Hey allemaal!
heeft iemand ervaring met het plegen van een telefoontje of gebeld worden dat de adsl lijn wegvalt?
Elke keer als ik wordt gebeld of ik naar iemand bel valt mijn lijn weg en vindt dit erg irritant.
Ligt dit aan RealDSL of aan mijn lijn ofzo?
belgacom PSTN lijn met adsl van RealDSL.
Grtz Justin.
bel en verbinding valt weg...
-
- Starter
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Met enige zekerheid kan ik zeggen dat er een probleem is met je splitters, of je splitters niet goed geïnstalleerd !
-
- Starter
yup wel een heel simpel blokje maar hij zit ertussenikkejonge schreef:heb je een splitter geïnstalleerd op je telefoonlijn?

- ikkejonge
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
toch denk ik net als Ditch dat daar ergens de fout zit. Zo'n blokje is normaal voldoende, maar de vraag is of hij op de juiste plaats zit. Er moet zo'n blokje op elke plaats waar een telefoon aangesloten is.
Of test eens met een andere splitter, het kan zijn dat de uwe niet zijn werk goed genoeg doet.
Of test eens met een andere splitter, het kan zijn dat de uwe niet zijn werk goed genoeg doet.
-
- Starter
Zal wel eens een andere splitter bestellenikkejonge schreef:toch denk ik net als Ditch dat daar ergens de fout zit. Zo'n blokje is normaal voldoende, maar de vraag is of hij op de juiste plaats zit. Er moet zo'n blokje op elke plaats waar een telefoon aangesloten is.

bedankt voor de reacties!
Indien je op andere tf dozen nog Telefoon toestellen aangesloten hebt, daar dien je ook een splitter te zetten.justinonline schreef:yup wel een heel simpel blokje maar hij zit ertussen
Erratum: Typo (splitter)
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 01 jun 2006, 13:43, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Starter
mjah heb maar 1 aansluiting geinstalleerd... zal wel goedkomen hoop ikBlue-Sky schreef:Indien je op andere tf dozen nog Telefoon toestellen aangesloten hebt, daar dien je ook een spitter te zetten.justinonline schreef:yup wel een heel simpel blokje maar hij zit ertussen

mjah heb maar 1 aansluiting geinstalleerd... zal wel goedkomen hoop ik
[/quote]
heb dat ook meegemaakt
bij mij was het omdat ik de het verkeerd had aan gesloten ,...
heb je het al geprobeerd om de eerst de splitter en dan de telefoon aansluiting,..ik had het eerst andersom en kreeg zelfde aan de hand als u ,....dat telkens als er iemand belde de verbinding wegviel

heb dat ook meegemaakt
heb je het al geprobeerd om de eerst de splitter en dan de telefoon aansluiting,..ik had het eerst andersom en kreeg zelfde aan de hand als u ,....dat telkens als er iemand belde de verbinding wegviel
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
justinonline schreef:mjah heb maar 1 aansluiting geinstalleerd... zal wel goedkomen hoop ik
idd, als er da ni is, dan hebde zowiezo, bij het volgende telefoontje prijs, en 'k weet uit ervaring dat da hééééél irriterend kan zijnelldiablo schreef:heb dat ook meegemaakt

Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
- netdata
- Elite Poster
- Twitter: wdhaeseleer
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 8 keer
- Contacteer:
Idd lijkt me een spilitter in de letterlijke betekenis, namgelijk het splitsen van je lijn naar 2 kabels.Vieten schreef:Volgens mij is dat dan geen splitter, staat er "adsl" op?
Anders draai dat ding eens open en kijk of er wel elektronica in zit.
Je hebt een ADSL splitter nodig, deze heb je eigenlijk alleen nodig voor je telefoons en gaat er voor zorgen dat je de ADSL niet hoort, of nog erger problemen gaan geven met je telefoonlijn zoals jij hebt...