software kwijt: hitachi dz-mv270e

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
memyselfandi
Plus Member
Plus Member

hey

weet iemand waar ik de software van deze hitachi camera dz-mv270e kan vinden ik heb al op de site zelf gezocht maar vind niks terug ... de camera werkt via usb aansluiting mijn computer herkent de camera wel maar er is een installatie fout omdat ik de software niet heb....
op google vind ik ook niks terug

dringend

bedankt :-)
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Siglo
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 1 keer

memyselfandi
Plus Member
Plus Member

merci
weet ge toevallig hoe ik de dvd "bestanden" kan overzetten naar gewoon filmke, want als ik nu op de dvd van de camera ga zien zie ik verschillende mappen bv: dvd_rtav rtr_extn maar daaronder is geen film te zien als ik mijn dvdplayer : power dvd bekijk zie ik de film natuurlijk wel maar ik zal de film in 1deel moeten hebben net zoals je een mp3 download... snappie?

bedankt he
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

memyselfandi
Plus Member
Plus Member

ik zal graag het dvd filmke omzetten in 1 vaste film (hoe noem je zoiets) net als een filmke of liedje die je via mail ontvangt... (meestal aanklikbaar als mediaplayer logotje) zodat ik die dan kan inladen in en bewerken in painnacle want dit lukt niet nu
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

memyselfandi schreef:ik zal graag het dvd filmke omzetten in 1 vaste film (hoe noem je zoiets) net als een filmke of liedje die je via mail ontvangt... (meestal aanklikbaar als mediaplayer logotje) zodat ik die dan kan inladen in en bewerken in painnacle want dit lukt niet nu
Dat kan niet met DVD's. VOB's zijn niet rechtstreeks te bewerken. Je zal ze eerst met AutoGK of een andere tool moeten rippen naar een bestand. (net zoals je niet rechtstreeks een audio-cd kan bewerken, maar eerst moet rippen naar een mp3).
memyselfandi
Plus Member
Plus Member

ah ja dom van me natuurlijk lukte dit niet op deze manier ik heb jullie instructies opgevolgt en het is me gelukt allemaal super bedankt hoor dit is leuk dat ik dit allemaal terug kan gebruiken en ik heb ook weer wat bijgeleerd

nu had ik enkel nog 1vraagje ... ik heb in painnacle het filmke in verschillende delen gemaakt en ook zo weggeschreven maar hoe voeg ik die filmpjes nu allemaal handig samen zodat ik 1filmke krijg... (dit is om op een website te plaatsen zo gaat het makkelijk he) en hoe kan ik de grote (kb) van het filmpje "perfect" kiezen?

erg bedankt allemaal
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Je zal in pinnacle het terug moeten exporteren naar 1 bestand, met andere woorden: monteren :)
Nu, ik ken Pinnacle Studio niet, maar in Premiere zou je eerst je filmpjes achter mekaar zetten in de timeline, en daarna exporteren naar een formaat geschikt voor het web (zoals Windows Media Video - WMV of QuickTime - MOV).
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”