DC++ & news.skynet.be

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
Princegoldfreak
Starter
Starter
Contacteer:

Hello users,

Is er iemand die me kan helpen met 2 problemen??

Probleem 1:
Ik gebruik DC++ om op een hub muziek en dvds te dowloaden, nu weet ik als dat ik 30gig data volume heb. En na dit me snelheid zakt naar 64kb/s. Heb dit op de hub gezegt en kan gewoon erin blijven, alleen verlies ik meer dan 100x per 24uur de verbinding met de hub. CONNECTION RESET BY SERVER. Dacht eerst dat het aan de hub eigenaar lag maar daar werkt alles ok. Ik heb dit probleem alleen als ik over me volume heen ben. Ook verbreekt MSN dan op het zelfde moment de verbinding. Iemand een IDEE wat ik hier aan kan doen??

Probleem 2:
Omdat ik belgacom gebruiker ben, heb ik ook de news.skynet.be in Thunderbird gezet om te zien als er nieuwe headers zijn op de groepen waar ik lid van ben. Nu laat Thunderbird zien dat er nieuwe headers zijn. En om die te downloaden gebruik ik Newsbinpro & Grabit. Maar als ik FULL UPDATE GROUP aangeef, komen de nieuwe headers er niet in. En jullie weten denk ik ook dat sommige headers maar paar uur erop staan. Iemand een IDEE wat ik heir aan kan doen??

Thanx Danny
Bijlagen
gold02.jpg
(11.45 KiB) 980 keer gedownload
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

@1: DC++ z'n basistraffiek zal dusdanig groot zijn dat je met 64 kbit niet toekomt, hence je verbinding timed out. P2P-applicaties houden namelijk extreem veel verbindingingen open, en zelfs al zouden die elk 0,1 kbit verbruiken ben je er met 64 kbit snel doorheen ...

@2: Dunno. Ik zou trouwens niet weten waarom je een full update wil doen als je ook incremental kunt doen en dan ziet welke de nieuwe zijn ... Jij houdt van traffiek precies? :)
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

Je DC probleem is waarschijnlijk omdat je lijn vol zit en de hub geen verificatie kan krijgen dat jij nog online bent.

Ik heb je topic even gemoved naar windows, want het is een Windows probleem, Non-windows duidt eerder op linux, bsd, ...
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Princegoldfreak
Starter
Starter
Contacteer:

Yep ik hou van traffic, daarom baal ik ook zo van die datalimit in Belgie. In NL had ik 2gig up & down stream zonder limit. Dat is nog downloaden. Maar heb toen ik hierheen verhuiste al zo iets van ok helaas datalimit. Dat betekent over me limit trager downloaden. Maar nu verlies ik gewoon verbinding met alles. Dat hoort toch niet neem ik aan. Ik heb zelfs in DC++ MAX DOWNLOADS 3 MAX upload 2. Dus dat zou toch beetje moeten helpen. Bij Belgacom weten ze niet wat DC++ is of ze snappen me probleem niet, want hun zeggen komt door Uw Belgacom TV.!!!!!!!!!
Bijlagen
gold02.jpg
(11.45 KiB) 923 keer gedownload
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Princegoldfreak schreef:Bij Belgacom weten ze niet wat DC++ is of ze snappen me probleem niet, want hun zeggen komt door Uw Belgacom TV.!!!!!!!!!
Ik denk ook niet dat je met zo'n vragen bij de Skynet Helpdesk te rade moet gaan. :lol:

(en dan nu een inkopper : of ze snappen je Nederlands niet)
If you can't beat them, confuse them.
Princegoldfreak
Starter
Starter
Contacteer:

Als belgacom c.q. skynet me niet kan helpen wie dan wel. Want dit is toch niet echt prettig internet gebruik zo. Steeds verbinding verliezen of me downloads zakken snel naar 0b/s?? Heb ook al me Philips modem ingesteld op poorten die dc++ gebruikt ook dat werkt niet. Ik merk wel als er pc gebruikers zijn die me tips kunnen geven.
Bijlagen
gold02.jpg
(11.45 KiB) 907 keer gedownload
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ofwel lees je niet goed, ofwel wil je ons niet verstaan, maar je probleem is rechtevenredig gelijk aan jouw onwil om volume packs te kopen.
Maw; het is geen Skynet-probleem, het is een DC++-probleem. DC++ genereert gewoon te veel traffiek aan control connections om nog overig verkeer toe te staan. Zelfs MSN Messenger wordt er mee uit je lijn gedrukt. Je gaat toch ook niet DC++ gebruiken op een 56k-inbellijn?

Wil je kunnen downloaden? Koop volume packs bij en verhoog je volume! (Skynet zal je dankbaar zijn dat je hen geld geeft :p)
Princegoldfreak
Starter
Starter
Contacteer:

Ik weet ook dat ik volume packs kan kopen, maar ga niet de kas vullen van Belgacom. Ik hoor gewoon een verbinding te houden, ook al gebruik ik DC++. Ja ik kan een andere ADSL contract nemen van 190euro. Ikke is wel goed maar niet gek. Zal vanavond maar eens gaan zoeken welke ISP goedkoopste is met datalimit vrij.!!!
Bijlagen
gold02.jpg
(11.45 KiB) 888 keer gedownload
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Princegoldfreak schreef:Ikke is wel goed maar niet gek. Zal vanavond maar eens gaan zoeken welke ISP goedkoopste is met datalimit vrij.!!!
Dan hoop ik voor jou dat je bijna een jaar geleden verhuisd bent naar België. Anders zou een overstap je ook nog duur kunnen te staan komen.
If you can't beat them, confuse them.
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”