EDPnet Toolbar
Hier kun je blijkbaar je persoonlijke toolbar aanmaken: http://edpnetbelgium.ourtoolbar.com/wizard.aspx
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 4 keer
- Contacteer:
Als je firefox hebt, toch totaal overbodig als je gebruikt maakt van de bladwijzerwerkbalk?
Daar kan je ook al je mapjes of linken inplaatsen en staat bovenaan elk venster.
(kies bladwijzebeheer en sleep je adressen in de 'bladwijzerwerkbalk')
Daar kan je ook al je mapjes of linken inplaatsen en staat bovenaan elk venster.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
toerist schreef:Als je firefox hebt, toch totaal overbodig als je gebruikt maakt van de bladwijzerwerkbalk?
tis vooral voor de meter
ik heb hem hier net geïnstalleerd.
Netjes en overzichtelijk, heb mijn google toolbar weggedaan en deze ter vervanging genomen. Google search is hiermee ook mogelijk. Alleen vindt ik de trafficmeter een beetje sober. Er mochten wat meer gegevens bijstaan. De E-mail notifier vindt ik wel handig, heb zowel gmail als pop3 ingesteld dus komt zeker van pas. En als het onderdeel epdnet news regelmatig wordt gebruikt ben ik hier ook voorstander van.
My 0.02$
Netjes en overzichtelijk, heb mijn google toolbar weggedaan en deze ter vervanging genomen. Google search is hiermee ook mogelijk. Alleen vindt ik de trafficmeter een beetje sober. Er mochten wat meer gegevens bijstaan. De E-mail notifier vindt ik wel handig, heb zowel gmail als pop3 ingesteld dus komt zeker van pas. En als het onderdeel epdnet news regelmatig wordt gebruikt ben ik hier ook voorstander van.
My 0.02$
-
- Plus Member
weet iemand wat ik met dat xpi bestand moet doen om het in firefox te integreren?
- Mette
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
barbapapa5800 schreef:weet iemand wat ik met dat xpi bestand moet doen om het in firefox te integreren?
Je gaat naar Tools (ndlse benamingen ken ik niet)
dan extensions en dan sleep je die .xpi gewoon in dat venster en hij gaat die beginnen installen (als het een skin is ipv een extensions sleep je hem natuurlijk in themes)
-
- Plus Member
oke, bedankt, het werkt
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Ik kan die wel niet meer downloaden die xpi iemand die em nog heeft staan?
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Elite Poster
- Bedankt: 5 keer
Ken schreef:Ik kan die wel niet meer downloaden die xpi iemand die em nog heeft staan?
Hier werkt het wel nog, maar zal hem voorlopig als attachement toevoegen. In een zip bestand want xpi-extensie is niet toegestaan als attachement.
- Bijlagen
-
- EDPnet_Belgium.zip
- EDPnet Firfox Toolbar
- (77.96 KiB) 677 keer gedownload
-
- Starter
Hallo,
Ik ben sinds kort overgestapt van Telenet naar Edpnet en heb de toolbar geinstalleerd (zowel op IE als op Firefox)
Probleem: ik krijg bij geen van beide de Traffic Meter aan de praat.
Telkens ik mijn gebruikersnaam mijnnaam1.2900.d1@EDPNET en mijn paswoord (aangekregen via hen op PDF formaat) invul zegt een tekstje dat ik mijn browser moet herstarten. Als ik dit doe staat er terug "config traffic" en als ik daar dan op klik zijn mijn gegevens weg?!
Kan iemand mij verder helpen?
Greetz,
Pascal
Ik ben sinds kort overgestapt van Telenet naar Edpnet en heb de toolbar geinstalleerd (zowel op IE als op Firefox)
Telkens ik mijn gebruikersnaam mijnnaam1.2900.d1@EDPNET en mijn paswoord (aangekregen via hen op PDF formaat) invul zegt een tekstje dat ik mijn browser moet herstarten. Als ik dit doe staat er terug "config traffic" en als ik daar dan op klik zijn mijn gegevens weg?!
Greetz,
Pascal
Pascal2900 schreef:Hallo,
Greetz,
Pascal
Bij de login de '@EDPNET' eraf laten werkte voor mij. Nogal onduidelijk dat dit nergens vermeld staat, heb ook moeten zoeken om het aan de praat te krijgen.