Storing VOIP tele2 telefoon

Plaats reactie
M@rcA
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 mei 2006, 17:45

Sinds 18u heb ik wel internet maar geen telefoon. Het voip lampje brandt wel maar het lampje van telefoon 1 niet. Bij mijn ouders juist hetzelfde probleem. Als de telefoon dan al werkt, heb je een echo of afgekapte woorden. Wanneer komt er beterschap????
Blijkbaar is het probleem terig in de regio Gent
Gebruikersavatar
mws
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 25 aug 2005, 22:58
Locatie: Limburg

Hier in Peer ook geen telefoon meer.Voip lampje brandt niet.
Het heeft precies te lang goed gegaan !!
janneman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 15 feb 2006, 15:34

Hier, zone 03, ook veel problemen.
Als ik iemand opbel krijg ik een bezet-toon...terwijl bij de andere persoon de telefoon gewoon belt ?? Als deze persoon opneemt hoort hij niets.
Als ik dan na enkele pogingen toch een verbinding krijg is deze niet goed !!
Nog mensen met deze problemen die eventueel al contact opgenomen hebben met Tele2 ???
dizze
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 jun 2006, 21:10

jep!

bij verschillende mensen bezet!

gaat na een tijdje over en als je naar versatel belt weten
ze van toeten of blazen...
me die mense zijde dus niks, die helpe u ginne
meter vooruit.
janneman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 15 feb 2006, 15:34

Ale, dan ben ik toch niet alleen..
Ga morgen ook eens contact opnemen met de technische dienst
Het begint nu stilaan op mijn zenuwen te werken...
Was een hele tijd goed en nu begint de miserie terug.
Gebruikersavatar
mws
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 25 aug 2005, 22:58
Locatie: Limburg

Hier is het terug ok om 23.00 uur !
Bijna 5 uur zonder telefoon gezeten.
mousty
Member
Member
Berichten: 62
Lid geworden op: 01 jan 2006, 11:36
Locatie: Anderlecht bij Brussel

In zone 02 ook geen telefoon gisteren tussen 20 et 21 uur.
Kreeg een sms van vrienden in het buitenland die me vruchteloos probeerden te bereiken ! Plezant !
:twisted: :twisted:
Groetjes
janneman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 15 feb 2006, 15:34

Vandaag onmiddellijk gebeld naar detechnische dienst...
Men is inderdaad op de hoogte van de problemen en is al enkele dagen aan het proberen om deze op te lossen....ze weten echter niet wanneer deze effectief opgelost zullen zijn.
M.a.w ieder telefoontje naar de technische dienst is verloren tijd !!! Zij hebben mij nog bij geen enkel probleem een deftig antwoord kunnen geven.
Afwachten dus...
mousty
Member
Member
Berichten: 62
Lid geworden op: 01 jan 2006, 11:36
Locatie: Anderlecht bij Brussel

Bij mij hetzelfde Janneman.
Ze geven bij mij ALTIJD foute inlichtingen !
Ik werd al veel geholpen op het forum van Userbase en ADSLBelgique forum (in het Frans) maar nog nooit bij télé2 ! Is wel heel triestig als service.
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”