Adsl2fit Ervaringen.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 109 keer
- Contacteer:
Dit is een oproep aan mensen met adsl2fit (www.adsl2fit.be) ervaringen.
Gelieve jullie ervaringen met adsl2fit met ons te delen! Schrijf gerust een berichtje op het forum.
mvg,
Nob
Gelieve jullie ervaringen met adsl2fit met ons te delen! Schrijf gerust een berichtje op het forum.
mvg,
Nob
-
- Administrator
- Contacteer:
someone on tweakers.net schreef:Het gaat dus om het volgende: Xs4All biedt dus 8mbit, maar ik heb wat ronggedwaal en heb niet echt concrete resultaten gezien of gelezen. Nu heb ik wel een maar zaken over adsl2fit.be (ook 8mbit) gelezen, en die waren niet echtlovend.
dit is het enige dat ik er heb over gevonden
- Pi R²
- Elite Poster
- Contacteer:
gimic schreef:kunde misschien hyper-links zetten naar waar ge die info gevonden hebt?
tweakers.net staat er... als je even gaat kijken staat het op http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... ges/660150
Lang Leve Mijn Eigen! Het geheim voor een lang leven: niet stoppen met ademen
- Pi R²
- Elite Poster
- Contacteer:
ha, ik nie, ist zo slecht? Maar omme eerelijke te zijne, bije skynete doene ze da ooke wel he, zo slecht nederlands gebruikene of naar verkeerde paginas verwijzene
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Klik, Nederlands, Klik, Check, klik sluiten browser wegens 404...
http://www.a-online.be/nl/check.html
http://www.a-online.be/nl/check.html
-
- Starter
- Contacteer:
- Pi R²
- Elite Poster
- Contacteer:
haja meon, had bij het testje nadat gij dat melde vergeten naar nederlands te klikken (een normaal mens verondersteld dat hij de keuze onthoud ofzo)
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Ivm met nieuwe providers aan 8Mbit, toch even op wijzen dat er héél wat info over die providers terug te vinden is in de fora "Allerlei" en "Snelheid & Synchronisatie"
Tja, nen flashy site, maar as usual --> uitermate sceptisch tegenover die providers. Er zijn er al gestorven, voor ze begonnen
Tja, nen flashy site, maar as usual --> uitermate sceptisch tegenover die providers. Er zijn er al gestorven, voor ze begonnen
I love it when a plan comes together!
- meon
- Administrator
- Contacteer:
BrainRavage schreef:er zijn er nog die zo'n ADSL aanbieden:
http://www.roothost.be
http://www.freeroot.be(binnekort)
Roothost heet sinds kort A-Online blijkbaar...
Maar ik zou zoals The Oddity zegt nog even de kat uit de boom kijken, er zijn nog niet echt "grote" namen en ik ga liever met een provider in zee die een beetje grote rug heeft om terug te vallen en niet puur moet zien te overleven op de inkomsten van zijn klanten...
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Niet alleen een naamsverandering, er is al een provider die er de brui aangegeven heeft vooraleer ze klanten had en aansluitingen...
Site was er, formules waren er en toen verdween het
Het zijn dus al die kleine dingen die mij véél wantrouwen bezorgen. Denk trouwens dat de meeste van die providers éénmanszaken zijn.
Site was er, formules waren er en toen verdween het
Het zijn dus al die kleine dingen die mij véél wantrouwen bezorgen. Denk trouwens dat de meeste van die providers éénmanszaken zijn.
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Ik heb even het adsl-bc forum afgezocht en heb toch iets gevonden.
http://forum.adsl-bc.org/viewtopic.php? ... c&start=80
Ik ben niet zo Fransvaardig :dd maar ik denk dat deze persoon wel blij is met adsl2fit
http://forum.adsl-bc.org/viewtopic.php? ... c&start=80
Bien le bonjour à tous
Ben en fait, j'ai quitté Chello voici maintenant 3 mois, pour souscrire chez ADSL2fit
Eh ben, j'en suis vraiment content.
J'ai déjà atteind des vitesses de 350 - 400 k/sec en soirée, c (quasiment) toujours dispo, et c illimité.
C vrai que j'ai déjà eu une journée sans connexion, ou alors tres tres tres lent, mais bon, un dimanche après midi (et ca arrivait assez souvent chez Chello)
Perso, j'ai pris le small, et ca me suffit amplement, l'upload est de 22 ko/sec réel, mais il fait un peu diminuer le download . . .
Concernant la question des Hotlines, ca n'a pas encore servit, j'essaye de me débrouiller par moi-meme car appelé qqun qui parle pas la meme langue qui vous et qui en connait moins, et tout ca pour tres cher, ca sert à rien....
Sinon, question service, j'ai envoyé mon abonnement par fax, et j'ai recu mes login/password et autres infos par mail deux semaines plus tard, nickel koi
Ah oui, ya encore juste un truc qui marche pas, c mon mail, j'ai les adresses des serveurs pop et smtp, mais apparemment j'utilise pas le bon login/password
En résumé, je paye 10 euro moins cher par mois que Chello, je fais des pointes à 300 ko/sec et je gagne 8 ko/sec en up (impossible chez chello), et je me fais plus chier avec ce modem cable à la con (vive alcatel speed touch;-))
Moi je dis BANCO
Reste plus qu'à espérer qu'ils survivent et que ca marche hein
Seul "inconvénient", zees obligé de signer pour un an
Voila Voila, si vous avez des questions, hesitez pas
Patate a écrit:
Tu utilise des logiciel comme "emule" ou tout simplemtn d'autre comme "flash fxp" si oui peut tu nous dire tes résultats.
Merci @+
Purement Flash FXP, j'ai jamais touché a des logiciels de P2P
Ben hier, j'ai Télécharger le nouvel update de Mcafee, et j'étais à 320 K/sec, plus deux FTP qui tournait chacun respectivement à 30ko/sec et 40 ko/sec, fait le calcul
Sinon, les deux ftp ont tournés toute la nuit à du 70 ko/sec au total
Ik ben niet zo Fransvaardig :dd maar ik denk dat deze persoon wel blij is met adsl2fit
NuKeM
- Pi R²
- Elite Poster
- Contacteer:
350-400 kB, halen wij dat ook niet op topsnelheid? Hij heeft wel ne small, maar ik ben eerder benieuwd naar de 8 mbit-paketten.
@pi:
350-400 kb is met skynet zeker ook mogelijk, maar het hangt er ook een beetje vanaf hoever je van de centrale woont he.
In principe is adsl2fit dus in dezelfde woning een tikkel sneller als een 3.3mbit lijn
350-400 kb is met skynet zeker ook mogelijk, maar het hangt er ook een beetje vanaf hoever je van de centrale woont he.
In principe is adsl2fit dus in dezelfde woning een tikkel sneller als een 3.3mbit lijn
- Pi R²
- Elite Poster
- Contacteer:
Ik bedoel ermee : die 10 kB per seconde zullen op 350 kB per seconde niet zo een wezenlijk verschil maken die een overstap naar een andere provider noodzakelijk maakt. Als ge dan toch overstapt, doe het dan voor de 8 mbit-pakketten.
ah ok, maar er zijn nog wel redenen te verzinnen zeker zowel pro als contra. Ik geef toe dat dat het snelheidsverschil met het 'lite'-abbo van adsl2fit en Skynet eerder minimaal is en zou ik dus ook zeker niet als een doorslaggevende reden zien om over te stappen, wel als een extra bonusje...
Helaas zijn de medium abbo's nog niet overal aanwezig, de 4mbit down abbo's zijn wel al op heel wat meer plaatsen verkrijgbaar.
Helaas zijn de medium abbo's nog niet overal aanwezig, de 4mbit down abbo's zijn wel al op heel wat meer plaatsen verkrijgbaar.
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Mja, bij die pro's en contra's kan je ook best in rekening brengen dat adslfit een beginnende isp is en dat skynet al jaren ervaring heeft... speelt ook mee...
Zeker dat Skynet een beter en uitgebouwder netwerk heeft dan dat Scarlet of van wie is het nu
Zeker dat Skynet een beter en uitgebouwder netwerk heeft dan dat Scarlet of van wie is het nu
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Hmm, het is niet alleen nieuw. Maar het gebruikt ook een nieuw netwerk als ik mij niet bedrieg dat nu begint met wat BGC begon 5à6j terug, het plaatsten van dslams voor hun eigen adsl-netwerk. Nuja, Kans is wel reeël dat ze dezelfde 'opstart' problemen kunnen hebben als BGC een aantal jaren terug eh
Dat zijn toch dingen waar men rekening moet mee houden vind ik
Dat zijn toch dingen waar men rekening moet mee houden vind ik
adsl2fit en dergelijke is dikke zever, da zijn dingen die van plan waren om te starten maar de komende jaren zeker niet zullen starten.
Als je dat aanvraagt zul je met die helpdesk en al kunne klappen maar die zullen je maanden lang blijen zeggen dat er vertraging is endat je het zeker krijgt, maar daar kunde lang op wachte
Dus ge moet de moeite ni doen
greetz
Sander
Als je dat aanvraagt zul je met die helpdesk en al kunne klappen maar die zullen je maanden lang blijen zeggen dat er vertraging is endat je het zeker krijgt, maar daar kunde lang op wachte
Dus ge moet de moeite ni doen
greetz
Sander
- Pi R²
- Elite Poster
- Contacteer:
Als ge een contract tekent van 8 mbit, en de haalt dat gewoonweg niet omdat ze het niet hebben, dan bolt ge da toch gewoon af zeker? Contractbreuk zullen ze zeggen, maar ze geven toch schonekes niet waar ge recht op hebt.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 109 keer
- Contacteer:
Pike, er zijn ook veel mensen die bij adsl de 3.3 Mbit niet halen, bollen ze het daarom af bij skynet? dacht van niet (wonen gewoon te ver van de centrale...)
En ik zou die 8 Mbit wel kunnen halen, ik woon namelijk dicht genoeg.
greetz,
Nob
En ik zou die 8 Mbit wel kunnen halen, ik woon namelijk dicht genoeg.
greetz,
Nob
- Pi R²
- Elite Poster
- Contacteer:
Nobbieke, het was een reactie op sander19 zijn bericht . Ik bedoel ermee dat het een geldige reden is om u contract op te zeggen als ze u maxima tot 8 mbit aansmeren, maar het gewoonweg technisch niet mogelijk is om die snelheid te halen, hoe dicht ge dan ook bij de centrale wone moge. Dat is trouwens ook misleidende reklame.
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Hmm, normaal zouden ze u dat niet kunnen aansmeren eh. Indien ge té ver woont kunnen ze u dat (zouden ze u dat) niet mogen verkopen.... Wel eventueel een 4Mbps lijn. Is dus zeker niet nodig om een contractbreuk te plegen.
Nuja, effe nuance maken met andere post... vraag is hoelang die 8Mbps providers te leven hebben? Een paar jaar (4tal in afwachting van vdsl?) is een veronderstelling eh
Nuja, effe nuance maken met andere post... vraag is hoelang die 8Mbps providers te leven hebben? Een paar jaar (4tal in afwachting van vdsl?) is een veronderstelling eh
Goh hoe lang te leven? tja cela dépend he...
Op zich is voor veel mensen 3 Mbit ruim voldoende qiua downloadsnelheid, het hangt er maar net vanaf hoe zwaar men de filmpjes op internet gaat maken he... ik denk niet dat het grote probleem op hetmoment zit in de snelheid, maar wel in de capaciteit van het netwerk.
En hoelang ze blijven leven? Lastig te zeggen he... misschien kunnen ook zij meegroeien met de nieuwe technieken...
Het is ook niet omdat er nu breedband is, dat de 56K modems hebben afgedaan ook niet he, voor veel mensen is zelfs dit voldoende...
De 'markt' is soms iets wat rare dingen doet... en zeker een jonge makrt lijk die van het internetaanbod. Toch begint nu ook deze alwat tekenen van maturiet te tonen: Er zijn gegevens dat in België zo een 1500000 internetaansluitingen zijn. groei mogelijk tot een 2000000 ongeveer Een zeer aanzienlijk deel hiervan zit nog op 56k modem en op isdn.
33% marktgroei is nog wel veel, mr niet vergeten dat deze laatste 'klanten' het kieskeurigst zijn over hun aansluitformule.
Gezien deze cijfers, rekening houdende met de dekking van breedband in België (ERG goed te noemen) en de behaalde snelheden van de breedbandverbindingen, is het nu zowat tijd om eens de capacitieit van het netwerk na te gaan...
Just think about it
Op zich is voor veel mensen 3 Mbit ruim voldoende qiua downloadsnelheid, het hangt er maar net vanaf hoe zwaar men de filmpjes op internet gaat maken he... ik denk niet dat het grote probleem op hetmoment zit in de snelheid, maar wel in de capaciteit van het netwerk.
En hoelang ze blijven leven? Lastig te zeggen he... misschien kunnen ook zij meegroeien met de nieuwe technieken...
Het is ook niet omdat er nu breedband is, dat de 56K modems hebben afgedaan ook niet he, voor veel mensen is zelfs dit voldoende...
De 'markt' is soms iets wat rare dingen doet... en zeker een jonge makrt lijk die van het internetaanbod. Toch begint nu ook deze alwat tekenen van maturiet te tonen: Er zijn gegevens dat in België zo een 1500000 internetaansluitingen zijn. groei mogelijk tot een 2000000 ongeveer Een zeer aanzienlijk deel hiervan zit nog op 56k modem en op isdn.
33% marktgroei is nog wel veel, mr niet vergeten dat deze laatste 'klanten' het kieskeurigst zijn over hun aansluitformule.
Gezien deze cijfers, rekening houdende met de dekking van breedband in België (ERG goed te noemen) en de behaalde snelheden van de breedbandverbindingen, is het nu zowat tijd om eens de capacitieit van het netwerk na te gaan...
Just think about it
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Ja, zoals je zelf zegt: het heeft niet alleen met nieuwe technologie te maken ook. Als hun netwerk niet sterk genoeg is, zal het snel gedaan zijn eh...
Mja er zitten nog een aantal op 56k en isdn maare dat is toch maar een klein percentage als ik mij niet vergis. Ge moogt niet vergeten met vdsl en eurodcosis zijn er mogelijkheden die niet niet mogelijk zijn met adsl (3Mbps & 8Mbps). Als die functionaliteit voldoende gepromoot wordt en interessant is voor de eindgebruiker dan kan het snel achteruitgaan met die providers.
Moet ook in rekening brengen dat dat jong bedrijven zijn... zit daar veel kapitaal achter? Skynet die is financieel wel in staat om een financiele klop te krijgen, maar die nieuwe bedrijven?
Ja, ik vrees dat het probleem van de nieuwe isp's gaat zijn om ons te overtuigen van hun betrouwbaarheid...en dat zal niet simpel zijn vrees ik.
Mja er zitten nog een aantal op 56k en isdn maare dat is toch maar een klein percentage als ik mij niet vergis. Ge moogt niet vergeten met vdsl en eurodcosis zijn er mogelijkheden die niet niet mogelijk zijn met adsl (3Mbps & 8Mbps). Als die functionaliteit voldoende gepromoot wordt en interessant is voor de eindgebruiker dan kan het snel achteruitgaan met die providers.
Moet ook in rekening brengen dat dat jong bedrijven zijn... zit daar veel kapitaal achter? Skynet die is financieel wel in staat om een financiele klop te krijgen, maar die nieuwe bedrijven?
Ja, ik vrees dat het probleem van de nieuwe isp's gaat zijn om ons te overtuigen van hun betrouwbaarheid...en dat zal niet simpel zijn vrees ik.
Sandman ken jij persoonlijk iemand dat het heeft? Iedereen spreekt er wel over ma tot zover heb ik nog NOOIT van iemand zelf gehoort dat die persoon het had....
Sander
Sander
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Met die snelheden wordt streaming video-on-demand écht mogelijk, en niet die 320x240-schermpjes waar we momenteel meestal naar moeten kijken.
Ik denk dan ook dat die ontwikkelingen een grote rol gaan spelen in het e-VRT-project en andere vergelijkbare initiatieven voor interactieve televisie.
Ik denk dan ook dat die ontwikkelingen een grote rol gaan spelen in het e-VRT-project en andere vergelijkbare initiatieven voor interactieve televisie.
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Sander19,
Sandman is als ik me niet vergis reseller van het product. En heeft of zal binnenkort dergelijke lijn hebben, waarons hij ons - liefst - zal briefen
Sandman is als ik me niet vergis reseller van het product. En heeft of zal binnenkort dergelijke lijn hebben, waarons hij ons - liefst - zal briefen
Met Skynet haal ik 400 tot 450 Kb. max download op de juiste uurkes dus niks te klagen
Bedenk één ding; 8 Mbit kan alleen via een provider met een EIGEN netwerk (dus eigen bekabeling) door gans Belgie, al het andere gaat via Belgacom en ik betwijfel of die delen van hun netwerk al opengezet hebben voor 8 Mbit (wat iedere Skynet-gebruiker dan op een gegeven zou moeten kunnen krijgen).
In Nederland zijn er een aantal met eigen netwerk zoals Versatel en BabyXL en die kunnen inderdaad hogere snelheden bieden dan KPN nu.
In Belgie heb ik nog nie gehoord van dergelijke providers maar zo lang woon ik hier dan ook nog nie
Grtz,
Bedenk één ding; 8 Mbit kan alleen via een provider met een EIGEN netwerk (dus eigen bekabeling) door gans Belgie, al het andere gaat via Belgacom en ik betwijfel of die delen van hun netwerk al opengezet hebben voor 8 Mbit (wat iedere Skynet-gebruiker dan op een gegeven zou moeten kunnen krijgen).
In Nederland zijn er een aantal met eigen netwerk zoals Versatel en BabyXL en die kunnen inderdaad hogere snelheden bieden dan KPN nu.
In Belgie heb ik nog nie gehoord van dergelijke providers maar zo lang woon ik hier dan ook nog nie
Grtz,
@ the oddity,
je moet je op dit moment ECHT nog niet vergissen over het belang van de dial-up verbindingen hoor.
Hierzo : http://www.ispa.be/nl/c030229.html kan je cijfers van verleden jaar bekijken. De breedband cijfers zullen wel erg reeël zijn, ik weet niet in hoeverre er dubbeltellingen zitten bij de dial-ups. (De cijfers zouden reeële en recente cijfers moeten zijn van de isp's)
Men heeft het hier over dat ong. 1.5 miljoen verbindingen 34% van alle potentiële connecties zijn. en dat men dit met de huidige regelgeving zou kunnen oplopen naar een 46%. -> (+/- een 2 miljoen.)
Nu mijn persoonlijke mening is dat de internetpenetratie echt wel gaat stijgen nr een 80-90 procent. Dit lijkt wel heel erg overdreven tov deze cijfers die bovendien door een 'officiële' instantie werden vrijgegegeven. Maar er zijn nog andere factoren.
Oa, Op welke termijn ziet deze organistie die groei naar 46% ? Ik zelf ga wel uit van 2-3 decennia om mijn cijfer te gaan behalen. De meest explosieve groei is er nu al wel uit, dat wel, toch wordt het internet steeds nuttiger. (-> electronische loketten, e-banking, niet vergeten dat dit misschien al wel bestond etc, maar steeds wat gebruiksvriendelijker wordt ook)
Het kan ook zijn dat ze bewust wat laag inschatten om betere voorwaarden van de overheid loss te kunnen peuteren etc...
Back on topic:
Juist (9u10) een foontje gedaan nr adsl2fit op hun gewone nummer. Mens wist me erg snel, binnen 25 seconden, te zeggen dat mijn aanvraag dus goed ontvangen is en in behandeling. Op dit moment wachten zij op reply. Ben ff niet zeker, maar dacht van BGC. (don't shoot me guys )
Op dit moment loopt dus alles lijk ze ze zelf voorstellen, maar het is vroeg natuurlijk.
Tijd dat ik eens de search ga gebruiken , voor wat informatie van routerkes op te zoeken etc
je moet je op dit moment ECHT nog niet vergissen over het belang van de dial-up verbindingen hoor.
Hierzo : http://www.ispa.be/nl/c030229.html kan je cijfers van verleden jaar bekijken. De breedband cijfers zullen wel erg reeël zijn, ik weet niet in hoeverre er dubbeltellingen zitten bij de dial-ups. (De cijfers zouden reeële en recente cijfers moeten zijn van de isp's)
Men heeft het hier over dat ong. 1.5 miljoen verbindingen 34% van alle potentiële connecties zijn. en dat men dit met de huidige regelgeving zou kunnen oplopen naar een 46%. -> (+/- een 2 miljoen.)
Nu mijn persoonlijke mening is dat de internetpenetratie echt wel gaat stijgen nr een 80-90 procent. Dit lijkt wel heel erg overdreven tov deze cijfers die bovendien door een 'officiële' instantie werden vrijgegegeven. Maar er zijn nog andere factoren.
Oa, Op welke termijn ziet deze organistie die groei naar 46% ? Ik zelf ga wel uit van 2-3 decennia om mijn cijfer te gaan behalen. De meest explosieve groei is er nu al wel uit, dat wel, toch wordt het internet steeds nuttiger. (-> electronische loketten, e-banking, niet vergeten dat dit misschien al wel bestond etc, maar steeds wat gebruiksvriendelijker wordt ook)
Het kan ook zijn dat ze bewust wat laag inschatten om betere voorwaarden van de overheid loss te kunnen peuteren etc...
Back on topic:
Juist (9u10) een foontje gedaan nr adsl2fit op hun gewone nummer. Mens wist me erg snel, binnen 25 seconden, te zeggen dat mijn aanvraag dus goed ontvangen is en in behandeling. Op dit moment wachten zij op reply. Ben ff niet zeker, maar dacht van BGC. (don't shoot me guys )
Op dit moment loopt dus alles lijk ze ze zelf voorstellen, maar het is vroeg natuurlijk.
Tijd dat ik eens de search ga gebruiken , voor wat informatie van routerkes op te zoeken etc
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Sandman, niet vergeten dat alle adsl-connecties ook een dial-upconnectie hebben bij wijze van backup eh . Indien adsl-netwerk plat zou gaan, kan je met jezelfde login en pwd een analoge connectie maken.
In hoe verre zit dat hier al niet in eh.
Trouwens ik zit hier met een freePI abo, free BGC.net abo, adsl-abo en backup-connectie...
Allez ja, er zullen nog wel véél van die gevallen zijn. Er zijn véél mensen die hun gratis dialupverbinding die ze voor adsl hadden. Niet opzeggen, bij wijze van nog aan hun mails op het oude adres kunnen etc etc... (vb. mijn vader).
Zo zullen er héél veel zijn volgens mij. Maar echt mensen die nog véél verbinding maken via dial-up 56k? Denk dat dat toch moet gerelativeerd worden.
Ivm BGC, dat zou wel goed kunnen. Het is immers KPN of Scarlet.. die dslams plaatst waarop ze grotere profielen aanbiedt, maar die staan in BGC-centrales en zijn verbonden met de BGC-BAS. Maw er zal sowieso BGC nodig zijn voor activatie
In hoe verre zit dat hier al niet in eh.
Trouwens ik zit hier met een freePI abo, free BGC.net abo, adsl-abo en backup-connectie...
Allez ja, er zullen nog wel véél van die gevallen zijn. Er zijn véél mensen die hun gratis dialupverbinding die ze voor adsl hadden. Niet opzeggen, bij wijze van nog aan hun mails op het oude adres kunnen etc etc... (vb. mijn vader).
Zo zullen er héél veel zijn volgens mij. Maar echt mensen die nog véél verbinding maken via dial-up 56k? Denk dat dat toch moet gerelativeerd worden.
Ivm BGC, dat zou wel goed kunnen. Het is immers KPN of Scarlet.. die dslams plaatst waarop ze grotere profielen aanbiedt, maar die staan in BGC-centrales en zijn verbonden met de BGC-BAS. Maw er zal sowieso BGC nodig zijn voor activatie
-
- Administrator
- Contacteer:
oddity, ik dacht dat meet den 1/3 tot 1/2 (weet niet juist meer hoeveel) nog verbinding maakt via inbelmodem
deze mensen zitten natuurlijk niet zo lang op inet als de rest maar wel regelmatig want niet vergeten, als je maar een klein uur per dag surft is dat goedkoper
deze mensen zitten natuurlijk niet zo lang op inet als de rest maar wel regelmatig want niet vergeten, als je maar een klein uur per dag surft is dat goedkoper
ja, ik weet dat idd meer ls de helft nog een inbelverbinding heeft, maar in hoeverre dat unieke en actieve accounts zijn, dat weet ik op moment nog niet. toch vragen nog veel mensen om een 56K modem bij een pc hoor, kan ik je garanderen, alhoewel dit ook wel wat aan het minderen is.