telefoonnummer niet bereikbaar

Plaats reactie
gvh
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 15 jan 2006, 17:36

Sinds deze ochtend (01/05/2006) krijgt iedereen die me probeert te bellen deze boodschap:
"Het spijt ons, maar het nummer dat u belt werd niet herkend"
Zelf kan ik wel bellen, maar de klantendienst van TELE2 is niet bereikbaar op feestdagen!!!
Heeft nog iemand dergelijke problemen???


Correctie: ik heb klantendienst dan toch kunnen bereiken maar het antwoord was heel pover: "afwachten tot morgen, komt misschien vanzelf in orde"
Leve Belgacom!!!
digitalservice
Member
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 25 dec 2005, 15:25

Hier heeft TELE2 duidelijk geen zicht op, als Belgacom beetje wil meewerken verloopt normaal alles vlot.

Maar Belgacom zorgt nog altijd voor van die 'kleine' vertragingen, gewoon om andere operators (die afhankelijk zijn van Belgacom) letterlijk te kloten.

Als in jouw geval morgen of overmorgen je nummer nog niet beschikbaar zou zijn, kan je hier verdere stappen voor ondernemen.

Want Belgacom is verplicht je nummer over te geven binnen de 48 uur na volledige verwerking van je dossier,

grtn, Nick
gvh
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 15 jan 2006, 17:36

Sorry, ik ben vergeten bij te zeggen dat mijn nummer (zone 09) reeds sinds febrarie door Belgacom is overgeschakeld naar TELE2ALLIN.
Ik denk dus dat Belgacom er niet meer wakker zal van liggen, aangezien de lijn werkt (zelf bellen en surfen gaat wel).
killer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 261
Lid geworden op: 09 apr 2006, 12:30

klinkt als een switching probleem.
StB
Plus Member
Plus Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 31 dec 2005, 11:29
Locatie: Regio Leuven

Vind het echt zielig hoe belgacom hier onmiddellijk beschuldigd wordt.

Tele2ALLIN hun dienstverlening laat hier volgens mij duidelijk te wensen over en Belgacom heeft het direct gedaan of wilt het niet oplossen.

En inderdaad ... wat moet Belgacom zich aantrekken van die problemen als hun koperpaar dat zei verhuren in orde is ...
killer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 261
Lid geworden op: 09 apr 2006, 12:30

als je telefonie bij een andere provider zit, zal je altijd naar die provider moeten bellen ivm problemen denk ik. DEze zullen dan indien nodig wel contact opnemen met BGC.
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Wat heeft Belgacom nu nog te maken met dit probleem??
De nummer is in bezit van Tele2, de diensten worden geleverd door Tele2 en er wordt betaald aan Tele2!
Belgacom is enkel in het bezit van 'den draad'... En daar zal niets mis mee zijn aangezien hij zelf nog kan bellen...
Dit is gewoon weer één van de zovele problemen van het bedrijf uit Wemmel :evil:
janneman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 15 feb 2006, 15:34

Hier zone 03 - geen enkel probleem !!??
gvh
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 15 jan 2006, 17:36

Heb nogmaals gebeld met klantendienst TELE2ALINN.
Het zou een probleem zijn in de zone 09 (reeds 7 klachten) waardoor men niet gebeld kan worden.
Aangezien de TELE2 techniekers vandaag niet werken zal het waarschijnlijk pas morgen worden opgelost.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

gvh schreef:Aangezien de TELE2 techniekers vandaag niet werken zal het waarschijnlijk pas morgen worden opgelost.
Normaal moet er toch voor iedere regio een technieker op standby zijn tijdens weekeinden en feestdagen als ik me niet vergis, bij Belgacom is dat toch wel zo denk ik?

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
StB
Plus Member
Plus Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 31 dec 2005, 11:29
Locatie: Regio Leuven

Je betaalt misschien minder bij Tele2, maar dat moet ergens teruggewonnen worden hoor.

En blijkbaar is dat hier op service, techniekers,...
M@rcA
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 mei 2006, 17:45

Heb sinds deze morgen ook problemen, mijn nummer is niet meer bereikbaar, heb de tele2box geresett, maar geen geluk. Dan maar mijn vader gebeld, bellen werkt nl. wel, zijn nummer is ook niet bereikbaar dus... ik denk dat het voor iedereen zo is javascript:emoticon(':twisted:')
Heb deze middag tele2 proberen bereiken, doch na 20 minuten ingehaakt. Blijkbaar tracht iedereen tele2 te bereiken en is daar in het weekend zeker geen permanentie (technisch personeel) voor wanneer er servers vastlopen. Hopelijk is het morgen opgelost. Het beste wat iedereen kan doen is een mail sturen naar de ombudsman telecommunicatie en een mail naar tele2 voor schadevergoeding!
M@rcA
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 mei 2006, 17:45

Blijkbaar is deze morgen nog niks veranderd. Permanentie bij storingen is Tele2 vreemd. Hopelijk heeft er niemand een belangrijke oproep gemist!
poekie68
Pro Member
Pro Member
Berichten: 320
Lid geworden op: 08 feb 2006, 08:14

Ik heb ook al een paar keer die problemen gehad: een hele dag (of soms een paar dagen niet bereikbaar, zone 016)). De laatste keer dat ik belde naar de helpdesk van Tele2 vroeg die kerel of ik al eens geprobeerd had de modem te resetten. Hallo??? Ik kan bellen en ik kan surfen, maar kan niet opgebeld worden, dus zal het probleem wel niet bij mijn modem liggen zeker... Pipo's van de helpdesk... Een paar uur later was het probleem opgelost...
Gebruik het versatelnummer voor de helpdesk: die mannen van versatel zijn tenminste nog competent.
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

.... volledig mee eens. De keren dat ik de mensen van Tele2 aan de lijn had, euh, tja, ik zal maar zeggen dat het vriendelijke mensen zijn die van vandaag op morgen met DEZELFDE competentie pakweg afwasmachines kunnen verkopen. Jammer, maar het is gewoon zo.

Voor hulp of ernstig-genomen-klachten moet je echt bij Versatel's diensten zijn, maar die jongens en meisjes zien dan weer door de bomen het bos niet meer : het lukt hun wel de problemen op te lossen, maar het KOST TIJD. Soms HEEL VEEL tijd, wat aan beide kanten van de telefoon duidelijk voor frustraties zorgt.
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”