Regelmatig lees ik hier "straffe" verhalen ivm mensen die van provider veranderen, en moeilijk bij deze oude provider weggeraken. Zo blijven er soms nog ettelijke maanden facturen in de bus vallen. Wat soms ook normaal is, aangezien er vele regels in de gebruikersvoorwaarden staan.
Heeft iemand een mooie voorbeeldbrief om van Scarlet naar andere provider over te schakelen, zodat ze je zo weinig mogelijk maanden kunnen factureren?
mvg
Frank
Provider veranderen
Het ligt niet aan de kwaliteit van de brief of je nog veel of weinig maanden gefactureerd krijgt hoor.
Dat hangt er gewoon vanaf of je nog vasthangt van aan contract dat nog loopt of als je al heel lang klant bent, is het gewoon 1 maand opzeg.
Er staan hier al een paar goede voorbeelden van brieven op het forum (kijk maar eens in de draadjes die over het opzeggen van Scarlet gaan). Kluts die gewoon even samen en je hebt een perfecte brief.
Dat hangt er gewoon vanaf of je nog vasthangt van aan contract dat nog loopt of als je al heel lang klant bent, is het gewoon 1 maand opzeg.
Er staan hier al een paar goede voorbeelden van brieven op het forum (kijk maar eens in de draadjes die over het opzeggen van Scarlet gaan). Kluts die gewoon even samen en je hebt een perfecte brief.
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
EtChangé schreef:Heeft iemand een mooie voorbeeldbrief om van Scarlet naar andere provider over te schakelen, zodat ze je zo weinig mogelijk maanden kunnen factureren?
mvg
Frank
Uninet International nv
Klantendienst
Medialaan 50
1800 Vilvoorde
[plaats,datum]
AANGETEKENDE ZENDING
Betreft: opzegging van mijn abonnement ...
Klantnummer: (zie factuur)
Geachte,
Overeenkomstig uw algemene voorwaarden, zoals geconsulteerd op uw website, wens ik mijn abonnement op te zeggen tegen de volgende vervaldatum ../../..
Gelieve dan ook, rekening houdend met de contractueel bepaalde opzeggingstermijn, het nodige te willen doen.
Met vriendelijke groet,
[Naam]
[handtekening]
groeten
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
EtChangé schreef:Nu maar hopen dat ze me van de eerste keer (willen) begrijpen.
be prepared...
Bij scarlet is mijn aangetekend schrijven zoek geraakt :
Resultaat: de billingafdeling blijft facturen versturen, betalingsherinneringen, etc. "om u te behoeden voor onaangename gevolgen, sturen we u nu ook per brief de onbetaalde facturen" etc.
En als ik naar de helpdesk bel, krijg ik enkel de typische niets-wetende, soms ignorante, call agent aan de lijn.