ik sta deze middag op.. en kgeraak niemeer online .. mn lijn synchroniseert.. ma vanaf ik probeer in te logge krijg k line error en is mn lijn synchro weg (ook als k telefoneer)
dus ik bel ies naar edpnet.. miss zijn die mijn lijn al aant overzetten.. da was niet het geval (aanvraag was ontvangen bij belgacom maar er was nog geen datum vastgelegd)
ik bel dan ies naar belgacom.. na 2 mense waaronder enen 10secs nodig had om zijn naam te zeggen kwam k goe terecht.
ze vertelden mij daar dat dr een storing op mn lijn zat en dat ze het gefixed hadden (nu blijkt da ze mij gewoon op 2mbit gezet hebben grr)
gewoon doordat ze mij op 2mbit gezet hebben zijn al mijn probs weg? als ik telefoneerde kreeg ik allerlei geruis en rare tonen te horen en viel ook mijn sync van mn modem weg..
da ligt toch nie aan da lijnprofiel of wel? kzit al zo lang op een 3.3mbit profiel en had daar nog nooit problemen mee gehad
ben ik paranoïde door te zeggen da belgacom mij gewoon wa kloot omwille dat ik ipv van gewoon dat skynet abo te gebruike overschakel naar edpnet?
of is het toch door dat 3.3mbit lijnprofiel?
thx
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)