Hi,
Ik heb dus nog steeds problemen om sommige websites te bereiken (zie info EDPnet op website)
sinds vanmorgen kan ik dus bijna niet meer surfen, géén enkele website laadt normaal in (lees: niet of zéér langzaam)
ondervindt nog iemand dit probleem?
grten
MrZipper
snelheid? bereikbaarheid websites?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 12 keer
geen probleem hier. Geef mss 's wat sites op die traag voor je zijn. En wat traceroute resultaten d'ernaar. (op windows: open command window, TRACERT www.website.com <enter>)
Ik heb voor dit probleem de proxy ingesteld van EDPnet en sindsdien gaat het zonder problemen. Let wel, als je een router gebruikt, vergeet dan niet het IP-adres van je router als uitzondering op te geven (voor dit adres proxy bypassen) anders kan je niet aan de instellingen van je router.
Groetjes
Jan
Groetjes
Jan
hier zijn de resultatenfred_be9300 Geplaatst: Di Jun 20, 2006 20:34 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
geen probleem hier. Geef mss 's wat sites op die traag voor je zijn. En wat traceroute resultaten d'ernaar. (op windows: open command window, TRACERT www.website.com <enter>)
- Bijlagen
-
- tracert.doc
- (104.5 KiB) 93 keer gedownload
- ctgilles
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 4 keer
je kan ook ctrl-c en ctrl-v doen hoorMrZipper schreef:
hier zijn de resultaten
tracerts en pings naar die sites stranden bij mij ook op time-outs maar ze zijn wel bereikbaar...