VoIP provider

Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Marcky schreef:Iemand ervaring met het betalen via Moneybookers.com.


ik .. geen problemen tot hiertoe
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Hier ook nog geen probleem gehad met moneybookers. Support schijnt wel heel slecht te zijn (geen antwoorden op emails). Dus zolang je niks aan de hand krijgt geen probleem.
Kerberos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 24 mar 2004, 20:02

Gebruik nu voipbuster en inderdaad het is gratis bellen naar elk vast nummer. Maar ik hoop dat iemand een en ander kan verduidelijken; de eerste keer kan je inderdaad slechts een halve minuut of minuut bellen waarna er wordt meedegedeeld dat je credits moet gaan kopen. Maar bv de dag er op kan je ook weer gratis bellen maar heb alleen nog niet getest voor hoelang. Mijn ouders hebben al genoeg afgezien :twisted:
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Kerberos schreef:Gebruik nu voipbuster en inderdaad het is gratis bellen naar elk vast nummer. Maar ik hoop dat iemand een en ander kan verduidelijken; de eerste keer kan je inderdaad slechts een halve minuut of minuut bellen waarna er wordt meedegedeeld dat je credits moet gaan kopen. Maar bv de dag er op kan je ook weer gratis bellen maar heb alleen nog niet getest voor hoelang. Mijn ouders hebben al genoeg afgezien :twisted:
Ik betaal 10 eur om de 120 dagen, het is de moeite waard om die developers ook wat geld te geven éh, alhoewel 90% naar de kosten gaat. Zelfs m'n baas gebruikt Internetcalls thuis en op 't werk.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Heb VOIP bij WeePee VoIP gekocht (Telefoon & geografisch nummer). Ben er ferm tevreden van. Snelle levering & snel support. De zondag besteld, de maandag betaald, en vandaag (woensdag) in de bus. Gewoon aangesloten achter mijn router en het werkte onmiddelijk. Geluidskwaliteit is ook zeer goed.
Ging wel een stuk rapper dan bij packetnet. Daar heb ik meer dan 4 weken nodig gehad om alleen al maar mijn adapter te registreren... Bij WeePee betaal je trouwens geen abonnement en de belprijzen zijn een stuk goedkoper.
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1263
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Zuiderkempen
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 52 keer

Is er een mogelijkheid om bij die handytone (of andere ATA) 2 voip providers in te stellen en dan de ene dient om uitgaande calls en de andere om gebeld te worden? (bv. de SIP van tele2 all-in gebruiken voor incoming.)
Voilens Piet
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 01 dec 2006, 15:07

Mijn info is waarschijnlijk veel te laat
(en indien niet gewenst - laat me dan maar in de waan dat ik iemand help)

Maar vele VoIPproviders (wereldwijd) staan vermeld met hun tarieven op
www.voipcharges.com
I used to be lost in the shuffle. Now I just shuffle along with the lost.
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer

behalve de Sipura heb ik nog geen een toestel tegengekomen die toelaat om meer dan 1 provider in te geven...

nu het gaat wel als je er een asterisk installatie tussen steekt...
om nu niet zelf daar een machine voor op te offeren gebruik ik al een tijdje www.pbxes.org...

ik steek daar m'n in (telefoonnr's) & uitgaande trunks (voipbuster,...) in.
en dan al mijn telefoontoestellen (ata's, nokia E-series, voip adsl routers, ...)
kunnen ze lekker allemaal gebruik maken van dat 1ne abbo :-)
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1636
Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
Locatie: N.O.Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

skynetbbs schreef:behalve de Sipura heb ik nog geen een toestel tegengekomen die toelaat om meer dan 1 provider in te geven...


Linksys PAP2 2 providers, lijkt sterk op Sipura, zelfde software, andere hardware.
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer

PAP2 is gewoon de Sipura-1001, 1002, 2000, ....
Linksys heeft Sipura overgekocht
cisco heeft Linksys overgekocht...

er is wat cosmetica aangebracht maar eigenlijk intern is het ook nog steeds hetzelfde...

ben al blij dat er geen java nodig is om aan de webinterface te geraken...ahum :-)
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”