Skynet leechtruc werkt niet meer ! ! !

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

ik heb gezien dat ik in het totaal meer dan 15gig binnen gehaald heb bij mijn skynet account.
En nu heb ik weer gewoon ingelogd op dommel :lol:
Zolang skynet mijn account niet afsluit haal ik wel op korte tijd mijn gb daar binnen.
Normaal ben ik zeker niet iemand die download om te downloaden want bij dommel had ik vorige maand selfs geen 50gb binnegehaald terwijl ik die daar toch heb.
Ik denk dat het er zeker aan ligt welke modem je gebruikt omdat bij sommige wel en sommige niet die leechtruck werkt.
Bergie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 141
Lid geworden op: 21 jul 2005, 03:02

ketter schreef:ik heb gezien dat ik in het totaal meer dan 15gig binnen gehaald heb bij mijn skynet account.
En nu heb ik weer gewoon ingelogd op dommel :lol:
Zolang skynet mijn account niet afsluit haal ik wel op korte tijd mijn gb daar binnen.
Normaal ben ik zeker niet iemand die download om te downloaden want bij dommel had ik vorige maand selfs geen 50gb binnegehaald terwijl ik die daar toch heb.
Ik denk dat het er zeker aan ligt welke modem je gebruikt omdat bij sommige wel en sommige niet die leechtruck werkt.


Maar je hebt de topic niet echt goed gelezen...
Met het "gewone" volume van 10 GB werkt het inderdaad nog wel, maar met een volumepack NIET.
Probeer het maar eens...

En ik heb nu kunnen vaststellen dat het inderdaad ligt aan het feit dat het volumepack blijkbaar automatisch geactiveerd wordt zonder dat er een disconnect/reconnect nodig is, en op dezelfde manier ook weer gedesactiveerd word aan het einde van de 5 GB...

En het ligt niet aan Philips of andere modems, want ik gebruik een Alcatel Speedtouch PCI, bij Belgacom destijds gekocht.

Skynet heeft dus overduidelijk een technische wijziging doorgevoerd om te vermijden dat klanten met een volumepack nog over de limiet zouden kunnen gaan, en ongetwijfeld zal Skynet binnenkort wel een technisch middel vinden om die overschrijding bij het gewone maandelijkse volume ook te verhinderen.

Het draait dus klaar en duidelijk uitsluitend om de poen : wie wil downloaden zal voortaan bij Skynet zwaar moeten dokken.

Ik denk er sterk aan om over te stappen naar EDPnet...
Daar krijg je 60 GB voor 40 euro, terwijl diezelfde 60 GB je bij Skynet dus 90 euro kosten...
Die 50 euro verschil per maand maakt op jaarbasis wel een aardig bedragje, niet ?
Of anders gezegd : bij Skynet krijg je 10 GB voor 40 euro, en bij EDPnet 60 GB voor DEZELFDE prijs !

De commentaren over EDPnet op dit forum zijn overwegend positief, extra opmerkingen of bedenkingen zijn uiteraard altijd welkom... :-)
punkfreak
Member
Member
Berichten: 95
Lid geworden op: 15 dec 2002, 17:05
Locatie: Blauberg

skynet begint vreemd te doen

Code: Selecteer alles

12/05/2006 17:24:55          18h 27m 06s          33.782 Kb          394.886 Kb          ADSL
13/05/2006 11:52:09       40h 02m 55s       547.477 Kb       2.691.494 Kb       ADSL
   

in die 40 uur over volume gegaan en pack gekocht
Thales
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 03 mei 2006, 10:24

Er is wel degelijk iets veranderd. Als je op de e-care pagina's gaat kijken, dan heb je daar altijd al twee plaatsen gehad waar je het tijdens de maand gebruikte volume kan raadplegen:
- een balk (die standaard tot 10 gig gaat) en
- een 'overzicht van de verbindingen', waar je per maand ook een totaal krijgt.

Vroeger was de informatie op de balk niet real-time en werd die pas aangepast als je een nieuwe verbinding maakte (de balk 'liep achter' en stelde de som voor van alle verbinding tot en met de voorlaatste). Maar sinds februari (bij mij toch) is die balk real-time: ze blijft stijgen tijdens één en dezelfde verbinding, je krijgt je '7gig waarschuwingsmail' ook 'live' op het ogenblik dat je de 7 gig overschrijdt én je krijgt de 'smallband-mail' op het ogenblik dat je de 10 gig overschrijdt. MAAR normaal blijft je huidige verbinding op volle snelheid (ook na het overschrijden van de 10 gig). Bij een reconnect heb je het wel zitten: dan gaat het opeens nogal traag :-) Toch is de smallband van Belgacom tenminste nog bruikbaar: bij Telenet kan je dan net zo goed je computer uitschakelen, want zelfs mails lezen lukt niet meer (ja, ik spreek uit ervaring). Soit, dat is een andere discussie.

Ik denk dat het weinig te maken heeft met de gebruikte modems (maar ter info: ik heb Speedtouch 530, gekocht bij Belgacom, héél goed toestel)

En eigenlijk doet het er voor mij al lang niet meer toe: ik ben overgeschakeld naar EDPNet en nog geen seconde spijt van gehad. Sneller en vooral véél goedkoper. Met de 10 euro die je maandelijks bespaart (en zelfs 11 euro mocht je met overschrijving betalen) kan je bovenop de 20 gig die je al krijgt zomaar eventjes 40(44) gig extra hebben. Geen 'truken' nodig... Ah juist, en dan vergeet ik nog het nachtsurfen...
4ng3l
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 14 dec 2002, 00:12

Vieten schreef:
NuKeM schreef:Ik heb net hetzelfde voor. Al van vorige maand(en). Telkens ik aan 36 uur begin krijg ik na een paar uur al een reconnect. In het begin dacht ik dat het toeval was (foutje op de lijn ofzo), maar ondertussen heb ik het toch maar al elke keer voorgehad!
Ik ben aan het denken dat het misschien aan mijn belgacom philips router ligt (misschien hebben ze ervoor gezorgd dat ze die vanop afstand kunnen laten reconnecten?).

Anyway, zijn er nog mensen die merken dat de 36 uur prematuur wordt afgebroken?

Wat ik al wel gemerkt heb is dat mijn philips soms synchro verliest als het programma limewire pro 4.10.3 gestart is, dus er zullen nog wel programma's zijn die dat doen.
Hoe dat kan is mij een raadsel, zou het kunnen dat er een fout zit in het protocol of zo waardoor de modem zich reset.


Ik heb exact hetzelfde voor met DC++ (DCStealth eigenlijk). Ik connecteer aan een 30-40 tal hubs. Buiten het feit dat het connecteren met zoveel hubs enorm veel cpu tijd vergt (bijna 5 minuten aan 100%), werkt dit nog altijd perfect. Maar vanaf ik op search druk, valt -na een paar resultaten te hebben gezien- mijn synch weg.
Voor DC++ is dit echt ondoenbaar aangezien je verbinding met de hubs dan wegvalt. Je moet dan terug met alle hubs connecteren (+-5 minuten) om dan exact hetzelfde voor te hebben.
Deze problemen zijn begonnen sinds ik de philips router in huis gehaald heb. Daarvoor was het een Netopia router en hierbij werkte het prefect.
Is er misschien iemand die hier een oplossing voor gevonden heeft? Of en oorzaak?
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

De oorzaak is hoogst waarschijnlijk een te hoog aantal NAT entries in de router.
Ik weet niet hoeveel deze aan kan, maar misschien vind je iets in deze aard in de instellingen?
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
StB
Plus Member
Plus Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 31 dec 2005, 11:29
Locatie: Regio Leuven

Zou het volgende helpen ?

In de Philips router kan je bvb LAN1 ook op IDTV zetten (Home networking -> VLAN Binding) en dan je andere router op LAN1 aansluiten.

Staat dezen poort dan gewoon in bridging ?


Heb het nog niet getest of dat zo kan.
StB
Plus Member
Plus Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 31 dec 2005, 11:29
Locatie: Regio Leuven

Nee mijn vorige post lukt niet. Volgende wel:

Je kan in de philips router bij WAN -> ATM PVC volgende wijzigen:
VC1 staat op PPPOE en je kan dat daar wijzigen naar 1483bridging.

Heb dan mijn LevelOne router geconfigureerd en WAN uitgang verbonden met LAN1 van philips router.

Op die manier lukt het mij om via mijn LevelOne router met PPPOE een connectie op te starten.

Heb nu nog geen BelgacomTV maar zou eens graag weten of dit werkt.
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Even melden, mijn volumepack van 30 mei heeft 34h gewerkt, toen moest ik disconnecten, anders zat ik middernacht voorbij.
Een hele hoop HD 1080p trailers kunnen downloaden.
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Mijn leechsessie (vanaf basisvolume) werkte ook, en helemaal voor de volle 36u (35h 57m 30s en dan snel proberen of de reconnect werkte, maar 't was smallband daarna). Ik denk wel nog steeds dat er ook manueel gedisconnect wordt, maar ik heb dezelfde periode in de week gekozen als verleden keer toen het wel een volledige 36uur ging, dus vermoedelijk zit mijn leechsessie nu tussen twee checks :-D
verdickt
Premium Member
Premium Member
Berichten: 647
Lid geworden op: 12 maa 2004, 22:24

Heb met mijn abo van 30 gig toch 70 gig kunnen downloaden. Dus best tevreden.

Is dit nog niet genoeg koop je toch gewoon een extra volume pack.

Met een pack kan je toch meer dan 20 gig downloaden als je op de juiste moment eerst nog eens disconnect.
Bergie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 141
Lid geworden op: 21 jul 2005, 03:02

verdickt schreef:Heb met mijn abo van 30 gig toch 70 gig kunnen downloaden. Dus best tevreden.

Is dit nog niet genoeg koop je toch gewoon een extra volume pack.

Met een pack kan je toch meer dan 20 gig downloaden als je op de juiste moment eerst nog eens disconnect.


Nee, mijn beste, dit is nu net wat NIET meer lukt...
Van zodra je volumepack aan de 5 gig komt wordt het automatisch gedesactiveerd en kom je op smalband zonder disconnect/reconnect.

Dat is wat ik hier al heel de tijd probeer uit te leggen : Skynet heeft hier technisch iets aan veranderd, met de duidelijke bedoeling nog meer extra poen te kunnen scheppen met de verkoop van hun veel te dure volume packs...
Dus bij Skynet is het vanaf nu : extra downloaden is extra dubbel en dik DOKKEN !
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 791
Lid geworden op: 22 maa 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

ik ken anders meerdere mensen waarbij het nog wel lukte..
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Bij mij is het deze maand ook gelukt.. strange.
Ik gok dat het aan die philips router hier ligt. Als ik mijn connectiegegevens ga bekijken zitten daar veel "enkele uren" connecties tussen terwijl het ding 24 op 24 op staat.
NuKeM
wype
Member
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 mei 2005, 17:51
Locatie: Grimbergen

bij mij werkt de truk perfect, ongeacht of het nu handelt om de oorspronkelijk e10 gig of om een volumepack !!
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

Ik had eens per ongeluk outlook laten openstaan, disconnect kwam juist na de email.
wype
Member
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 mei 2005, 17:51
Locatie: Grimbergen

crapiecorn schreef:Ik had eens per ongeluk outlook laten openstaan, disconnect kwam juist na de email.


onmogelijk, het ontvangen en of lezen van die email heeft geen invloed op de truuk !! Misschien toevallig dat je juist aan de 36 uur of een nieuw IP adres hebt bekomen
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Laten we al onze "u zit op 3GB van uw limiet!" en "u hebt uw limiet bereikt!" mails forwarden naar een onbestaand e-mail adres bij Belgacom :wink: Dan kunnen we op het eind van de maand het systeem misschien genoeg vertragen om zeker te zijn dat de mail niks met de disconnect te maken heeft. [email protected] of zo :lol:

Indien deze actie illegaal blijkt te zijn, is dit op eigen risico uiteraard, en heb ik niks gezegd :P
Bergie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 141
Lid geworden op: 21 jul 2005, 03:02

wype schreef:bij mij werkt de truk perfect, ongeacht of het nu handelt om de oorspronkelijk e10 gig of om een volumepack !!


Ben je daar zeker van ?
Sinds vorige maand, mei, werkt het bij mij niet meer met volumepacks ( automatische activatie/desactivatie ), en blijkbaar hebben andere mensen dit ook al vastgesteld.
Het zou me dus ten zeerste verwonderen als het bij jou wél nog zou werken...

Tenzij Skynet deze technische wijziging alleen maar in sommige centrales zou doorgevoerd hebben en in andere niet... :???: :!:
Bergie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 141
Lid geworden op: 21 jul 2005, 03:02

wype schreef:
crapiecorn schreef:Ik had eens per ongeluk outlook laten openstaan, disconnect kwam juist na de email.


onmogelijk, het ontvangen en of lezen van die email heeft geen invloed op de truuk !! Misschien toevallig dat je juist aan de 36 uur of een nieuw IP adres hebt bekomen


Nochtans heb ik ook al vastgesteld dat dit wél een invloed heeft, en ik heb dat ook al een paar keer gemeld op dit forum...
Gebruikersavatar
Kwabber
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 13 dec 2003, 13:34
Locatie: Izegem
Bedankt: 3 keer

Bergie schreef:Van zodra je volumepack aan de 5 gig komt wordt het automatisch gedesactiveerd en kom je op smalband zonder disconnect/reconnect.


Ook hier geen 'last' van gehad. Ik heb rustig kunnen verder'leechen' aan de volle snelheid.

Code: Selecteer alles

Gebruikt volume voor deze maand    36 GB 786 MB 9 KB 742 Bytes
30/05/2006 12:17:10      35h 39m 19s       396.910 Kb      7.439.554 Kb      ADSL
blabla
Bergie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 141
Lid geworden op: 21 jul 2005, 03:02

Kwabber schreef:
Bergie schreef:Van zodra je volumepack aan de 5 gig komt wordt het automatisch gedesactiveerd en kom je op smalband zonder disconnect/reconnect.


Ook hier geen 'last' van gehad. Ik heb rustig kunnen verder'leechen' aan de volle snelheid.

Code: Selecteer alles

Gebruikt volume voor deze maand    36 GB 786 MB 9 KB 742 Bytes
30/05/2006 12:17:10      35h 39m 19s       396.910 Kb      7.439.554 Kb      ADSL



Dan lijkt mij de enige logische verklaring dat Skynet deze wijziging slechts in bepaalde centrales doorgevoerd heeft, en in andere niet...
Ik woon in Mechelen, en jullie ?
verdickt
Premium Member
Premium Member
Berichten: 647
Lid geworden op: 12 maa 2004, 22:24

Bergie schreef:
verdickt schreef:Heb met mijn abo van 30 gig toch 70 gig kunnen downloaden. Dus best tevreden.

Is dit nog niet genoeg koop je toch gewoon een extra volume pack.

Met een pack kan je toch meer dan 20 gig downloaden als je op de juiste moment eerst nog eens disconnect.


Nee, mijn beste, dit is nu net wat NIET meer lukt...
Van zodra je volumepack aan de 5 gig komt wordt het automatisch gedesactiveerd en kom je op smalband zonder disconnect/reconnect.

Dat is wat ik hier al heel de tijd probeer uit te leggen : Skynet heeft hier technisch iets aan veranderd, met de duidelijke bedoeling nog meer extra poen te kunnen scheppen met de verkoop van hun veel te dure volume packs...
Dus bij Skynet is het vanaf nu : extra downloaden is extra dubbel en dik DOKKEN !


Ik weet toch wel zeker dat dit bij mij altijd al gelukt is en ik zal het toch zelf wel weten zeker.

Spijtig dat dit bij u of bij anderen niet meer lukt maar ik heb er tot nu toe nog geen problemen mee gehad.

Indien ik deze of volgende maand problemen zou hebben meld ik dit hier wel even.
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

wype schreef:
crapiecorn schreef:Ik had eens per ongeluk outlook laten openstaan, disconnect kwam juist na de email.


onmogelijk, het ontvangen en of lezen van die email heeft geen invloed op de truuk !! Misschien toevallig dat je juist aan de 36 uur of een nieuw IP adres hebt bekomen


Normaal haal ik altijd minstens 24h, Nu echt na 2 uur en direct na het ontvangen van email, kan toeval zijn.

Is 36h eigenlijk bij iemand gelukt vorige maand ?
Cash
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 jun 2004, 16:05

Bergie schreef:
Kwabber schreef:
Bergie schreef:Van zodra je volumepack aan de 5 gig komt wordt het automatisch gedesactiveerd en kom je op smalband zonder disconnect/reconnect.


Ook hier geen 'last' van gehad. Ik heb rustig kunnen verder'leechen' aan de volle snelheid.

Code: Selecteer alles

Gebruikt volume voor deze maand    36 GB 786 MB 9 KB 742 Bytes
30/05/2006 12:17:10      35h 39m 19s       396.910 Kb      7.439.554 Kb      ADSL



Dan lijkt mij de enige logische verklaring dat Skynet deze wijziging slechts in bepaalde centrales doorgevoerd heeft, en in andere niet...
Ik woon in Mechelen, en jullie ?


Ook Mechelen hier, en de 'truk' werkt hier nog steeds.
Bergie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 141
Lid geworden op: 21 jul 2005, 03:02

Cash schreef:
Bergie schreef:Dan lijkt mij de enige logische verklaring dat Skynet deze wijziging slechts in bepaalde centrales doorgevoerd heeft, en in andere niet...
Ik woon in Mechelen, en jullie ?


Ook Mechelen hier, en de 'truk' werkt hier nog steeds.


:???: :eek: Nu snap ik er niks meer van...
Hier is toch iets raar aan de gang...
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

't Kan nog steeds het gevolg zijn geweest van manueel ingrijpen :?
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1218
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 56 keer

crapiecorn schreef:Is 36h eigenlijk bij iemand gelukt vorige maand ?


Yup, hier werkt em nog.
En kheb die email ook binnengehaald hoor, het is onmogelijk dat dat er iets
mee te maken heeft. Misschien heeft je router teveel entries in z'n geheugen
zitten, waardoor ie een reset of iets dergelijks uitvoert ...
Gebruikersavatar
OpThaCop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 28 maa 2006, 23:33
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 13 keer

Zoals ik het gehoord heb, is skynet z'n klanten aan het "overschakelen" (deel per deel), om die 36uren race tegen te gaan.

Hoe ze dat technisch doen weet ik niets van, maar blijkbaar hebben ze aantal dingen in te stellen. Daarom duurt het misschien ook wel even?

Dat zou alleszins verklaren waren het bij sommigen nog lukt en anderen niet.
Bergie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 141
Lid geworden op: 21 jul 2005, 03:02

OpThaCop schreef:Zoals ik het gehoord heb, is skynet z'n klanten aan het "overschakelen" (deel per deel), om die 36uren race tegen te gaan.

Hoe ze dat technisch doen weet ik niets van, maar blijkbaar hebben ze aantal dingen in te stellen. Daarom duurt het misschien ook wel even?

Dat zou alleszins verklaren waren het bij sommigen nog lukt en anderen niet.



Dat lijkt me ook een plausibele verklaring...
Uit welke bron heb je dat vernomen ?
Gebruikersavatar
OpThaCop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 28 maa 2006, 23:33
Uitgedeelde bedankjes: 106 keer
Bedankt: 13 keer

Bergie schreef:
OpThaCop schreef:Zoals ik het gehoord heb, is skynet z'n klanten aan het "overschakelen" (deel per deel), om die 36uren race tegen te gaan.

Hoe ze dat technisch doen weet ik niets van, maar blijkbaar hebben ze aantal dingen in te stellen. Daarom duurt het misschien ook wel even?

Dat zou alleszins verklaren waren het bij sommigen nog lukt en anderen niet.



Dat lijkt me ook een plausibele verklaring...
Uit welke bron heb je dat vernomen ?


kameraadski
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Hehe ik ben er echt blij om dat ze der iets opgevonden hebben op zijn minst worden mensen die alleen maar een constante connectie willen niet meer gestraft door mensen die steeds maar zitten te downloaden.

Wat ik wel vind is dat dé traffiek naar hun nieuwsservers en interne traffiek naar begacom abonnees niet zou mogen aangerekend worden ! En dat men een nachttarief zou moeten invoegen.

Ik hoop dan ook dat er meer mensen zullen overstappen vanwege deze redenen, zodat belgacom er eindlijk iets gaat aandoen aan een limiet van 10gig wat gewoon belachelijk is!
Bergie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 141
Lid geworden op: 21 jul 2005, 03:02

Ofloo schreef:Hehe ik ben er echt blij om dat ze der iets opgevonden hebben op zijn minst worden mensen die alleen maar een constante connectie willen niet meer gestraft door mensen die steeds maar zitten te downloaden.


"Gestraft" ? Waar slaat dat nu op ?
Als andere providers hogere limieten aanbieden, en dus duidelijk geen probleem hebben met "mensen die steeds maar zitten te downloaden",
waarom zou dat dan bij Skynet een probleem moeten zijn ???


Ofloo schreef:Wat ik wel vind is dat dé traffiek naar hun nieuwsservers en interne traffiek naar begacom abonnees niet zou mogen aangerekend worden ! En dat men een nachttarief zou moeten invoegen.

Ik hoop dan ook dat er meer mensen zullen overstappen vanwege deze redenen, zodat belgacom er eindlijk iets gaat aandoen aan een limiet van 10gig wat gewoon belachelijk is!


Nu snap ik helemaal niks meer van je redenering...
Aangezien je blijkbaar "alleen maar een constante connectie wil", en blijkbaar geen nood hebt aan "steeds maar zitten te downloaden", waarom zou je dan meer dan 10 GB nodig hebben ?
Dan pas je toch perfect in Skynet's favoriete profiel van de "modale" gebruiker die alleen maar wat suft en heel af en toe eens een mailtje stuurt ?
Mee
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 17 dec 2005, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

crapiecorn schreef:Is 36h eigenlijk bij iemand gelukt vorige maand ?

Ik heb eind mei 36 uur lang kunnen downloaden... had die maand wel geen volumepack gekocht.
snickerke
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 jun 2006, 08:22

Maand mei ook hier problemen...dit weekend echter terug alles mogelijk....
knalsite
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:16

Iedereen die hier klaagt heeft toch wel degelijk ADSL? En niet VDSL in het karder van Belgacom TV installatie?
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Bergie schreef:
Ofloo schreef:Hehe ik ben er echt blij om dat ze der iets opgevonden hebben op zijn minst worden mensen die alleen maar een constante connectie willen niet meer gestraft door mensen die steeds maar zitten te downloaden.


"Gestraft" ? Waar slaat dat nu op ?
Als andere providers hogere limieten aanbieden, en dus duidelijk geen probleem hebben met "mensen die steeds maar zitten te downloaden",
waarom zou dat dan bij Skynet een probleem moeten zijn ???


Ofloo schreef:Wat ik wel vind is dat dé traffiek naar hun nieuwsservers en interne traffiek naar begacom abonnees niet zou mogen aangerekend worden ! En dat men een nachttarief zou moeten invoegen.

Ik hoop dan ook dat er meer mensen zullen overstappen vanwege deze redenen, zodat belgacom er eindlijk iets gaat aandoen aan een limiet van 10gig wat gewoon belachelijk is!


Nu snap ik helemaal niks meer van je redenering...
Aangezien je blijkbaar "alleen maar een constante connectie wil", en blijkbaar geen nood hebt aan "steeds maar zitten te downloaden", waarom zou je dan meer dan 10 GB nodig hebben ?
Dan pas je toch perfect in Skynet's favoriete profiel van de "modale" gebruiker die alleen maar wat suft en heel af en toe eens een mailtje stuurt ?


't Is heel simpel zolang belgacom klanten heeft verandert er niks ! Zolang jullie die trukkendoos kunnen boven halen veranderen jullie niet ! Dus ook de volume limiet niet, want volgens belgacom komt iedereen toe met 10gig want ze hebben toch nog klanten !?

En sommige mensen hebben er een hekel aan om gedisconnecteerd te worden en dit alles alleen maar om de traffiek bij te houden.. vind ik vreselijk ! Dus ja die mensen worden in princiepe gestraft..

Denk ervan wat je wil.
Bergie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 141
Lid geworden op: 21 jul 2005, 03:02

Ofloo schreef:
't Is heel simpel zolang belgacom klanten heeft verandert er niks ! Zolang jullie die trukkendoos kunnen boven halen veranderen jullie niet ! Dus ook de volume limiet niet, want volgens belgacom komt iedereen toe met 10gig want ze hebben toch nog klanten !?

En sommige mensen hebben er een hekel aan om gedisconnecteerd te worden en dit alles alleen maar om de traffiek bij te houden.. vind ik vreselijk ! Dus ja die mensen worden in princiepe gestraft..

Denk ervan wat je wil.


Ah, OK, nu snap ik inderdaad beter wat je bedoelde, en wat dat veranderen betreft heb je inderdaad een punt.

Niet dat het op mij nog van toepassing is, want ik heb reeds een abonnement besteld bij EDPnet... :wink:
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

BAS-GKK (Gent) is vanaf nu ook niet meer leechable -- zonet op smallband gezet tijdens een lopende verbinding (vanaf basisvolume). Zonder leechtruk is Belgacom sowieso de slechtste keuze qua ADSL internet, dus ze zullen het nu wel gaan merken, vermoed ik.

Binnen 2 maand kan ik toch naar EDPnet of Dommel en als het BIPT zich een beetje haast, kan het telefoonabo ook opgezegd worden -- dat is dan ~75€/maand (900€/jaar) die ze nooit meer gaan zien.
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

ik ben toch weer goed door aan het leechen :p
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”