Zouden jullie ervoor kunnen zorgen dat Tiscali provider ook in de lijst komt van adslbox.be ?
Want ik haal 2683 Kbit of 335 kb/sec (3,3 mbit) op Tiscali, en dat is een zeer goeie score.
Waarom Tiscali niet in de lijst ?
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 6 keer
- Contacteer:
Erik schreef:Stevos,
Je mag gerust zulke dingen zeggen, maar onderbouw ze dan ook !
Zomaar kritiek geven komt nogal negatief over.
heb er vakantiewerk gedaan en veel gezien en gehoord
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
stevos schreef:heb er vakantiewerk gedaan en veel gezien en gehoord
Geef eens een paar voorbeelden? Ik heb zelf niet echt ervaring met Tiscali, dus of het gegrond is of niet weet ik niet
Blijkbaar zit tiscali nog altijd niet in de lijst :s
Heel jammer want ik haal hogere snelheden dan het gemiddelde van ADSL.
Ik heb nog totaal geen klagen van Tiscali zoals andere hier wel melden.
Heel jammer want ik haal hogere snelheden dan het gemiddelde van ADSL.
Ik heb nog totaal geen klagen van Tiscali zoals andere hier wel melden.
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Ziezo, het zit erin
Als iemand met Tiscali eens kan kijken of zijn provider automatisch wordt herkend bij het doen van een speedtest (proxy.tiscali.be wordt NIET aanvaard!)?
Als iemand met Tiscali eens kan kijken of zijn provider automatisch wordt herkend bij het doen van een speedtest (proxy.tiscali.be wordt NIET aanvaard!)?
NuKeM
- Pi R²
- Elite Poster
- Contacteer:
ik ga sneller dan tiscali pppp 2701 kbit/sec.
Maar hoe kan dat eigenlijk zijn dat als ge adslbox.be zonder www. typt, dat ge dan op een site kokosnoot.com uitkomt??? Ik heb dat nogal gemerkt en kvin da vree raar dat ge sommige sites niet zonder www kunt bereiken, of dat ge dan op andere sites uitkomt.
Maar hoe kan dat eigenlijk zijn dat als ge adslbox.be zonder www. typt, dat ge dan op een site kokosnoot.com uitkomt??? Ik heb dat nogal gemerkt en kvin da vree raar dat ge sommige sites niet zonder www kunt bereiken, of dat ge dan op andere sites uitkomt.
Lang Leve Mijn Eigen! Het geheim voor een lang leven: niet stoppen met ademen
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
En het geheim is: virtual hosts:
Meerdere sites op 1 ip-adres. De server toont dan een andere site indien in de url die bepaalde website staat.
Dus als je een ip-lookup doet van adslbox.be, krijg je een ip. Doe een ns-resolve van dat ip, krijg je kokosnoot...
Speedtest hier geeft 2837kbit/s of 355 kbyte/s
Meerdere sites op 1 ip-adres. De server toont dan een andere site indien in de url die bepaalde website staat.
Dus als je een ip-lookup doet van adslbox.be, krijg je een ip. Doe een ns-resolve van dat ip, krijg je kokosnoot...
Speedtest hier geeft 2837kbit/s of 355 kbyte/s
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Hmm, speed hier is 2760.
Snelheid is gewoon vré afhankelijk van de afstand naar de centrale en het netwerk van de isp die het moet aankunnen, zo'n plotse verhoging.
Idd in het begin waren er nogal wat negative commentaren over Tiscali, omdat het terecht wel een stuk trager was. Warrschijnlijk zal vanaf nu hun netwerk verbeterd zijn .
En ivm snelste: hou er rekening mee dat op de site een gemiddelde staat. maw hoe meer klanten bij een isp, hoe grotere de kans, dat die isp klanten heeft die verder van de centrale wonen. Dusja.. tis een gemiddelde.
Snelheid is gewoon vré afhankelijk van de afstand naar de centrale en het netwerk van de isp die het moet aankunnen, zo'n plotse verhoging.
Idd in het begin waren er nogal wat negative commentaren over Tiscali, omdat het terecht wel een stuk trager was. Warrschijnlijk zal vanaf nu hun netwerk verbeterd zijn .
En ivm snelste: hou er rekening mee dat op de site een gemiddelde staat. maw hoe meer klanten bij een isp, hoe grotere de kans, dat die isp klanten heeft die verder van de centrale wonen. Dusja.. tis een gemiddelde.
I love it when a plan comes together!
stevos schreef:Erik schreef:Stevos,
Ik vind dit zeer slecht onderbouwd. Wat heb jij voor vakantiewerk gedaan dan bij Tiscali?
Ik werk zelf voor Tiscali en om nou te zeggen dat we niet professioneel zijn? Onzin!
Als je een klacht hebt post die dan ook fatsoenlijk en geef mij 1 voorbeeld wat niet professioneel is dan bij Tiscali.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Pi R² schreef:Ik heb dat nogal gemerkt en kvin da vree raar dat ge sommige sites niet zonder www kunt bereiken, of dat ge dan op andere sites uitkomt.
Als je de www niet opgeeft geef je ook geen host (of machine) op... maw, het alsof je een straat opgeeft zonder huisnummer. Nu zijn er tegenwoordig wel een heleboel administrators die louter domain.be ook definieren als host (een A-record in DNS termen) zodat het toch verwijst naar een specifieke machine/website.
- Styno
- Elite Poster
Pi R² schreef:kvin da vree raar dat ge sommige sites niet zonder www kunt bereiken, of dat ge dan op andere sites uitkomt.
= kostenbesparend... waarom zou je voor elke website een aparte machine aan het net hangen als je meerder websites op 1 machine (1 ip) kan hosten.
Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
stevos schreef:Erik schreef:Stevos,
Idd, geef es wa voorbeelden ... is misschien oude koeien uit de gracht halen, maar ik heb zelf tiscali, geen problemen mee
en eerst beginnen klagen en doen, en dan zwijgen
wie A zegt moet ook B zeggen imo
Greetz,
WaLKiE die te lui is om nen account te maken
Styno schreef:Pi R² schreef:kvin da vree raar dat ge sommige sites niet zonder www kunt bereiken, of dat ge dan op andere sites uitkomt.
= kostenbesparend... waarom zou je voor elke website een aparte machine aan het net hangen als je meerder websites op 1 machine (1 ip) kan hosten.
Styno
Euh waarom zou je anders een apache draaien? structuur van apache spreekt toch voor zichzelf.