ik ga regelmatig bij een turk voor vrienden hardware kopen in borgerhout is dat denk ik als ik mij niet vergis. die jongen weet best wat hij verkoopt (er zijn daar een antal winkels ) gewone receivres heb je daar al vanaf 50euro en de receivers met een slot zijn er al vanaf 70-75 tot veel meer (echt highend stuff zoals dreamboxen hebben ze hier wel niet)andy-dsl schreef:Zou ook welkom zijn. Ik heb al veel on-line shops gevonden maar die bevinden zich allemaal in nederland en ik betaal voor dergelijke zaken lieven onder rembours. Probleem is dat dat bij de meeste van die shops niet kan. Zijn er goeië shops (on-line of real ones) hier in België waar je al het nodige kan krijgen? Ik weet dat er plaatsen zijn in Antwerpen en Brussel maar zijn er die uitblinken?Petrikske schreef:Kan je daar iets meer over vertellen?hoy69 schreef: voor mensen die heel goekoop TVV willen ontvangen, je kan voor 75euro een receiver kopen, voor 15euro kabel en voor 35 euro een schotel plus LNB erop
+-130-150 euro max en je kan beginnen
Wat/waar/hoe etc..![]()
TVV lijkt me reuze interessant maar ik ben een echte leek op het gebied van sat tv.
Weet dat je daar een schotel voor nodig hebt maar daar houd het ook bij op![]()
Heb hier op het forum al gelezen dat het hardware pakket dat TVV aanbied nogal aan de dure kant is.
Ook zou een 54 cm dish problemen kunnen geven bij hevige neerslag.
Tja ,van veel lezen word je ook niet altijd veel wijzer.
in brussel heb je zaken aan de brabantstraat (vooral marokaanse eigenaars) maar daar hebk geen ervaring of die wel iets snappen van wat ze verkopen.
veel van mijn waalse collegas hebben sateliet en het zijn belgen hoor

er is nu eenmaal veel veeel meer aanbod in franstalig sateliet land.
dus daarom dat je in vlaanderen nie echt veel winkels gaat vinden.