Telenet bedreigt klant bij opzegging!
-
- Plus Member
- Berichten: 135
- Lid geworden op: 17 okt 2005, 20:34
- Bedankt: 3 keer
ik heb ook gebeld met de klantendienst om te vragen hoe ik precies moest opzeggen, en ze hebben me doorverbonden met de dienst kwaliteitsopvolging om te weten te komen waarom ik wilde veranderen. 'k heb ze met plezier het aanbod van EDPNet uitgelegd, en ze waren nogal verrast...
machtig hé
iedereen die van plan is telenet op te zeggen zou dit eigenlijk moeten doen! vertellen dat 't komt door die stomme limieten van telenet
machtig hé
iedereen die van plan is telenet op te zeggen zou dit eigenlijk moeten doen! vertellen dat 't komt door die stomme limieten van telenet
Men heeft al 20 miljoen oude frankskes geinvesteerd voor hun uitbreidingen in mechelen... .r2504 schreef:Phuncz schreef:Als de staat niet geld in Telenet bleef pompen, bestond Telenet allang niet meer.
TN mag dan af en toe domme dingen doen... maar met dergelijke domme uitspraken behoor je meteen tot hetzelfde clubje vrees ik. (de staat pompt dus helemaal geen geld in TN... in tegendeel zelfs).
Dergelijke bedragen daar zal een bedrijf zoals Telenet niet van vallen of blijven leven maar om nu te stellen dat er geen staatsgelden in Telenet worden geinvesteerd is niet echt correct... .
Daarintegen mogen bedrijven zoals een Telenet en een Belgacom in hun polletjes wrijven over de huidige bescherming die ze vandaag genieten. Terwijl er daar geen direct monetaire injecties tegenoverstaan brengt het straffeloos mogen uitpersen van de consument hun wel veel geld op.
T: ah maar meneer uw weet toch dat downloaden illegaal is?
Het is eigenlijk wel hypocriet wetende dat die "illigale" downloads eigenlijk de reden is geweest waarom Telenet heeft kunnen uitgroeien tot het bedrijf wat het vandaag is. Oh waar is de tijd van bommanews waar de telenetverkopers en installateurs aan het leuren waren met hun schitterende newsservers waar je een overvloed aan binaries (legaal ) kon vinden... . t'Mag dan mss 5-6 jaar geleden zijn, vergeten ben ik het alleszins niet. Kan rap keren.
Zoals ik in de thread "geen eweka via telenet" heb gezegd:
ik heb gisteren per aangetekend schrijven mijn abo bij telenet opgezegd.
en dat ze maar eens dreigen!
ik ben zo pissed dat ik ze wel eens wil zien uitschuiven.
ik ben als het ware de gefrustreerden die op zoek is naar boel ja.
en ze zullen het krijgen.
en de domiciliering zet ik ook meteen stop, geen verrassingen voor mij.
en was het niet omdat mijn vrouw graag naar allerlei dwaze series op TV keek, dan zegde ik ook meteen de kabel (Telenet MIXT-ICS of zoiets) op!
bedankt,
dat ik dit hier kan ventileren.
ik heb gisteren per aangetekend schrijven mijn abo bij telenet opgezegd.
en dat ze maar eens dreigen!
ik ben zo pissed dat ik ze wel eens wil zien uitschuiven.
ik ben als het ware de gefrustreerden die op zoek is naar boel ja.
en ze zullen het krijgen.
en de domiciliering zet ik ook meteen stop, geen verrassingen voor mij.
en was het niet omdat mijn vrouw graag naar allerlei dwaze series op TV keek, dan zegde ik ook meteen de kabel (Telenet MIXT-ICS of zoiets) op!
bedankt,
dat ik dit hier kan ventileren.
slaven zullen we altijd blijven
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Je bent hier nog steeds welkomroogee schreef:bedankt, dat ik dit hier kan ventileren.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Ik heb deze avond naar Telenet gebeld om een televisie aansluiting te krijgen. Het gaat wel niet om hun internet product, maar de klantendienst is dezelfde. Daarom vermeld ik het hier.
Een kabelaansluiting krijgen is een echte marteling:
1 keuze analoog-digitaal. Ik kies analoog en vertel dat ik de digibox te duur vind en dat ze hem binnen 1-2 jaar gratis of veel goedkoper geven, net zoals bij internet. Veel gezaag en commentaar van hun zijde dat het beter is, dat ik het me ga beklagen en dat ik ongelijk heb qua prijs. Enfin ik krijg dus analoog en moet 60 euro activatie betalen.
2 wenst u telefoon? Neen. Geen verdere uitleg
3 wenst u internet? Neen. Heeft u geen pc? Ja. Wilt u niet surfen? Ik surf via ADSL. Wenst u niet over te schakelen? Nee. Waarom niet? De limiet is te beperkt en de prijs te hoog. En dan begint een ganse uitleg en gezaag...
4 ok dus enkel televisie... bent u zeker dat u analoog wil? Ja. Ik merk plots dat ik iets over het hoofd heb gezien. De kabel is nog niet aangesloten en dit kost 70 euro. Daarenboven betaalt u 30 euro activatie.
Ik: de kabel is al aangesloten op een contactdoos en mijn huisbaas heeft dit betaald. De telenet klantendienst heeft aan hem bevestigd dat ik slechts 30 euro moet betalen.
T: Meneer ik zie dat de kabel nog los ligt.
Ik: Maar ik heb zelf gezien dat die kabel al aangesloten is. Hij moet enkel nog geactiveerd worden.
T: dat kan niet. Bovendien bent u niet verplicht televisie te nemen meneer. U hoeft van ons niet te kijken.
5 Plots (om 20:58) wordt de verbindign gesloten. Als ik terug bel is de klantendienst gesloten, maar hun IVR zegt dat het tot 22u open is...
Zeer klantvriendelijk daar. Resultaat van 15' bellen: geen televisie en de prijs is gestegen van 30 naar 100 euro.
Morgen eens terugbellen.
To be continued...
grtz
Een kabelaansluiting krijgen is een echte marteling:
1 keuze analoog-digitaal. Ik kies analoog en vertel dat ik de digibox te duur vind en dat ze hem binnen 1-2 jaar gratis of veel goedkoper geven, net zoals bij internet. Veel gezaag en commentaar van hun zijde dat het beter is, dat ik het me ga beklagen en dat ik ongelijk heb qua prijs. Enfin ik krijg dus analoog en moet 60 euro activatie betalen.
2 wenst u telefoon? Neen. Geen verdere uitleg
3 wenst u internet? Neen. Heeft u geen pc? Ja. Wilt u niet surfen? Ik surf via ADSL. Wenst u niet over te schakelen? Nee. Waarom niet? De limiet is te beperkt en de prijs te hoog. En dan begint een ganse uitleg en gezaag...
4 ok dus enkel televisie... bent u zeker dat u analoog wil? Ja. Ik merk plots dat ik iets over het hoofd heb gezien. De kabel is nog niet aangesloten en dit kost 70 euro. Daarenboven betaalt u 30 euro activatie.
Ik: de kabel is al aangesloten op een contactdoos en mijn huisbaas heeft dit betaald. De telenet klantendienst heeft aan hem bevestigd dat ik slechts 30 euro moet betalen.
T: Meneer ik zie dat de kabel nog los ligt.
Ik: Maar ik heb zelf gezien dat die kabel al aangesloten is. Hij moet enkel nog geactiveerd worden.
T: dat kan niet. Bovendien bent u niet verplicht televisie te nemen meneer. U hoeft van ons niet te kijken.
5 Plots (om 20:58) wordt de verbindign gesloten. Als ik terug bel is de klantendienst gesloten, maar hun IVR zegt dat het tot 22u open is...
Zeer klantvriendelijk daar. Resultaat van 15' bellen: geen televisie en de prijs is gestegen van 30 naar 100 euro.
Morgen eens terugbellen.
To be continued...
grtz
- Ken
- Elite Poster
- Berichten: 4229
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Mja, stelletje onbekwame mensen die gewoon wat helpdeskmedewerker willen spelen
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Ken Losfeld schreef:Mja, stelletje onbekwame mensen die gewoon wat helpdeskmedewerker willen spelen
sales != helpdesk
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Deej_1977 schreef:Jij wil die nog? Ik zou al lang naar een alternatief op zoek gegaan zijn .
En geef dan eens een alternatief... BGC TV (maar dan ben je verplicht om bij hun een ADSL abonnement te nemen) of TV Vlaanderen (welk nog altijd niet van start is).
Nu wat die prijs betreft... misschien moet je toch eens kijken naar hun promoties rond een Digibox. Het zou wel eens kunnen dat je op die manier ontsnapt aan al die extra kosten en je kabel abonnement is dan ook nog goedkoper... zodat je misschien op het einde van de rit je Digibox eigenlijk min of meer "gratis" hebt.
Sad but true... voor TV moet je bij TN zijn. (tenzij je in INDI gebied woont).
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Ofloo schreef:ik herinner me dat er een sateliet alternatief was..
EDIT: http://www.tv-vlaanderen.be/
Het zou er komen... maar daar ben je ondertussen natuurlijk weinig mee. Tot op heden hebben zij nog steeds geen officiele zenderlijst, en tevens problemen met de onderhandelingen rond bepaalde zenders. (net zoals Belgacom trouwens).
Ik heb trouwens ernstige bedenkingen bij de leefbaarheid van TV Vlaanderen gezien het enorm kleine potentieel.
Deej_1977 schreef:Salomon13 schreef:Morgen eens terugbellen.
Jij wil die nog? Ik zou al lang naar een alternatief op zoek gegaan zijn .
Veel alternatief is er niet voor televisie...
Belgacom tv is ook vrij duur en bovendien is hun ADSL product afzetterij... dan kon ik het net zo goed bij Telenet nemen.
Ofloo schreef:ik herinner me dat er een sateliet alternatief was..
EDIT: http://www.tv-vlaanderen.be/
Ik heb al gedacht aan TV Vlaanderen, maar ik woon op een huurappartement en een satelliet plaatsen is daar niet echt mogelijk/toegelaten. Bovendien is het nog niet beschikbaar.
r2504 schreef:Nu wat die prijs betreft... misschien moet je toch eens kijken naar hun promoties rond een Digibox. Het zou wel eens kunnen dat je op die manier ontsnapt aan al die extra kosten en je kabel abonnement is dan ook nog goedkoper... zodat je misschien op het einde van de rit je Digibox eigenlijk min of meer "gratis" hebt.
Had ik ook al gedacht, maar de kosten voor activatie en hun zogezegde aansluitng blijven gelijk. Ze schelden het alleen deels kwijt als je ook internet en/of telefoon bij hen neemt. De 10 euro dat het kabelabonnement goedkoper is, gaan de aankoop van een digibox niet rechtvaardigen. Een pay-back van 20 jaar uis een beetje te lang. Digitale tv is misschien goed, maar op een tv van 8 jaar oud, zal het verschil niet echt merkbaar zijn.
Bovendien kan ik wel wachten tot ze de Digiboxen goedkoper maken... alhoewel dat niet ging gebeuren volgens de verkoper. Dat ik daarna de parallell trok met hun internet diensten, kon hij echter niet ontkennen.
Enfin vanavond eens terugbellen... ben benieuwd wat hun aanbod deze keer gaat zijn...
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5263
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Salomon13 schreef:k heb al gedacht aan TV Vlaanderen, maar ik woon op een huurappartement en een satelliet plaatsen is daar niet echt mogelijk/toegelaten. Bovendien is het nog niet beschikbaar.
Misschien hadden ze beter dvb-t gebuikt ipv sateliet, ik zit een beetje in dezelfde situatie .. Nu is het wel zo dat je bij iNDi niets extra moet betalen, of actieveren.. je moet gewoon een decoder hebben of een dvb-c kaart hebben
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Salomon13 schreef:Enfin vanavond eens terugbellen... ben benieuwd wat hun aanbod deze keer gaat zijn...
Gewoon het zaakje commercieel spelen... laat ze maar voorstellen doen.
Ik ben van plan binnenkort een Digicorder aan te schaffen, maar als internet en telefonie klant gaat er toch boter bij de vis moeten komen.
-
- Premium Member
- Berichten: 718
- Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
- Locatie: Oostende
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 28 keer
r2504 schreef:Ik heb trouwens ernstige bedenkingen bij de leefbaarheid van TV Vlaanderen gezien het enorm kleine potentieel.
Hoe bedoel je? Ik vind het juist veel voordeliger tov DigiTV...
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
DaNi0 schreef:r2504 schreef:Ik heb trouwens ernstige bedenkingen bij de leefbaarheid van TV Vlaanderen gezien het enorm kleine potentieel.
Hoe bedoel je? Ik vind het juist veel voordeliger tov DigiTV...
En hoeveel mensen denk je dat een schotel gaan plaatsen ? Het is niet omdat de prijs per maand iets goedkoper is dat massaal iedereen gaat overstappen (zeker als een aantal essentiele zenders ontbreken).
We zullen zien...
We weten nogniet welke zenders allemaal, de VRT zal er zeker op zitten (is bevestigd door hun zelf) Nu derest nog.
Er zijn toch redelijk wat mensen in belgie met satelliet, alleen weet ik niet hoeveel. Ik kom toch geregeld schotels tegen... En voor diegenen die niet direct van plan zijn over te schakelen, een stuk daarvan wordt gevoedt met mond-aan-mond reclame door mensen zoals ik
En dan nog mensen zoals ik, die satelliet gaan pakken als TVV de moeite loont
nog ff wachten dus...
We weten nogniet welke zenders allemaal, de VRT zal er zeker op zitten (is bevestigd door hun zelf) Nu derest nog.
Er zijn toch redelijk wat mensen in belgie met satelliet, alleen weet ik niet hoeveel. Ik kom toch geregeld schotels tegen... En voor diegenen die niet direct van plan zijn over te schakelen, een stuk daarvan wordt gevoedt met mond-aan-mond reclame door mensen zoals ik
En dan nog mensen zoals ik, die satelliet gaan pakken als TVV de moeite loont
nog ff wachten dus...
Ik pak in ieder geval tv vlaanderen en wel degelijk omdat
- het een beetje goedkoper (+20 euro) is
- het zenderaanbod ruimschoots zal voldoen (VRT groep, VT4 groep, ...)
- digitaal is (heb momenteel analoog)
- de schotel en decoder kan meegenomen worden op vakantie
- al jazeera te ontvangen is (how cool is that??)
- brutele kan buitengesmeten worden (locatie brussel, denk alle vlaamstaligen hier content)
Kijk is naar het zenderaanbod van canaldigitaal.nl. Dan weet je meteen wat er in vlaanderen kan verwacht worden. De enigste onderhandelingen die er moeten gebeuren zijn met de belgische zenders wat aanbod betreft. Ik schuif alvast aan.
verder zit ik met al mijn producten bij een verschillende leverancier zodat ik heel flexibel kan omschakelen van goedkoop naar goedkoper. en zo kom ik nooit bij telenet terecht :)
- het een beetje goedkoper (+20 euro) is
- het zenderaanbod ruimschoots zal voldoen (VRT groep, VT4 groep, ...)
- digitaal is (heb momenteel analoog)
- de schotel en decoder kan meegenomen worden op vakantie
- al jazeera te ontvangen is (how cool is that??)
- brutele kan buitengesmeten worden (locatie brussel, denk alle vlaamstaligen hier content)
Kijk is naar het zenderaanbod van canaldigitaal.nl. Dan weet je meteen wat er in vlaanderen kan verwacht worden. De enigste onderhandelingen die er moeten gebeuren zijn met de belgische zenders wat aanbod betreft. Ik schuif alvast aan.
verder zit ik met al mijn producten bij een verschillende leverancier zodat ik heel flexibel kan omschakelen van goedkoop naar goedkoper. en zo kom ik nooit bij telenet terecht :)
- Phuncz
- Elite Poster
- Berichten: 1357
- Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
- Locatie: Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 24 keer
99% van de Belgische satellietgebruikers gebruikt het voor buitenlandse zenders en betaalt niet, ik betwijfel sterk of ze ineens wel gaan betalen voor iets wat ze al hebben via de kabel.
Powered by edpnet newer & faster
@ 10MB/sec Unlimited
@ 10MB/sec Unlimited
-
- Premium Member
- Berichten: 718
- Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
- Locatie: Oostende
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 28 keer
Ja, maar de schotel en decoder kost ook geld.
En die Digibox van Telenet is ook gratis zeker???
99% van de Belgische satellietgebruikers gebruikt het voor buitenlandse zenders en betaalt niet, ik betwijfel sterk of ze ineens wel gaan betalen voor iets wat ze al hebben via de kabel.
Dan is het de bedoeling dat je de kabel buiten smijt hé! En trouwens die zwartkijkers hebben geen Vlaamse zenders, en voor een zacht prijsje hebben ze die wel.
Hallo
Ik heb gisteren teruggebeld naar Telenet Televisie en opnieuw een televisieaansluiting gevraagd. Na de nodige gegevens (postcode, adres enzo) te hebben geregistreerd, vroeg ze of ik ook telefoon en internet nodig had. Ik heb klaar en duidelijk NEE geantwoord, want dat ik het nu nog niet kon gebruiken (leugentje om de verkoopspraat te vermijden).
Daarna analoog/digitaal: ik wou dus analoog en wonder boven wonder heeft ze niet zitten aandringen.
Tot slot de prijs: alvorens ze iets kon zeggen , had ik duidelijk gemaakt dat de klantendienst bij aansluitng gezegd had dat de activering + aansluitng van de tweede televisie 30 euro zou kosten. En tot mijn verbazing zei ze: "dat klopt". Om zeker te zijn dat het effectief 30 euro was, heb ik het op het eind nog eens gevraagd en inderdaad: 30 euro.
Nu nog wachten tot ik mijn factuur krijgen, maar het ziet er goed uit. Wat die gast van mijn eerste call bezielde weet ik niet, maar volgens mij kennen ze hun eigen tarieven niet...
grtz
Ik heb gisteren teruggebeld naar Telenet Televisie en opnieuw een televisieaansluiting gevraagd. Na de nodige gegevens (postcode, adres enzo) te hebben geregistreerd, vroeg ze of ik ook telefoon en internet nodig had. Ik heb klaar en duidelijk NEE geantwoord, want dat ik het nu nog niet kon gebruiken (leugentje om de verkoopspraat te vermijden).
Daarna analoog/digitaal: ik wou dus analoog en wonder boven wonder heeft ze niet zitten aandringen.
Tot slot de prijs: alvorens ze iets kon zeggen , had ik duidelijk gemaakt dat de klantendienst bij aansluitng gezegd had dat de activering + aansluitng van de tweede televisie 30 euro zou kosten. En tot mijn verbazing zei ze: "dat klopt". Om zeker te zijn dat het effectief 30 euro was, heb ik het op het eind nog eens gevraagd en inderdaad: 30 euro.
Nu nog wachten tot ik mijn factuur krijgen, maar het ziet er goed uit. Wat die gast van mijn eerste call bezielde weet ik niet, maar volgens mij kennen ze hun eigen tarieven niet...
grtz
-
- Starter
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 03 apr 2006, 08:03
- Locatie: Schoten
Ook ik heb, naar analogie met mijn broer zijn beslissing, de stap naar EDPNET gezet. Hopelijk kunnen ze de toestroom van nieuwe (lees ex-Telenet) klanten daar nog aan?
Ik krijg van Telenet , na een aangetekend schrijven en een mail, geen enkele bevestiging ivm de afsluitdatum. Wel verwacht ik ook nog op het laatste nippertje zo'n telefoontje met enkele irrelevante vragen (die moesten ze zich al eerder gesteld hebben, niet bij opzeg)
Ik heb in die jaren Telenet monopolie zoals velen al vele staaltjes van eenzijdige beslissingen gezien, die dankzij de Pandora User Base (PUB) soms nog konden afgezwakt worden..maar klantvriendelijkheid is zeker nooit hun grootste troef geweest. Het gebrek aan concurrentie was hun enige bron van blijvende inkomsten. Allez, hopelijk zetten ze (Tele..) niet nog op het laatste in het zak ivm waarborg modem en te vroege opzegging en tot binnenkort bij EDPNET (eerst moet ik nog zo'n Philips Wireless Routerke op de kop weten te tikken....heeft er btw niemand nog zo eentje liggen aan die promoprijs van 39 munten???) Groeten,
Pascal
Ik krijg van Telenet , na een aangetekend schrijven en een mail, geen enkele bevestiging ivm de afsluitdatum. Wel verwacht ik ook nog op het laatste nippertje zo'n telefoontje met enkele irrelevante vragen (die moesten ze zich al eerder gesteld hebben, niet bij opzeg)
Ik heb in die jaren Telenet monopolie zoals velen al vele staaltjes van eenzijdige beslissingen gezien, die dankzij de Pandora User Base (PUB) soms nog konden afgezwakt worden..maar klantvriendelijkheid is zeker nooit hun grootste troef geweest. Het gebrek aan concurrentie was hun enige bron van blijvende inkomsten. Allez, hopelijk zetten ze (Tele..) niet nog op het laatste in het zak ivm waarborg modem en te vroege opzegging en tot binnenkort bij EDPNET (eerst moet ik nog zo'n Philips Wireless Routerke op de kop weten te tikken....heeft er btw niemand nog zo eentje liggen aan die promoprijs van 39 munten???) Groeten,
Pascal
Waarborg is enkel bij oudere klanten, bij nieuwe abonnementen spreekt Telenet van activatiekost. Hierdoor kan je deze niet meer terugvorderen.
Oude klanten kunnen uitraard nog steeds die waarborg terugkrijgen wanneer ze bij Telenet opstappen.
Oude klanten kunnen uitraard nog steeds die waarborg terugkrijgen wanneer ze bij Telenet opstappen.
jelte schreef:Waarborg is enkel bij oudere klanten, bij nieuwe abonnementen spreekt Telenet van activatiekost. Hierdoor kan je deze niet meer terugvorderen.
Oude klanten kunnen uitraard nog steeds die waarborg terugkrijgen wanneer ze bij Telenet opstappen.
Zou dat met intrest zijn?
hier zelfde problemen tot en met ,...moest nog betalingen doen ,zogezegt 3 maanden . had een aangetekende brief gestuurd + het bewijs van de post , waar je ziet da je een aangetekende brief gestuurd hebt. Komen ze nog af van ""nee we hebben niks gehad"". Heb me toen uiteindelijk kwaad gemaakt en gezegt """kijk ik fax die nest nu naar jullie , kom niet af dat je niks krijgt of niet heb gehad , en nog iets ik betaal geen kl#ten!!! :o). Ja was me teveel geworden bellen hier bellen daar ,... doen wat ze zeggen en dan nog rekeningen krijgen + herdenking betalingen ,... ja daaahaaag .Heb uiteinelijk een of andere grapjas aan de telefoon gehad en zij , (T) FF chekken ,...... ja idd we heben die onvangen ( nu opeens wel ) maar je zouw toch moeten betalen de laaste maand ,.... ik(WTF) betalen,.. ik betaal niks
(T) ja je zouw toch moeten betalen ,... Ik daarop gezegt kijk ben in orde heb gedaan wat ik moets doen op tijd, heb een aangetekende brief gestuurd , heb drie maanden de modem uitgezet dus geen trafic gehad , hehe ik betaal niks ,.... hij anwoord daarop ike ga is hoger op w8 ff ,..... Okee meneer al uw rekeningen worden weggedaan Maar u heeft wel geen internet verbinding meer ,... Maakt niet uit zei ik
"seeya dont wonna be yah" dit was dus wat ik megemaakt heb met die parasieten
(T) ja je zouw toch moeten betalen ,... Ik daarop gezegt kijk ben in orde heb gedaan wat ik moets doen op tijd, heb een aangetekende brief gestuurd , heb drie maanden de modem uitgezet dus geen trafic gehad , hehe ik betaal niks ,.... hij anwoord daarop ike ga is hoger op w8 ff ,..... Okee meneer al uw rekeningen worden weggedaan Maar u heeft wel geen internet verbinding meer ,... Maakt niet uit zei ik
"seeya dont wonna be yah" dit was dus wat ik megemaakt heb met die parasieten
Bij mij ook zowat het zelfde verhaal. Een bende onbeschofte boeren zijn het daar in Mechelen.
Ik heb gezien dat je je telefoon hebt overgedragen bla bla bla.
Ikke ja en wat dan nog.
Je had toch eerst eens kunnen bellen en onderhoren wat onze mogelijkheden waren.
Ikke ja heb dat gedaan via internet en de concurrentie is bikkelhard als ik 20eur in mijne zak kan steken op de maand dan doe ik dat toch gewoon. ( zowel telefonie als internet adsl via dommel ). Dat is algauw en kleine 250eurkes op een jaar.
Jaja maar je had toch kunnen bellen
Ikke moet ik bellen, jullie moeten mij bellen, en nu is het te laat.
M.a.w. ook zo nen hele lastigen aan de telefoon van telenet echt onbeschoft.
Vorige week maandag heb ik aangetekende brief verzonden met opzeg.
Maar heb hier ook nog geen reactie opgekregen. Bij mijn ma was dat net het zelfde heeft ook geen reactie gekregen. Maar heeft wel haar waarborg van haar modem terug gekregen.
Heb ook gevraagd die terug te betalen maar heb digtale tv van telenet zou ik die dan als nog terug krijgen?
Ik heb gezien dat je je telefoon hebt overgedragen bla bla bla.
Ikke ja en wat dan nog.
Je had toch eerst eens kunnen bellen en onderhoren wat onze mogelijkheden waren.
Ikke ja heb dat gedaan via internet en de concurrentie is bikkelhard als ik 20eur in mijne zak kan steken op de maand dan doe ik dat toch gewoon. ( zowel telefonie als internet adsl via dommel ). Dat is algauw en kleine 250eurkes op een jaar.
Jaja maar je had toch kunnen bellen
Ikke moet ik bellen, jullie moeten mij bellen, en nu is het te laat.
M.a.w. ook zo nen hele lastigen aan de telefoon van telenet echt onbeschoft.
Vorige week maandag heb ik aangetekende brief verzonden met opzeg.
Maar heb hier ook nog geen reactie opgekregen. Bij mijn ma was dat net het zelfde heeft ook geen reactie gekregen. Maar heeft wel haar waarborg van haar modem terug gekregen.
Heb ook gevraagd die terug te betalen maar heb digtale tv van telenet zou ik die dan als nog terug krijgen?
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Wimpie schreef:Heb ook gevraagd die terug te betalen maar heb digtale tv van telenet zou ik die dan als nog terug krijgen?
Voor digitale TV heb je de modem nog nodig ( voor het interactieve gedeelte ).
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
ditCh schreef:Wimpie schreef:Heb ook gevraagd die terug te betalen maar heb digtale tv van telenet zou ik die dan als nog terug krijgen?
Voor digitale TV heb je de modem nog nodig ( voor het interactieve gedeelte ).
Maar indien je digitale TV neemt moet je geen modemwaarborg betalen... dus normaal moet je die terug krijgen. Een modemwaarborg bestaat trouwens niet meer, tegenwoordig is dat een activatiekost. (die je niet meer terug krijgt)
- Ofloo
- Elite Poster
- Berichten: 5263
- Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
- Locatie: BALEN
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
elldiablo schreef:hier zelfde problemen tot en met ,...moest nog betalingen doen ,zogezegt 3 maanden . had een aangetekende brief gestuurd + het bewijs van de post , waar je ziet da je een aangetekende brief gestuurd hebt. Komen ze nog af van ""nee we hebben niks gehad"". Heb me toen uiteindelijk kwaad gemaakt en gezegt """kijk ik fax die nest nu naar jullie , kom niet af dat je niks krijgt of niet heb gehad , en nog iets ik betaal geen kl#ten!!! :o). Ja was me teveel geworden bellen hier bellen daar ,... doen wat ze zeggen en dan nog rekeningen krijgen + herdenking betalingen ,... ja daaahaaag .Heb uiteinelijk een of andere grapjas aan de telefoon gehad en zij , (T) FF chekken ,...... ja idd we heben die onvangen ( nu opeens wel ) maar je zouw toch moeten betalen de laaste maand ,.... ik(WTF) betalen,.. ik betaal niks
(T) ja je zouw toch moeten betalen ,... Ik daarop gezegt kijk ben in orde heb gedaan wat ik moets doen op tijd, heb een aangetekende brief gestuurd , heb drie maanden de modem uitgezet dus geen trafic gehad , hehe ik betaal niks ,.... hij anwoord daarop ike ga is hoger op w8 ff ,..... Okee meneer al uw rekeningen worden weggedaan Maar u heeft wel geen internet verbinding meer ,... Maakt niet uit zei ik
"seeya dont wonna be yah" dit was dus wat ik megemaakt heb met die parasieten
elektrabel is juist hetzelfde, ieder jaar krijg ik een advocaat van hun over de deur die beweert dat ik nog geld moet dan laat ik de rekening afschriften zien en dan word die boos lol en kan hem terug door gaan.. maar ondertussen begin ik dat toch beu te worden ze !
nog zulk een provider is register.be die zeggen na 4 jaar dat ik nog een domein heb of iets dergelijks terwijl ik bij hun een transfer heb aangevraagd.. en elders gehost wordt
ook zoiets is het zegel boete systeem van de overheid, zo stond ik ooit voor de politie rechtbank met betalingsbewijs en niet geloven dat het betaald was hehe, heb de gerechtskosten dan nog eens moeten betalen voor hun slechte administratie, en het staat op mijn goed gedrag en zeden want een politierechtbank maakt geen fouten !
'k Denk dat we eens zoon zwarte lijst moet maken met diensten die niet functioneren zoals het hoort, denk dat men er verbaasd van zou zijn hoeveel instanties dit zijn.
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Ofloo schreef:ieder jaar krijg ik een advocaat van hun over de deur die beweert dat ik nog geld moet
Wees blij dat er nog een advocaat komt... als je op een zekere dag thuis komt en de sloten zijn vervangen, en je inboedel is weg zal je anders lachen. Je hebt er dus alle belang bij dergelijke administratieve fouten zo snel mogelijk recht te zetten (uiteindelijk is het toch steeds in je eigen nadeel).