mijn.scarlet.be?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 5 keer

Kan er iemand die scarlet heeft zeggen of http://mijn.scarlet.be werkt bij hem? Zoniet, weet je hoe lang al? Ik moet er drigend een paar dingen checken ivm mijn facturatie enzo, want het loopt hier een beetje verkeerd denk ik.
Laatst gewijzigd door MRC101 04 mei 2006, 09:21, in totaal 1 gewijzigd.
Kurt Breezer
Pro Member
Pro Member

ZMD schreef:Kan er iemand die scarlet heeft zeggen of http://mijn.scarlet.be werkt bij hem? Zoniet weet hoe lang al? Ik moet er drigend een paar dingen checken ivm mijn facturatie enzo, want het loopt hier een beetje verkeerd denk ik.
Bij mij werkt die hoor...
Afbeelding
MRC101
Elite Poster
Elite Poster

Dan hebben ze mijn account al verwijderd, want wanneer ik probeer aan te melden krijg ik:

Code: Selecteer alles

HTTP Status 404 - /error.jsp

--------------------------------------------------------------------------------

type Status report

message /error.jsp

description The requested resource (/error.jsp) is not available.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache Tomcat/5.5.12
MRC101
Elite Poster
Elite Poster

't Is toch raar, want als je verkeerde gegevens ingeeft zegt hij het wel dat het fout is.
Spink
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Typische foutmelding die je krijgt wanneer ze je account afgesloten hebben. Ik kreeg die melding ook toen ze vorige week mijn account afgesloten hebben.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”