rotzakken zijn het

Plaats reactie
posessor
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 38
Lid geworden op: 10 sep 2004, 17:45

ik heb Jonas aan de lijn gehad en heb hem geconfronteerd met het feit dat ik niet rapper dan 110KB/s kon downloaden op gelijk welke poort behalve 25/80/110 Jonas lichtte mij in dat er een cap is op alle poorten behalve de deze en dat dit zo zal blijven. dus aan al de mensen die ze verdedigden een dikke f*ck you en aan de anderen een vraag: is dit genoeg om mezelf van de rotzakken te verlichten en naar een andere isp gaan?
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

posessor schreef:vraag: is dit genoeg om mezelf van de rotzakken te verlichten en naar een andere isp gaan?

Hhmmm,... nogal sterke uitdrukking in de titel en de tekst,...
'k Neem aan dat het niet plezant is, maar scheldwoorden aan hun adres zal niet veel helpen, wel daden.
(lees eens iets over de omgang aan het adres van medewerkers van ISP 's)
Respecteer de andere gebruikers, Provider medewerkers, Belgacom medewerkers, moderators, administrators.
posessor
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 38
Lid geworden op: 10 sep 2004, 17:45

lees eens iets over de omgang aan het adres van medewerkers van ISP 's


ik heb genoeg geduld gehad met hen, ze blijven ons gewoon als geldpotten zien waar ze misbruik kunnen van maken. IK vind het gerechtvaardigd dat ik hen zo aanspreek want beter verdienen ze niet.
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Ja beste, dan zou ik er mijn besluit uit trekken,... er zijn nog andere providers.
De keuze zal jij zelf moeten maken.
Ook ik had een paar keer een storing, langer geleden maar met kalme en vriendelijke aanpak wordt je meestal beter bediend.
Misschien komt er wel een goede oplossing uit de bus?
Afbeelding
posessor
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 38
Lid geworden op: 10 sep 2004, 17:45

maar met kalme en vriendelijke aanpak wordt je meestal beter bediend


ik heb zeker al 20 keer moeten bellen naar hen en heel kalm overleg gepleegd, maar als er geen oplossing uit de bus komt, wat voor zin heeft het dan nog? Ik zou graag naar een andere provider gaan maar als ze bij RDSL dan afkomen dat ik contractbreuk pleeg dan ga ik wel mijn geld niet wegsmijten é! Daarom zou ik graag weten of er ergens een reden bestaat dat ik kan gebruiken om te veranderen van isp?
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 mar 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Dien klacht in tegen hen bij het BIPT, zeg dat ze je geen afdoende oplossing kunnen bieden en je daarom de voortijdige ontbinding van je contract wenst...
zertox
Plus Member
Plus Member
Berichten: 135
Lid geworden op: 07 apr 2004, 09:06
Locatie: Arendonk
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Euh ik denk dat er iets verkeerd gezegd is geweest of jij iets verkeerd verstaan hebt.

Niet alle poorten worden "gecapped" ...

Ik geloof dat het bij jou vooral over poort 119 gaat (usenet) en ja daar word QoS op toegepast.


"Over de gehele lijn" bedoelde ik mee "voor iedereen"
Gebruikersavatar
netdata
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1677
Lid geworden op: 16 aug 2005, 11:28
Twitter: wdhaeseleer
Locatie: Turnhout
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 8 keer
Contacteer:

ja blijkbaar zijn er mensen die bepaalde dingen fout interpreteren...

Ikzelf (en ik spreek dus wel degelijk voor mezelf) ben zeer blij met realdsl
Ik download veel via HTTP en dat gaat lekker snel aan 290 kbps...
rapweg
Plus Member
Plus Member
Berichten: 173
Lid geworden op: 09 aug 2005, 15:09

hier ook zeer tevreden, goede snelheden, geen vaste disconnects en fup
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

ik ben nog net klant geworden voor het nieuwe contract werd ingevoerd. ik ben blij dat ik nog onder de FUP val maar die QoS vind ik dus ook niet kunnen! Ik heb net realdsl genomen voor usenet en dan beperken ze net dat tot 100à110k. Zij noemen het QoS maar ik noem 't een cap want ik haal zelden of nooit meer dan die 110k via poort 119. En als je hen dan belt voor uitleg beweren ze dat er geen cap is en over QoS reppen ze al helemaal geen woord. Ik voel me in ieer geval ook serieus bekocht. Moest ik nu onder het nieuwe contract vallen met 100gb dan kregen ze van mij geen cent meer! hopelijk komen ze niet klagen als ik nu over die 100gb ga...
Praetorian
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37

khsw schreef:Dien klacht in tegen hen bij het BIPT, zeg dat ze je geen afdoende oplossing kunnen bieden en je daarom de voortijdige ontbinding van je contract wenst...

hoe doe je dit?
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 mar 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Praetorian
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37

khsw schreef:http://www.ombudsmantelecom.be/xml/doc__nl-IDC-41-.html


die doen toch geen klop:(
buiten: "wij nemen geen standpunt in want wij krijgen geen antwoorden van realroot"

daar sta je als klant helemaal alleen
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 mar 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Dan kan je tenminste aantonen dat RealDSL van slechte wil is...
Stuur RealDSL nu alvast een aangetekende brief waarin je hen in gebreke stelt. Vermeld er bij dat ze 10 werkdagen tijd hebben om te reageren en een oplossing te bieden. Vermeld er bij dat, indien ze niet antwoorden, je dit beschouwt als hun akkoord om het contract voortijdig te verbreken zonder enige vergoeding van uwentwege.

Voor mij heeft de ombudsdienst trouwens wél nuttig werk geleverd.
Gebruikersavatar
cyberbug
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 77 keer
Contacteer:

mja die cap op 119 verplicht mij eigenlijk ook om meer veel meer traffiek te maken.

Door usenet op deze manier te beperken. ben ik genoodzaakt om Bittorent te gebruiken.
    *Deze maakt dan (over al men openstaande torrents) 250 connecties naar andere users (ik denk dat dit toch enige overhead op hun netwerk moet veroorzaken)
    *Alle trafiek gaat gewoon naar andere users, dus waarschijnlijk grotendeels over een dure transit in tegenstelling tot goedkope peering lijnen waar usenet meestal overloopt.
    *Ook blijft men torrent client bij mij 24/24 openstaan en uploaden (als rdsl de moeite niet doet om de cap op poort 119 weg te halen, doe ik ook de moeite niet om ment torrents te sluiten) zelfs zonder het open laten staan is men trafiek meer dan verdubbeld dan voor de periode met een cap op poort 119.
deze cap brengt voor de gebruiker en realdsl dus alleen maar nadelen(meer traffiek, verkeer over dure transit opv peering, een hoog aantal connecties per klant)
En de mensen bij realdsl moeten dit toch ook beseffen. ik snap dus totaal niet de reden tot bestaansrecht van deze cap niet.
Tenzij ze deze cap op poort 119 en de verschuiving naar torrent als een stres test voor hun nieuw netwerk willen gebruiken natuurlijk.
Greetz cyberbug

Afbeelding
Gebruikersavatar
X-2datop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 449
Lid geworden op: 21 jun 2005, 21:44
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

cyberbug schreef:mja die cap op 119 verplicht mij eigenlijk ook om meer veel meer traffiek te maken.

Door usenet op deze manier te beperken. ben ik genoodzaakt om Bittorent te gebruiken.
    *Deze maakt dan (over al men openstaande torrents) 250 connecties naar andere users (ik denk dat dit toch enige overhead op hun netwerk moet veroorzaken)
    *Alle trafiek gaat gewoon naar andere users, dus waarschijnlijk grotendeels over een dure transit in tegenstelling tot goedkope peering lijnen waar usenet meestal overloopt.
    *Ook blijft men torrent client bij mij 24/24 openstaan en uploaden (als rdsl de moeite niet doet om de cap op poort 119 weg te halen, doe ik ook de moeite niet om ment torrents te sluiten) zelfs zonder het open laten staan is men trafiek meer dan verdubbeld dan voor de periode met een cap op poort 119.
deze cap brengt voor de gebruiker en realdsl dus alleen maar nadelen(meer traffiek, verkeer over dure transit opv peering, een hoog aantal connecties per klant)
En de mensen bij realdsl moeten dit toch ook beseffen. ik snap dus totaal niet de reden tot bestaansrecht van deze cap niet.
Tenzij ze deze cap op poort 119 en de verschuiving naar torrent als een stres test voor hun nieuw netwerk willen gebruiken natuurlijk.



OMG ... Dit is nu het slechtste argument aller tijden denk ik ...

VERTALING van bovenstaand argument:
Nu ik mijn illegale items niet meer van de binaries via usenet snel kan downloaden, want ik ben niet tevreden dat een film langer dan 1 uur duurt om te downloaden, zie ik mij verplicht om bittorrent te gebruiken. Dit is volgens meer traffiek voor mezelf én RealDSL, dus ik snap niet waarom ze mijn illegale binaries niet gewoon terug op een snelle lijn zetten, dan komt dat toch ook beter uit voor hen ...

Shit man, en dan verschieten ze hier dat de ISP's blijven met die kutlimieten spelen ....

Grtz,
X
The best way to hack a digital network is an analogue phonecall !
tails
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 apr 2006, 16:17

F*ck man, wat een asociale mens zijt gij wel nie...
cyberbug schreef:mja die cap op 119 verplicht mij eigenlijk ook om meer veel meer traffiek te maken.
Bullshit, staat er soms iemand met een pistool tegen je kop die een rode tekening op de muur gaat maken als je je film niet downloadt? Dacht het niet he.
Maar laten we for the sake of argument even aannemen dat je bedoelt dat je, als je je film sneller wilt binnenhalen, je iets anders als news wilt gebruiken.
cyberbug schreef:Door usenet op deze manier te beperken. ben ik genoodzaakt om Bittorent te gebruiken.
    *Deze maakt dan (over al men openstaande torrents) 250 connecties naar andere users (ik denk dat dit toch enige overhead op hun netwerk moet veroorzaken)
    *Alle trafiek gaat gewoon naar andere users, dus waarschijnlijk grotendeels over een dure transit in tegenstelling tot goedkope peering lijnen waar usenet meestal overloopt.
    *Ook blijft men torrent client bij mij 24/24 openstaan en uploaden (als rdsl de moeite niet doet om de cap op poort 119 weg te halen, doe ik ook de moeite niet om ment torrents te sluiten)
Wat voor een kinderachtig gezeik is dit nu? Goed, ik kan verstaan dat je je film wit binnenhalen. Goed, ik kan verstaan dat je je film snel wilt binnenhalen. Wat ik niet kan verstaan is dat je, als je je film binnenhebt, je bewust nog extra traffiek gaat genereren. Waarom? Om realdsl te kloten? De enige die je daarmee kloot zijn je medegebruikers. Vandaar de term "asociaal" hierboven.
cyberbug schreef:zelfs zonder het open laten staan is men trafiek meer dan verdubbeld dan voor de periode met een cap op poort 119.deze cap brengt voor de gebruiker
Ja, je medegebruiker.
cyberbug schreef:en realdsl dus alleen maar nadelen(meer traffiek, verkeer over dure transit opv peering, een hoog aantal connecties per klant)
En de mensen bij realdsl moeten dit toch ook beseffen. ik snap dus totaal niet de reden tot bestaansrecht van deze cap niet.
Bestaansrecht? ROFL!
cyberbug schreef:Tenzij ze deze cap op poort 119 en de verschuiving naar torrent als een stres test voor hun nieuw netwerk willen gebruiken natuurlijk.

Proficiat, je hebt net aangetoond hoe kinderachtig sommige gebruikers wel niet kunnen zijn. En een nog veel grotere proficiat voor er hier nog over komen op te scheppen ook.
Tracer07
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 08 mar 2004, 17:05

het laten opstaan van torrents doe ik anders ook wel continu..
op ongeveer elke site waar ik torrents afhaal met deftige trackers en deftige seeders moet je nu eenmaal credits verzamelen door mee te seeden
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

Ik doe niets anders dan (legale)torrents seeden als ik op smallband zit. Waarom ? Omdat bandwidth uiteindelijk niet gratis is. Als je zo kleine projectjes kan helpen waarom niet ?
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

X-2datop schreef:Shit man, en dan verschieten ze hier dat de ISP's blijven met die kutlimieten spelen ....

Grtz,
X


Om het in quotes te zeggen ...
Bureaucracy defends the status quo long past the time when the quo has lost its status. (Laurence J. Peter)

Terwijl het wel eerder zoiets zou mogen zijn ...
The bureaucracy is expanding to meet the needs of an expanding bureaucracy (Unknown)

crapiecorn schreef:Ik doe niets anders dan (legale)torrents seeden als ik op smallband zit. Waarom ? Omdat bandwidth uiteindelijk niet gratis is. Als je zo kleine projectjes kan helpen waarom niet ?

idd, zoals Linux Tracker

tails schreef:Proficiat, je hebt net aangetoond hoe kinderachtig sommige gebruikers wel niet kunnen zijn. En een nog veel grotere proficiat voor er hier nog over komen op te scheppen ook.


En ge kon het u in uwen eerste post blijkbaar ook ni laten ?
Wat Cyberbug volgens mij bedoelt, is dat hij waar voor zijn geld krijgt.

Een internet verbinding is trouwens geen sociaal gebeuren, in de zin van meer of minder verbruiken inzake andere, maar juist een verbindtenis tussen klant en provider. Of om het met beeldspraak te verduidelijken, als ge naar de bakker gaat dan krijgt ge niet meer of minder in vergelijking met de voorgaande(n).
Het is dus gewoon op uw rechten als klant staan.

Dit staat er trouwens nog steeds ...

RealDSL FAQ schreef:9. Worden bij uw Basic en GeekDSL abonnementen poorten geblocked? Zoja, welke (inkomend/uitgaand)?
Waarom zouden we ? Lang leve free open internet! Het is trouwens meer werk om te blokkeren dan ze open te laten, idem dito voor traffic monitoring. Freedom!

RealDSL FAQ schreef:5. Zijn de opgegeven sneleheden 4Mbs en 512kbs richtwaarden of gegarandeerde snelheden?
Dit zijn de maximale snelheden. In praktijk toont aan dat we effectief die snelheden kunnen halen.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Gebruikersavatar
biebel
Plus Member
Plus Member
Berichten: 101
Lid geworden op: 08 jun 2004, 00:25
Locatie: Leuven
Bedankt: 4 keer

Wat ik niet kan verstaan is dat je, als je je film binnenhebt, je bewust nog extra traffiek gaat genereren

Oh Nee! Die mens sharet ipv alleen te leechen.. Laten we hem wat belachelijk maken.. Met alleen hit en runners zou bittorrent niet zo'n succes geworden zijn.

Of het nu om gelicentieerd materiaal gaat of niet, is een zaak tussen de rechthebbende en de "misdadiger" *kuch*, zolang de rechthebbende niet klaagt heeft een isp hier geen zaken mee, laat staan een particulier.

Spijtig genoeg vernam ik hier (o professionaliteit) pas de week nadat mijn contract jarig was dat er een datalimiet werd ingevoerd. Gelukkig blijf ik wel onder de oude voorwaarden vallen, maar toch staat mijn besluit vast deze provider te verlaten ofwel wanneer de termijn van mijn contract verstrijkt ofwel wanneer ze echt beginnen met 31gig als fup te hanteren, bij het afsluiten van het contract werd er immers van de daken geschreewd dat 100 tot zelfs 200 gig als normaal verbruik werd beschouwd voor een "filmliefhebber" en dat hiervan NOOIT ging worden afgestapt. Een gegeven woord ...
Praetorian
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37

Het verbaast me dat er zo'n spel wordt gemaakt van die persoon die zijn torrents open laat staan en dat hij zo illegale zaken host, en erger zelfs nog, download(!).
Ik vraag me af wat iemand bij een ISP met FUP, in een ver verleden althans, doet als hij geen enkel illegale traffic gebruikt? Waarvoor dient een FUP anders? Heel weinig mensen gaan maandelijks meer dan 20-30 gig legale traffic halen. Het is dus hypocriet van diegene die er over klagen want ze doen het zelf. Kijk eerst eens in eigen boezem!


RealDSL FAQ schreef:5. Zijn de opgegeven sneleheden 4Mbs en 512kbs richtwaarden of gegarandeerde snelheden?
Dit zijn de maximale snelheden. In praktijk toont aan dat we effectief die snelheden kunnen halen.

wat een schabouwelijk Nederlands trouwens. Stelt dit een proffessionele ISP voor?
Gebruikersavatar
MacE501
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:27
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 10 keer

[...]
Praetorian schreef:wat een schabouwelijk Nederlands trouwens. Stelt dit een proffessionele ISP voor?

Misschien nog rap even die dubbele, overbodige 'f' editten ? 8)
Praetorian
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37

MacE501 schreef:[...]
Praetorian schreef:wat een schabouwelijk Nederlands trouwens. Stelt dit een proffessionele ISP voor?

Misschien nog rap even die dubbele, overbodige 'f' editten ? 8)

niet nodig volgens mijn word :? maar ik heb er ook over getwijfeld en dan maar word gevolgd
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Praetorian schreef:
MacE501 schreef:[...]
Praetorian schreef:wat een schabouwelijk Nederlands trouwens. Stelt dit een proffessionele ISP voor?

Misschien nog rap even die dubbele, overbodige 'f' editten ? 8)

niet nodig volgens mijn word :? maar ik heb er ook over getwijfeld en dan maar word gevolgd


De professor draagt ene frak en twee sloefen. Dus word zit er naast.
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

Praetorian schreef:
MacE501 schreef:[...]
Praetorian schreef:wat een schabouwelijk Nederlands trouwens. Stelt dit een proffessionele ISP voor?

Misschien nog rap even die dubbele, overbodige 'f' editten ? 8)

niet nodig volgens mijn word :? maar ik heb er ook over getwijfeld en dan maar word gevolgd


Als ge twijfelt ... Van Dale online taalwoordenboek

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
tails
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 apr 2006, 16:17

crapiecorn schreef:Ik doe niets anders dan (legale)torrents seeden als ik op smallband zit. Waarom ? Omdat bandwidth uiteindelijk niet gratis is. Als je zo kleine projectjes kan helpen waarom niet ?
Daar is nix op tegen natuurlijk. Maar doe nu even niet hypocriet, het gaat in dit geval duidelijk over illegale downloads...
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Robbe schreef: Als ge twijfelt ... Van Dale online taalwoordenboek
Het is wel tamelijk wat off topic, maar daar ik zelf wel probeer zo min mogelijk fouten te maken...

Heb ik de moeite gedaan even een screenshot te maken van de werking Spellcheck in Word.

Ooit eens per vergissing op toevoegen gedrukt? (het rode is wel degelijk fout)

:wink:
Bijlagen
word_spell.jpg
(46.05 KiB) 1271 keer gedownload
tails
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 apr 2006, 16:17

biebel schreef:
Wat ik niet kan verstaan is dat je, als je je film binnenhebt, je bewust nog extra traffiek gaat genereren

Oh Nee! Die mens sharet ipv alleen te leechen.. Laten we hem wat belachelijk maken.. Met alleen hit en runners zou bittorrent niet zo'n succes geworden zijn.

cyberbug schreef:als rdsl de moeite niet doet om de cap op poort 119 weg te halen, doe ik ook de moeite niet om ment torrents te sluiten

Enz. Lees de rest van zijn post er nog maar es op na, en zeg me dan wat voor toon er vanaf straalt. Het gaat hier even niet om het feit of het legale of illegale downloads zijn, het gaat om bewust rotgedrag (laten we even realdsl gaan kloten). Wat denkt hij daar nu mee op te schieten?
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

tails schreef:Enz. Lees de rest van zijn post er nog maar es op na, en zeg me dan wat voor toon er vanaf straalt. Het gaat hier even niet om het feit of het legale of illegale downloads zijn, het gaat om bewust rotgedrag (laten we even realdsl gaan kloten). Wat denkt hij daar nu mee op te schieten?


Da zijn wel straffe argumenten, ... ge zou advocaat moete worde ....
En als gij van een torrent iets afhaalt zijt gij dan niet blij dat er iemand voor u seed ?

Het enige dat ik uit héél die zaak kan opmaken, is dat Cyberbug vanuit technisch standpunt verduidelijkt hoe het gebruik van torrents meer volume genereert dan het gebruik van usenet. Het is zijn mening dat door de cap usenet minder interessant is dan torrents. Waardoor RealDSL zich onrechtstreeks zelf pijn doet.

Dat is wat ik lees, niet meer, niet minder, ge moogt het lezen hoe ge het wilt, maar niet iedereen heeft dezelfde manier van interpreteren 8)

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Praetorian
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37

Blue-Sky schreef:
Robbe schreef: Als ge twijfelt ... Van Dale online taalwoordenboek
Het is wel tamelijk wat off topic, maar daar ik zelf wel probeer zo min mogelijk fouten te maken...

Heb ik de moeite gedaan even een screenshot te maken van de werking Spellcheck in Word.

Ooit eens per vergissing op toevoegen gedrukt? (het rode is wel degelijk fout)

:wink:


*grom* kut word, ik zal het waarschijnlijk ooit wel zo per ongeluk hebben toegevoegd de laatste jaren.. merci voor het verbetern :wink:
Gebruikersavatar
cyberbug
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 77 keer
Contacteer:

Terug de volle 300kb+ op 119, de cap op poort 119 blijkt verdwenen (of het is nu echte qos geworden) :-)
Thanks realdsl 8)

EDIT: het was maar tijdelijk :(
Greetz cyberbug

Afbeelding
tsunade
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 sep 2005, 19:42

cyberbug schreef:Terug de volle 300kb+ op 119, de cap op poort 119 blijkt verdwenen (of het is nu echte qos geworden) :-)
Thanks realdsl 8)

EDIT: het was maar tijdelijk :(


hmm der zit precies ook een cap op andere poorten. Ik heb een hoge poort (rond 30000) voor bittorrent en ik blijf ma rond 110 kb/s downloade met eender welke torrent.. Dit was vroeger zo niet.
Jethz
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 02 sep 2005, 17:22

Ik weet niet wat er momenteel aan de gang is, maar ik heb 3000 ping in World of Warcraft sinds deze namiddag.

Normaal gezien zit ik rond de 100 à 150.

Geen mens die waarschijnlijk weeral weet waar het aan ligt.
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”