Jongens toch.
Vandaag bekijk ik mijn emails, zie ik plotseling een "hartelijk dank voor uw order zo en zo". Raar, ik had helemaal niks besteld bij Tele2
Uit de email bleek dat ik vandaag een "succesvolle snelheidsverlaging naar 512kbps" had aangevraagd. I DID NO SUCH THING !
Dus bel ik Tele2 : ah ja mijnheer, uw aanvraag is goed ontvangen en wordt nu behandeld. "Maar die heb ik helemaal niet gevraagd, mevrouw."
Ah toch wel, vandaag zelfs. Omwille van uw slechte lijnspecs.
"Maar ik heb helemaal geen aanvraag gedaan, mijn snelheid is ok, mijn lijn is stabiel, ik kom pas thuis van mijn werk ! Jullie hebben me in Maart proberen te overhalen voor een omschakeling en die heb ik geweigerd."
euh ..... (paar minuutjes wachten)
Tja, ik heb het nagekeken, toch is er een aanvraag voor omschakeling gebeurd mijnheer.
Maar niet door mij.
Tja, euh ..... (weer een paar minuutjes geduld)
Ik vind ook niets terug in uw dossier hierover, enkel een aanbod tot verlaging van de snelheid die ik onmiddelijk geweigerd heb en voor de rest niets
Ik begrijp het zelf ook niet goed mijnheer, ik zal uw aanvraag ... niet *MIJN* aanvraag ...de aanvraag terug cancellen
Morgen nog een paar mailtjes naar zowel de klantendienst, de technische dienst en de facturatie dienst sturen hierover met de uitdrukkelijk melding dat ik op geen enkel moment zo'n DOMME aanvraag heb gedaan. Kwestie van iets achter de hand te hebben als het te gortig wordt.
Jongens, dit lijkt wel een beetje "potje klanten pesten".
Tele2 : ongevraagde snelheidsverlaging in mijn naam !
- D3bian
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 26 keer
Klanten pesten is dit niet, het lijkt me dat er iets is misgelopen in de systemen, indien er nog zoiets zou gebeuren, PB mij of 320i even, kunnen we eens kijken wat er gaande is.
Greetzzz,
Greetzzz,

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
... ach, water naar de zee. Ik heb inmiddels een sterk vermoeden over hoe de vork daar precies in de steel zat. (overijverige Tele2 medewerker).
No harm done, maar in Juni zat ik in de fase "hey, nu al een hele maand geen problemen gehad en lekker kunnen werken, en nu DIT ?"
Kwam op dat ogenblijk gewoon heel ongelegen, vandaar de ietwat heftige reaktie. Plus, het stelde voor mij het hele passwoord-model van Tele2 op losse schroeven natuurlijk.
Maar kom ik nog zoiets tegen, wees gerust dat je het dan wel van mij hoort.
No harm done, maar in Juni zat ik in de fase "hey, nu al een hele maand geen problemen gehad en lekker kunnen werken, en nu DIT ?"
Kwam op dat ogenblijk gewoon heel ongelegen, vandaar de ietwat heftige reaktie. Plus, het stelde voor mij het hele passwoord-model van Tele2 op losse schroeven natuurlijk.
Maar kom ik nog zoiets tegen, wees gerust dat je het dan wel van mij hoort.

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
Keep your pants on, DJ.
Ik probeer erop te letten tegenwoordig, maar deze topic is wel al enkele maandjes oud hoor. Trouwens, is een topic titel zelfs nog veranderbaar door de poster ? Gewoon een vraagje nevenbij.

Ik probeer erop te letten tegenwoordig, maar deze topic is wel al enkele maandjes oud hoor. Trouwens, is een topic titel zelfs nog veranderbaar door de poster ? Gewoon een vraagje nevenbij.