Voor mijn schoonmoeder die haar paswoord vergeten is van belgacom.net ... hoe kan ik/zij dit terug opvragen ?
Probleem is dat ze niet meer bij skynet zit maar bij telenet en die papieren niet meer terug vindt ... zucht
Belgacom paswoord
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 6 keer
- Contacteer:
Ik vrees ervoor.
Om via de telefoon te bewijzen dat jij het bent heb je de meest recente factuur nodig.
Als ze niets meer heeft van Belgacom kan ze niet bewijzen dat het haar account is en mogen ze dus het paswoord niet geven.
Om via de telefoon te bewijzen dat jij het bent heb je de meest recente factuur nodig.
Als ze niets meer heeft van Belgacom kan ze niet bewijzen dat het haar account is en mogen ze dus het paswoord niet geven.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Belgacom.net is toch gratis, maw geen factuur?
Volgens mij moet je een kopie van het identiteitsbewijs doorfaxen/opsturen. Dat belgacom.net-abo is namelijk toch op de naam van een bestaand persoon opgesteld neem ik aan
Volgens mij moet je een kopie van het identiteitsbewijs doorfaxen/opsturen. Dat belgacom.net-abo is namelijk toch op de naam van een bestaand persoon opgesteld neem ik aan
Vieten schreef:Ik vrees ervoor.
Zoals hierboven vermeld zullen ze waarschijnlijk vragen om uw identiteitskaart door te faxen.
Dit was vroeger toch de procedure
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Kort samengevat:
2 opties
-> 0900 betalend recente factuur bij de hand
-> via e-services gratis -> recente factuur bij de hand of die login al ooit aangemaakt.
Maar wat als je niet op het internet kut ?
Geen probleem
user: test@SKYNET
pass: test
Dit is de nieuwe procedure.
2 opties
-> 0900 betalend recente factuur bij de hand
-> via e-services gratis -> recente factuur bij de hand of die login al ooit aangemaakt.
Maar wat als je niet op het internet kut ?
Geen probleem
user: test@SKYNET
pass: test
Dit is de nieuwe procedure.