Hallo,
ik heb via dat 'crm' paneel mijn login gegevens laten doorsturen per mail.
Ik heb ze dus NIET automatisch per mail gekregen van Dommel zelf, ben die zelf gaan laten ophalen via de 'crm' dus.
Doch geraak ik niet online met de login gegevens.
Mijn mailboxen heb ik wel al kunnen aanmaken en volgens crm staat mijn 'netconnect adsl package' op ACTIVE. Toch staat er bij de details dat ze mijn betaling niet ontvangen hebben. Bij 'invoices', ook op de crm, staat nochtans PAID.
Hoe komt het dat ik nog niet kan connecteren?
Gebruikt Dommel PPPoE of PPPoA?
Ik heb een US Robotics wifi router:
http://www.usr-emea.com/products/p-wire ... 4&loc=bene
Ik kan daar blijkbaar enkel PPPoE selecteren en geen PPPoA.
Aan deze router hangt zo'n Alcatel Speedtouch Home ADSL modem.
Mijn 'oude' provider 'was' Easynet (nu connect ik nog altyd met deze account)
Bedankt.
PPPoA of PPPoE?
- CobraX
- Starter Plus
- Berichten: 41
- Lid geworden op: 10 mei 2006, 14:11
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
Als hij nog niet kan connecteren, heeft hij weinig aan die dns servers hé.achaos schreef:Je moet de dns-servers van dommel invoeren: 193.109.184.75 en 193.109.184.72
Laat weten of het werkt, bij mij wel.
groeten

- svenska
- Elite Poster
- Berichten: 1903
- Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 75 keer
Dat 'moet' niet eh... En inderdaad, eerst verbinding krijgen, dan pas kan een DNS server helpen als het nog niet gaat.achaos schreef:Je moet de dns-servers van dommel invoeren: 193.109.184.75 en 193.109.184.72
Telefoontje/Mailtje naar Dommel om te kijken of je al aangesloten zit op hun netwerk...
Op welk netwerk zit Easynet trouwens?