.Kemblin schreef:omdat een pdf document er veel beter uitziet
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
openoffice ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
Volledig mee eens. Primopdf, kost niks, werkt altijd, is snel en bugvrij.KK schreef:Ik gebruik hiervoor PrimoPDF. Dit werkt net als een printer, maar in plaats van af te drukken maakt het dus een PDF aan.
Alles wat je kan uitprinten, kan je dus ook converteren naar PDF.
Wat wil je nog meer.
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
idd, gebruik'k ook, is wel minder handig voor 'zwaardere pdf's' , van een meg of 30Teebee schreef:foxit reader, klein, en moet je zelfs niet installeren.
pdf creator, om de pdf's te maken
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
http://sourceforge.net/projects/pdfcreator/
voila... het enige wat je ooit nog nodig hebt om pdf docs te maken... En gratis ook!
Ik gebruik het al een tijdje, en het werkt perfect...
voila... het enige wat je ooit nog nodig hebt om pdf docs te maken... En gratis ook!
Ik gebruik het al een tijdje, en het werkt perfect...
Met LaTeX kan je onder andere ook PDF's aanmaken, maar is nogal ingewikkeld in gebruik en tis ni direct wa ge zoekt denk ik 

I never argue with idiots because they drag you to their own level and beat you with experience
-
- Plus Member
bedankt mensen in had die pdf maker al gevonden maar werkte niet nu zie ik natuurlijk dat ik nog een convertor moest hebben ook super bedankt dit is echt tof ik denk dat ik het nu ook voor mezelf ga begruiken nu ik de voordelen van jullie gehoord heb bedankt he