nu zit ik nog bij easynet maar kheb hier een skynet abo aan mn been da k nie moet hebben.. = op zoek naar iets beters dus
ik woon een 5km van de centrale en easynet heeft mij altijd op 1mbit gezet omdat op 3mbit mijn lijn constant uitviel...
wa is dan het beste?
op de website van edpnet -> adsl afstandscheck-> bijna 6km!!! --> 1mbit als ik edpnet zou nemen
zou ik er dan goe aan doen zo ne raw copper te nemen bij een abonnement van evonet of maakt da eig niks uit??
of zou ik realdsl nemen (k download nogal redelijk veel )
thx
van easynet naar edpnet / realdsl / evonet ??
jamer ja zeg...
wa moet ik dan doen? in elke onderverdeling dezelfde vraag gaan stellen...?
ik heb niemeer zolang vooraleer ik niemeer op mijn easynet abo kan inbellen... en kheb geen zin om da skynet abo te gaan gebruiken.. ik blijf er liever af zodat ik gewoon kan opzeggen..
toch mijn excuses voor het "crossposten"
btw: ik woon in een dorpje naast sint-niklaas (waar edpnet gevestigd is)
miss dat ik dan een betere verbinding heb? of niet...?
thanks
ik heb niemeer zolang vooraleer ik niemeer op mijn easynet abo kan inbellen... en kheb geen zin om da skynet abo te gaan gebruiken.. ik blijf er liever af zodat ik gewoon kan opzeggen..
toch mijn excuses voor het "crossposten"
btw: ik woon in een dorpje naast sint-niklaas (waar edpnet gevestigd is)
thanks
Zeker niet in elke onderverdeling zoals je schreef, één melding volstaat.Hitiepoeh schreef:jamer ja zeg...
Bij welke provider je wenst aan te sluiten, is enkel en alleen uw keuze...daar blijf ik neutraal in.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Nee, ongeacht de provider zal je altijd even ver van de centrale zitten (is eigenlijk niet 100% correct, maar hou het daar maar bij).Hitiepoeh schreef:is het daarmee dat ik volgens belgacom 4.5km van een kast zit en volgens edpnet 6km?
De afstand bij EDPnet is volgens een database welke richtcijfers bevat... neem eens telefonisch contact op met hen voor een correct getal (normaal zou dit identiek moeten zijn aan BGC dan).
Je zal dus moeten leren leven met je 1 Mbps (of naar Telenet overstappen, of eens informeren bij BGC voor VDSL).
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Ja misschien kunnen ze een groot wireless access punt opzetten zodat je ook je Disc Line van BGC kan kwijtspelen .Hitiepoeh schreef:btw: ik woon in een dorpje naast sint-niklaas (waar edpnet gevestigd is)
- X-2datop
- Pro Member
- Contacteer:
Dat is dan ook niet weer correct hé. Scarlet heeft niet altijd dezelfde LEX voor een bepaalde streek als BGC. In sommige lexen was/is er geen plaats meer voor extra apparatuur.r2504 schreef:Nee, ongeacht de provider zal je altijd even ver van de centrale zitten (is eigenlijk niet 100% correct, maar hou het daar maar bij).Hitiepoeh schreef:is het daarmee dat ik volgens belgacom 4.5km van een kast zit en volgens edpnet 6km?
De afstand bij EDPnet is volgens een database welke richtcijfers bevat... neem eens telefonisch contact op met hen voor een correct getal (normaal zou dit identiek moeten zijn aan BGC dan).
Je zal dus moeten leren leven met je 1 Mbps (of naar Telenet overstappen, of eens informeren bij BGC voor VDSL).
Dus eigenlijk is het perfect mogelijk om met 2 verschillende ISP's op verschillende lengtes te zitten !
Grtz,
X
The best way to hack a digital network is an analogue phonecall !