Hi,
Zijn er ex-easynetters die nog gecontacteerd zijn door EN na de domiciliering te stoppen?
Iemand nog iets gehoord van Easynet?
ik heb niks meer van easynet gehoord
Maar ben momenteel hun lijntje serieus aant misbruiken
Zolang ik nog kan connecteren , ben ik continu aant downloaden
Denk wel dat ik deze maand aan 300 gb zit ofzo
Ik stel voor dat alle easynetters de belnet ftp mirroren ofzo
Maar ben momenteel hun lijntje serieus aant misbruiken
Zolang ik nog kan connecteren , ben ik continu aant downloaden
Denk wel dat ik deze maand aan 300 gb zit ofzo
Ik stel voor dat alle easynetters de belnet ftp mirroren ofzo
Ik heb er ook niks meer van gehoord, maar gebruik hun login nog steeds.
Ik ga wel niet * mirroren, dat heeft toch geen nut. Easynet gaat dit amper merken in hun backbone en het geeft hen enkel een excuus om nog lastig te gaan doen.
Ik ga wel niet * mirroren, dat heeft toch geen nut. Easynet gaat dit amper merken in hun backbone en het geeft hen enkel een excuus om nog lastig te gaan doen.
- X-2datop
- Pro Member
- Berichten: 449
- Lid geworden op: 21 jun 2005, 21:44
- Locatie: Antwerpen
- Contacteer:
Heren,
Niet vergeten dat er ook in het contract van Easynet een datalimiet stond én dat ALLE contracten reeds overgedragen zijn aan BGC. 't is ni omdat de login nog werkt dat ge niet een mooie faktuur gaar (kunnen) krijgen hé ...
Een gewaarschuwd man is er 2 waar zeggen ze wel eens !
Grtz,
X
Niet vergeten dat er ook in het contract van Easynet een datalimiet stond én dat ALLE contracten reeds overgedragen zijn aan BGC. 't is ni omdat de login nog werkt dat ge niet een mooie faktuur gaar (kunnen) krijgen hé ...
Een gewaarschuwd man is er 2 waar zeggen ze wel eens !
Grtz,
X
The best way to hack a digital network is an analogue phonecall !
Dat mogen ze toch niet doen.
Omdat wij op geen enkele manier onze datalimiet kunnen checken
Easynet heeft ook geen meter beschikbaar op hun site.
En onze easynet login heeft niks te maken met Belgacom, tis nie dat wij onze limieten van easynet kunnen checken op de belgacom site he
Omdat wij op geen enkele manier onze datalimiet kunnen checken
Easynet heeft ook geen meter beschikbaar op hun site.
En onze easynet login heeft niks te maken met Belgacom, tis nie dat wij onze limieten van easynet kunnen checken op de belgacom site he
- devilkin
- Elite Poster
- Berichten: 4884
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
NoFate schreef:Dat mogen ze toch niet doen.
Omdat wij op geen enkele manier onze datalimiet kunnen checken
Dat mogen ze wel doen. Jij hebt het contract getekend, ze kunnen je perfect extra aanrekenen voor alles > hetgeen in je contract staat.
- devilkin
- Elite Poster
- Berichten: 4884
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
NoFate schreef:en hoe kunnen wij weten wanneer we boven onze limiet gaan?
Zelf meten. Ik denk niet dat ze daartoe te verplichten zijn van zo'n meter aan te bieden. Dat het nie meer dan correct is, sure, maar verplicht..
tuurlijk zijn ze verplicht ons te waarschuwen of op 1 of andere manier ons te zeggen wanneer we onze limiet overschrijden.
Je zult nogal veel lastige klanten hebben anders...
Een noob kan bij wijze van spreke nog eens geen dumeter installeren.
Stel dat mijn ma da moet doen of os bomma , die weten nog eens niet wat een MB is...
Zo van die mensen downloaden of uploaden meestal nog het meeste.
Standaard kazaa installeren , met pc laten opstarten en heel de mijn documenten sharen...
En elke maand een hoge factuur krijgen
Je zult nogal veel lastige klanten hebben anders...
Een noob kan bij wijze van spreke nog eens geen dumeter installeren.
Stel dat mijn ma da moet doen of os bomma , die weten nog eens niet wat een MB is...
Zo van die mensen downloaden of uploaden meestal nog het meeste.
Standaard kazaa installeren , met pc laten opstarten en heel de mijn documenten sharen...
En elke maand een hoge factuur krijgen
en daarbij
Stel dat je met meerdere pc's op het internet zet , en je installeert 1 of andere meter.
Dan moet je al die sommen gaan optellen , het lan traffic er nog van aftellen.
Je bent meer rekenwerk bezig dan iets anders...
Dus extra geld vragen zonder dat zij ons een meter aanbieden kan dus niet!
Stel dat je met meerdere pc's op het internet zet , en je installeert 1 of andere meter.
Dan moet je al die sommen gaan optellen , het lan traffic er nog van aftellen.
Je bent meer rekenwerk bezig dan iets anders...
Dus extra geld vragen zonder dat zij ons een meter aanbieden kan dus niet!
- Robbe
- El Robre
- Berichten: 2861
- Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
- Twitter: infocaris
- Locatie: Kortrijk
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
NoFate schreef:tuurlijk zijn ze verplicht ons te waarschuwen of op 1 of andere manier ons te zeggen wanneer we onze limiet overschrijden.
Je zult nogal veel lastige klanten hebben anders...
'k dacht da indertijd van Scarlet ook, mor nikske & later toch ook de factuur in de bus gehad
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
-
- Administrator
- Berichten: 4143
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
- Locatie: Belgium, Haacht
- Contacteer:
zou het niet moeilijk zijn voor easynet/bgc om u te factureren?
ge zijt al gene easynet klant meer, dus easynet kan u geen facturen sturen...
ge gebruikt nog altijd het netwerk van easynet, dus niet dat van bgc...
ik vraag me echt af wat ze van plan zijn
ge zijt al gene easynet klant meer, dus easynet kan u geen facturen sturen...
ge gebruikt nog altijd het netwerk van easynet, dus niet dat van bgc...
ik vraag me echt af wat ze van plan zijn
- X-2datop
- Pro Member
- Berichten: 449
- Lid geworden op: 21 jun 2005, 21:44
- Locatie: Antwerpen
- Contacteer:
joske69 schreef:zou het niet moeilijk zijn voor easynet/bgc om u te factureren?
ge zijt al gene easynet klant meer, dus easynet kan u geen facturen sturen...
ge gebruikt nog altijd het netwerk van easynet, dus niet dat van bgc...
ik vraag me echt af wat ze van plan zijn
FOUT: Easynet heeft altijd een Turboline reseller geweest voor hun "home" klanten, het is dus exact hetzelfde netwerk, enkel de "diensten" waren op hun eigen servers (radius, dns, mail, ...)
Grtz,
X
The best way to hack a digital network is an analogue phonecall !
SeNsEi Ze0n schreef:Om maar eens een typische vergelijking er bij te halen
De politie zegt je toch ook niet hoe snel je rijdt, je wordt geflitst, klaag jij omdat je zelf voor een snelheidsmeter moet zorgen dat ze je niet mogen flitsen.
idd , de politie heeft dan een teller , easynet niet...
Als ze dan toch een teller hebben, dan moeten wij het evengoed kunnen checken...
Er bestaat geen enkele teller die je kan downloaden die het verbruik goed kan checken. Zeker niet als je op een lan zit... , dan gaat al het verkeer via 1 netwerkkaartje
Is er hier iemand die vorige maand overgestapt is naar een andere provider en die al een rekening van BC gekregen heeft?
Tegen mij hadden ze gezegd dat ik op het einde van de maand een rekening voor mei zou krijgen, voor de 5 dagen inet die ik officieel van hen gekregen heb, maar ik heb nog altijd niets ontvangen (en dat hoop ik zo te houden natuurlijk ) Heb trouwens nooit ingelogd op hun netwerk. Van dat van easynet blijf ik ook af, heb eens getest of het ging maar verder ga ik niet, ik vermijd liever toekomstige problemen
Tegen mij hadden ze gezegd dat ik op het einde van de maand een rekening voor mei zou krijgen, voor de 5 dagen inet die ik officieel van hen gekregen heb, maar ik heb nog altijd niets ontvangen (en dat hoop ik zo te houden natuurlijk ) Heb trouwens nooit ingelogd op hun netwerk. Van dat van easynet blijf ik ook af, heb eens getest of het ging maar verder ga ik niet, ik vermijd liever toekomstige problemen
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
darkie schreef:Is er hier iemand die vorige maand overgestapt is naar een andere provider en die al een rekening van BC gekregen heeft?
Nope...
darkie schreef:Tegen mij hadden ze gezegd dat ik op het einde van de maand een rekening voor mei zou krijgen, voor de 5 dagen inet die ik officieel van hen gekregen heb, maar ik heb nog altijd niets ontvangen (en dat hoop ik zo te houden natuurlijk ) Heb trouwens nooit ingelogd op hun netwerk. Van dat van easynet blijf ik ook af, heb eens getest of het ging maar verder ga ik niet, ik vermijd liever toekomstige problemen
Hier hetzelfde. Niet ingelogd bij BC en EN blijven gebruiken tot ik een officiele brief kreeg. Op dat moment heb ik mijn login aangepast.
Ik heb ook nog geen herinnering gekregen van EN voor het laatste deel van april (wel factuur gekregen in april maar vermits ik bij ontvangst van mijn 'ontslagbrief' ook mijn domiciliering gestopt heb.... )
Het lijkt er dus op dat het ze bij EN niet meer kan schelen...
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
Ik heb tot 30/04 betaald voor Easynet maar 2 dagen geleden werkte de login nog altijd. De login van Belgacom heb ik nooit gebruikt en van die mannen heb ik nooit nog iets gehoord, gelukkig maar. Dus daar had de Dommel helpdesk gelijk in, die login zeker nooit gebruiken en Belgacom moet niet geinformeerd worden.