hoe lang duurt het voor je je login gegevens krijgt

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
Hitiepoeh
Starter
Starter

klein vraagske eig
hoe lang heeft het bij jullie geduurt tot jullie je login gegevens kregen van edpnet?

tis gewoon da mijn laatste dagen internet bij easynet geteld zijn :D
(tot 26 mei) en k zo een schatting heb van hoeveel dage k geen internet zou hebbe.. :(

thx!
Blade
Member
Member

Eigenlijk was het wel beter dat je eerst je bestelling deed bij EDPnet en wachten op je login gegevens en daarna opzeggen bij Easynet.
Maar nie panikeren hoor, je kan ook gewoon bellen naar EDPnet en dan sturen ze de logingegevens op via mail, meestal is uw Easynet account toch noch aktief...zodat je deze gegevens nog op uw oud mailadres kan ontvangen...

Bij mij hebben ze het zo gedaan althans. Omdat het lang duurde voor ik mijn gegevens kreeg, anders had ik nog een maand abonnement aan m'n pan bij Scarlet...(blij dat ik daar bij weg ben, knoeiers van je welste)

Veel succes, je hebt een goede provider gekozen hoor. Ik ben er zeer tevreden van...

Groetjes

Jan
ctgilles
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Bij mij was het via brief op minder dan een week met een activatie 2 dagen na ontvangst. Volgens BGC facturen dienst werd alles auto opgezegd en naar EDP gezet.

EDP lijkt atm wel goed. Vooral hunne meter die niet werkt :?
FlashBlue
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

dat is wel vreemd - meter werkt hier goed eigelijk, krijg je een error; of telt em gewoon niet ?
ctgilles
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

FlashBlue schreef:dat is wel vreemd - meter werkt hier goed eigelijk, krijg je een error; of telt em gewoon niet ?
Telt 10GB als 200MB en zo van die kuren, maar mij hoorde niet klagen ;)
Afbeelding
Mette
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

ik heb op de mijn toch 3 a 4 weken moete wachten :?
nu ja, voor mij maakte het niet zoveel uit omdat wij toch nog tot augustus ofzo scarlet gaan blijven houden

maar misschien als we hadden gebeld dat we rapper de gegevens zouden hebben gehad (maar we hebben er niet echt achter gezeten)

ik hoop voor u alleszins dat ze rap komen da ge niet te lang zonder moet zitten he

(ik heb trouwens ook de indruk dat ik hier gewoon lang heb moeten wachten, de meeste spraken over 1 a 2 weken)
Genghis
Pro Member
Pro Member

Ik heb vorige week maandag besteld, en heb maandag de lijn opgeleverd gekregen. Zat daarvoor bij skynet.

Heb wel nog geen enkele brief gezien, wat voor mij ook niet echt nodig is,
ik doe alles via myedpnet, en daar vindt je alle paswoorden en logins die je nodig hebt in terug (inclusief voor verbinding).
Hitiepoeh
Starter
Starter

en hoe geraakt ge aan da myedpnet? :d
die gegevens sture ze dan via email? (domme vraag waarsch hehe)
Genghis
Pro Member
Pro Member

Hitiepoeh schreef:en hoe geraakt ge aan da myedpnet? :d
die gegevens sture ze dan via email? (domme vraag waarsch hehe)
ja, da was mij eerst ook ni echt duidelijk, ma heb gewoon naar [email protected] gemailed, en die hebben mij de gegevens van myedpnet doorgemailed
Mette
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

we hebbe ze eerst via mail gehad en dan een paar dagen later viel er nog een brief in de bus waarom volgens mij ze ook nog stonden (ma daar ben k ni zeker van want heb em ni gelezen :P)
Genghis
Pro Member
Pro Member

Mette schreef:we hebbe ze eerst via mail gehad en dan een paar dagen later viel er nog een brief in de bus waarom volgens mij ze ook nog stonden (ma daar ben k ni zeker van want heb em ni gelezen :P)
Ja, idd, toen ik daarjuist poste lag die brief nog niet in mijn bus, maar ook ik heb zonet alle gegevens op papier gekregen via de post, inclusief factuur.
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”