Teller plat?

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
blondie2001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 264
Lid geworden op: 24 sep 2005, 13:00
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

Ik merk dat er op de teller niets bij komt voor 22/4 en 23/4 ... bij jullie ook zo?
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

blondie2001 schreef:Ik merk dat er op de teller niets bij komt voor 22/4 en 23/4 ... bij jullie ook zo?


Ja hier ook blijkbaar. Ze zullen het waarschijnlijk morgen repareren en dan komen de dagen er wel terug bij.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Teller werkt ondertussen terug, en alle verbruikte data van de afgelopen dagen is weer zichtbaar.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Vandaag precies weer geen updates. Maar ik denk dat dit probleempje ook weer snel opgelost zal zijn.
Sven.VdS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 911
Lid geworden op: 26 maa 2004, 20:01
Locatie: Holsbeek
Bedankt: 1 keer

Het lijkt alsof de teller soms ook een weekendje vrijaf neemt ;)
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Sven.VdS schreef:Het lijkt alsof de teller soms ook een weekendje vrijaf neemt ;)

precies he
ma als pas nieuwe edpnet gebruiker vraag k mij dus af
of die, net als bij scarlet (wa wel zou kunne omda em op da netwerk zit), toch bijhoudt hoeveel verbruik ge hebt of het als 0 telt
Sinvraal
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 05 feb 2006, 12:55
Locatie: Grimbergen

Ja, dat zou goed uitkomen want heb zekers ettelijke GB gedownload gisteren. Ben pas klant sinds 4 dagen en de meter staat ocharme op 210MB.
Niet dat ik ooit de 20GB zal overschrijden :roll:
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Maandag staat je verbruik van dit weekend er netjes bij, er wordt dus nog steeds geteld.
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

KK schreef:Maandag staat je verbruik van dit weekend er netjes bij, er wordt dus nog steeds geteld.

da vind ik dus eigelijk redelijk schandalig (ook al had k het verwacht omda het bij scarlet just hetzelfde is)
ma als die meter ni werkt kunde ook veel moeilijker rekening houde me hoeveel ge nog kunt/moogt dlde enzo he (al kunde het altijd wete me zoiets als ispmonitor enzo ma toch)
Sven.VdS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 911
Lid geworden op: 26 maa 2004, 20:01
Locatie: Holsbeek
Bedankt: 1 keer

@ Mette: het is nu ni da ge een week zonder meter zit he ;)

Maandag is die meter terug in orde en hebt ge hoogstens 2 dagen geen overzicht gehad ... ni het einde van de wereld maar ik geef toe dat ik het toch ook vervelend vind ... ik hou die meter dagelijks in't oog en dan valt da wel op als hij een keertje down is.
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Sven.VdS schreef:@ Mette: het is nu ni da ge een week zonder meter zit he ;)

Maandag is die meter terug in orde en hebt ge hoogstens 2 dagen geen overzicht gehad ... ni het einde van de wereld maar ik geef toe dat ik het toch ook vervelend vind ... ik hou die meter dagelijks in't oog en dan valt da wel op als hij een keertje down is.

ik heb nog geen meter gezien bij edpnet :P (nu ja heb het pas)
ma ik vind het idd zeer verveld
gewoon omda ze imo ne te kleine limiet geven voor er ni naar te kijken (want dan zit ik er direct boven)

nu ja we zien wel hoe het loopt :)
(khoop gewoon da het ni zo is als bij scarlet, want das een van de dinge waarvoor we zijn weggegaan daar)
(btw bij scarlet was het wel da ge soms een week zonder deftige meter zat + da ze foefelde me wa ge zogezegd had gedld)
Sven.VdS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 911
Lid geworden op: 26 maa 2004, 20:01
Locatie: Holsbeek
Bedankt: 1 keer

Ge kunt op eenvoudige aanvraag bij edpnet uwe smallband limiet laten optrekken naar 100GB ipv 60

Ik neem aan da ge ni 'ineens' op een paar dagen aan 100GB geraakt ;)
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

Mette schreef:gewoon omda ze imo ne te kleine limiet geven voor er ni naar te kijken (want dan zit ik er direct boven)


limiet zit standaard op 60 gig ... niet echt iets waar ge op een weekend tijd zomaar gaat bovengaan he ...
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

akkoord, ma volgens mijn pa is de standaard limiet 20 gig
en daar heb ik het dus over :P (dus zoals ge er uit kunt verstaan zou k daar "best" onderblijve)

en em legt daar zo'n druk op omda toen we bij zowel chello/UPC als scarlet zate al brieve hebbe gehad enzo (toen er nog geen limiet was) da we te ver ginge enzo

nu ja, we hebbe toch nog e paar maand zowel edpnet als scarlet dus kzal wel ff toekome zeker :P

en idd, over die 20 gig zit ge ook ni zomaar op e weekend
ma het gaat om het principe
ik vind da als ze u ne limiet geven
ge ten allen tijde zou moete kunne raadplegen hoe ver ge zit
en ni e paar keer per dag dat da is update, ma om het half uur ofzo of om het uur

nu ja, als da ni veel voorvalt iets als dit is er natuurlijk geen probleem he :)
Wright
Plus Member
Plus Member
Berichten: 138
Lid geworden op: 12 jun 2004, 10:07

Bij mij werkt de teller nog steeds niet?
ISP: Edpnet
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

idem
nu ja, kzal het me ma nimeer aantrekken zeker (ma k moe zeggen, vanaf de eerste dag is het internet al is uitgevallen en dees er nog bij, echt professioneel komt het ni over)
Gebruikersavatar
Phuncz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1357
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:42
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 24 keer

Hier werkt ie, weliswaar zeer traag en enkel tot 19 mei is aangegeven.
Powered by edpnet newer & faster
@ 10MB/sec Unlimited
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Hij werkt terug, en de mensen die dit weekend veel gedownload hebben, hebben geluk want er is 0MB bijgekomen!
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

kheb het gezien
k ben al op mezelf aant vloeke da k ni meer heb gedld :P (nu ja, ge kunt het ni wete he)

btw, dees vind k wel mooi om te zien, khad het echt ni verwacht :)
darkie
Member
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 04 mei 2006, 09:59

Bij mij is de laatste datum dat hij opgeeft 19mei, dus het is niet bij iedereen gemaakt denk ik
Zyne
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 30 jul 2004, 19:20

darkie schreef:Bij mij is de laatste datum dat hij opgeeft 19mei, dus het is niet bij iedereen gemaakt denk ik


Same here...

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een reactie van EDPnet zelf nu. Iemand al een ticket gemaakt? ;)

bovendien is mijn snelheid ook niet echt alles voor de moment...

userbase speedtest: 1636 kbit/s down and 527 kbit/s up
Gebruikersavatar
MacE501
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:27
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 10 keer

Hier ook; laatste meting dateert van 19/05/06...
Thales
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 03 mei 2006, 10:24

Bij mij werkt de meter sinds middernacht weer perfect. Het is niet de eerste keer dat de meter in het weekend blijft hangen, maar in al de vorige gevallen kwamen die dagen er achteraf (met de correcte waarden) alsnog bij. Deze keer staan zaterdag en zondag gewoon niet in de lijst én staat er voor gisteren 0MB, wat uiteraard ook niet kan (trust me ;-) ).

Blijkbaar hebben ze de toeloop van nieuwe klanten (hun aanbod is echt wel goed) toch een beetje onderschat, met ook die snelheidsproblemen tot gevolg. Maar voorlopig valt het al bij al nog mee en heb ik toch de indruk dat het elke keer ook weer opgelost raakt. Er zijn zoveel andere partijen mee gemoeid (Belgacom, Scarlet) die niet altijd bekend staan om hun klantvriendelijkheid (wie wil nu ook een concurrent helpen?), dat het wellicht niet evident is om snel in te spelen op veranderende (netwerk)behoeften. Laat ons zeggen dat ik de kat uit de boom zal kijken. Als het na een jaar niet 100% vlot draait, kan ik nog altijd terug naar Belgacom, daar ontvangen ze mensen die terugkeren met open armen (1 maand gratis, 11 maanden aan 29,95/maand), waardoor ik dan toch weer een jaar rond kan kijken hoe de markt evolueert. Maar zover is het nog lang niet, EDP heeft nog 9 maanden om de boel vlot te trekken ;-)
Gebruikersavatar
MacE501
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:27
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 10 keer

Thales schreef:Blijkbaar hebben ze de toeloop van nieuwe klanten (hun aanbod is echt wel goed) toch een beetje onderschat, met ook die snelheidsproblemen tot gevolg.

Ik heb (buiten de eerste twee weken dan) nooit echt issues gehad met snelheidsproblemen (op een occasionele avond na dan). Dus voor mij is EDPnet, komende van Telenet, echt wel een verademing!
jonckers
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 apr 2006, 10:47

Wanneer ik kijk bij "details sinds reset" dan zie ik dat de laatste telling ook gebeurde op 19/05 en we zijn al 25/05 :???: Nu niet dat ik veel verbruik en me ergens zorgen om maak, maar het is toch vreemd dat er niets meer bijgeteld wordt :roll: .
Thales
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 03 mei 2006, 10:24

Bij mij telt de teller al heel de week netjes voort (maar was in het weekend, net als bij iedereen, wel blijven hangen). Het is dus duidelijk geen algemeen probleem. Misschien kan je hiervoor een ticket aanmaken?
gro
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 21 mei 2005, 12:51

Teller hing bij mij ook vast op 19/05. Gisteren mijn modem/router gereboot en sinds dan is ie weer beginnen tellen. Had dat dus beter niet gedaan ;)
Laatst gewijzigd door gro 26 mei 2006, 17:50, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

bij mij is de meter sinds maandag op dinsdag (den 23ste dus) ook deftig aan het tellen toch (alles van tijdens het weekend heeft niet meegeteld)
als ik het goed voorheb is toch bij de meeste het probleem opgelost dus idd een ticket is mss een oplossing
buiten als ge zeker zijt dat u meter nu nog altijd niet meetelt, dan zou ik er eens goed van profiteren :P
spijtig genoeg kunt ge da nooit zeker weten
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 791
Lid geworden op: 22 maa 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

ik krijg zelfs al 4 dagen geen antwoord meer op mijn ticket
wat is er daar aan de hand vraag ik mij dan af?
Zyne
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 30 jul 2004, 19:20

oplossing voor je teller: effe je modem resetten...
Zolang hij niet gereset is, komt er geen bit bij op je teller...
Ik heb 5 minuten geleden mijn modem gereset, en nu staat er ineens 26/05/2006 op mijn detail pagina... Weliswaar 0 MB verbruikt, maar dat zal ik er da maar bij nemen.


Nu moet ik ook geduldig afwachten op een antwoord op mijn ticket ivm de snelheid van mijn verbinding... 200KiB/sec is echt wel laag voor een 6mbit lijntje...

ps: de reden waarom het zo lang duurt, is omdat het voor die mensen gisteren ook verlof was... Misschien hebben er een aantal vandaag ook de brug gemaakt?
Salomon13
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:41

Hallo

Ik blijf ook al hangen op 19/05/2006. Als ik het goed begrijp , moet ik de modem resetten begint hij weer te tellen?

Maar zonder de modem te resetten zal er ook geteld worden bij EDPnet of niet?

grtz
Zyne
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 30 jul 2004, 19:20

Salomon13 schreef:Maar zonder de modem te resetten zal er ook geteld worden bij EDPnet of niet?


Maak een ticket aan, en vraag het eens he :twisted: ...

Het enige wat ik je wel kan zeggen is dat er bij mij geen data weergegeven wordt voor de periode 19/05 tot en met 26/05. Ik heb gisteravond de reset gedaan, en voor gisteren staat er 0 MB op de teller, zowel up als down...

Maar of EDPNET nu telt of niet, dat kan niemand hier weten he...

ondertussen is de snelheid bij mij ook wel een beetje beter... Ik ben van 200 KiB/sec max naar 400 KiB/sec max gegaan...
Nog één zo een verbetering, en ik zit weer op mijn oude snelheid...
Salomon13
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:41

Gisteravond is hij terug beginnen tellen. Het volume tussen 19/7 en 27/7 werd echter niet aangerekend op mijn teller...

Toch weeral wat data kunnen binnenslepen zonder effect op de teller te zien. Helaas had ik pas eergisteren gemerkt dat hij niet telde :-(

grtz
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Berichten: 718
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 28 keer

Salomon13 schreef:Gisteravond is hij terug beginnen tellen. Het volume tussen 19/7 en 27/7 werd echter niet aangerekend op mijn teller...

Toch weeral wat data kunnen binnenslepen zonder effect op de teller te zien. Helaas had ik pas eergisteren gemerkt dat hij niet telde :-(

grtz


Idem hier. Sinds de 27ste is ie ook weer beginnen tellen.
darkie
Member
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 04 mei 2006, 09:59

Heb het ook maar even geprobeerd en ff gereconnect (adsl verbinding was al 7dagen onafgebroken :)) en inderdaad, op de teller verschijnt ineens de datum van vandaag, maar tussen 19-05 en vandaag geen enkele andere datum en vandaag staat er 0mb geregistreerd.

Ik hoop dat dit geen probleem is met de 36u disconnect die ze afgeschaft hebben, want wie weet maken ze die terug actief om het euvel met de volumemeter op te lossen :(
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

teller plat? (en site laadt trouwens hier ook niet) :-(
Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="Off"/>
</system.web>
</configuration>


Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
</system.web>
</configuration>

als dat maar is
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Berichten: 718
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 28 keer

Na op "check traffic" gedrukt te hebben blijft hij hier gewoon laden...
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Af en toe tussendoor werkt de site wel.

EDIT: De site werkt nu wel maar de teller inderdaad niet. Dit komt voor hen goed uit want diegenen die hun laatste GB's op willen gebruiken kunnen niet zien hoeveel ze nog kunnen downloaden.
Sven.VdS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 911
Lid geworden op: 26 maa 2004, 20:01
Locatie: Holsbeek
Bedankt: 1 keer

'Service Unavailable' geeft hij hier aan ... de engineers zullen eraan bezig zijn ...

Ik zit momenteel toch midden in m'n verschoven maand dus heb niet direct nood om te kijken hoeveel ik nog kan downloaden... maar altijd wel leuk meegenomen als er voor gisteren en vandaag weer een keertje geen trafiek geteld is 8)
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Sven.VdS schreef:'Service Unavailable' geeft hij hier aan ... de engineers zullen eraan bezig zijn ...

Ik zit momenteel toch midden in m'n verschoven maand dus heb niet direct nood om te kijken hoeveel ik nog kan downloaden... maar altijd wel leuk meegenomen als er voor gisteren en vandaag weer een keertje geen trafiek geteld is 8)


Mijn reset is ook pas binnnen enkele dagen, maar ik had het dus over de eerst 20GB (waarvoor ik dus niet voor bij moet betalen), zodat ik toch net mijn 20GB kan afhalen en dus niks hoef bij te betalen.
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”