Tele2 tot4Mbps (niet Tele2 all in!)

Plaats reactie
Eva
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 09 mei 2006, 13:33

Allen,

net gezien op site tele2: aanbod internet tot 4Mbps.
Dit is volgens mij bedoeld voor mensen die niet de formule tele2 all in willen. Maar nu komt het...
Ik ben Versatel klant Always More en ben er tevreden over, sneller is leuker, jaja, 4Mbps zegt me wel iets. Ik bel naar de klantendienst en vraag of de switch van Versatel Always More naar Tele2 4Mbps gratis is.
yip, gratis maar wachttijd van omschakeling varierend van 4 tot 6 weken.
Ik wil dus vlug mijn bestelling plaatsen via '"Mijn versatel" en kom tot de vaststelling dat dit me 50€ gaat kosten. Ik bel opnieuw naar Versatel en daar zeggen ze opnieuw dat het gratis is en ik lees voor aan hen wat ik op site zie. "Effe wachten" zegt Hollandse dame, "effe controleren met collega" De dame adviseerd me 2 weken te wachten opdat wijziging gratis zou zijn want ze zal dit melden aan haar verantwoordelijke want upgraden is gratis (omgekeerd betalend). Ik verzucht want ik heb moeten dokken omvan Versatel Always naar Versatel Always More over te schakelen... (om nog maar te zwijgen van de verbruiksmeter die van geen kanten nog correct werkt)
Drewvt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 06 feb 2006, 19:53

Met behoud van geplafonneerde bijdrage voor extra volume? Of betaal je nu al per gigabyte, onbeperkt?
Eva
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 09 mei 2006, 13:33

Drewvt schreef:Met behoud van geplafonneerde bijdrage voor extra volume? Of betaal je nu al per gigabyte, onbeperkt?


ik betaal nu 29,90 € snelheid 1Mbps max 500 MB download meer is betalen met een maximum aan 5€ bijbetalen daarna onbeperkt
Tele2 internet 4Mbps kost 29,90€ max 10Gig meer is betalen 1€ per GB
grox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 13 nov 2005, 19:53

Eva schreef:
Drewvt schreef:Met behoud van geplafonneerde bijdrage voor extra volume? Of betaal je nu al per gigabyte, onbeperkt?


ik betaal nu 29,90 € snelheid 1Mbps max 500 MB download meer is betalen met een maximum aan 5€ bijbetalen daarna onbeperkt
Tele2 internet 4Mbps kost 29,90€ max 10Gig meer is betalen 1€ per GB


waarom? je kunt nu tot 300gig afhalen en je wil naar 10gig de maand? :roll:
Eva
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 09 mei 2006, 13:33

grox schreef:
Eva schreef:
Drewvt schreef:Met behoud van geplafonneerde bijdrage voor extra volume? Of betaal je nu al per gigabyte, onbeperkt?


ik betaal nu 29,90 € snelheid 1Mbps max 500 MB download meer is betalen met een maximum aan 5€ bijbetalen daarna onbeperkt
Tele2 internet 4Mbps kost 29,90€ max 10Gig meer is betalen 1€ per GB


waarom? je kunt nu tot 300gig afhalen en je wil naar 10gig de maand? :roll:


ik mag maximum 500 MB dowloaden en iedereen keer (als ik boven 500 MB beb) bijbetalen wil ik niet
Gebruikersavatar
GeertAki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 09 jan 2006, 13:28
Locatie: Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je bij tele2 zou willen blijven. EDPnet en Dommel bieden zeer goede alternatieven voor een gelijkaardig bedrag. Met wat geluk kan je via EDPnet tegen 6MBPs surfen ipv tegen 4MBPs bij tele2. Ik heb nog bij geen van beide alternatieven ervaring, maar ik hoor over beide firma's enkel lof...
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

Netconnect lite bij Dommel. 10 gig, 4mbps. 27,95 € inclu btw. BGC abo niet vergeten (6.5 of 17.15, afhankelijk van dscovery of niet)

Als je aan een discovery genoeg hebt is dit een hele scherpe prijs. EDP heeft op dit moment wat algemene snelheidsproblemen, Dommel heeft daar (vooralsnog) geen last van. Ik denk ook wel dat EDP deze situatie niet te lang zal laten aanslepen.
Gebruikersavatar
KaiZas
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 23 maa 2004, 10:17
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Je had je overgang meteen moeten doen toen Tele2 de overname deed. Ik had ook Always more, €5 extra, daarna onbeperkt en ik ben daar anderhalf jaar bijzonder goed mee geweest.

Maar nu, na vijf maanden wachten, ben ik dan eindelijk overgezet op all-in. Zalig onbeperkt downloaden met een snelheid die de ene helft van de dag de 430KB haalt, de andere helft 250KB bedraagt EN onbeperkt... je hoort mij niet meer klagen, hoor.
Eva
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 09 mei 2006, 13:33

allen,

dank voor julie antwoord, ondertussen weet ik wat gedaan:
* wachten tot mijn contract afloopt bij versatel
*daarna overstappen naar dommel of edpnet
(enkel jammer dat mijn e-mailadres weer zal wijzigen)

groetjes
Eva
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Neem een GMAIL of YAHOO adres, kan je altijd meenemen en overal bekijken.
Voor GMAIL moet je normaal wel een uitnodiging hebben.
Als je niemand kent, PM me dan maar gerust, dan stuur ik je wel eentje.

P.S. Ben zelf van Versatel naar Dommel gegaan en nog geen minuut spijt gehad.
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”