Niet kunnen inloggen

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Frigobox
Pro Member
Pro Member
Contacteer:

Ik wou me inschrijven op een site maar kon dit niet omdat mijn instellingen blijkbaar verhinderen dat de cookies van die site op mijn pc worden geïnstalleerd

Ik heb nochtans de normale instellingen en enkel Norton Antivirus, dus geen Internet Security

Ik kon mij dus niet registreren en heb dan maar aan mijn vriendin gevraagd bij wie het wel lukt (ze heeft notabene dezelfde standaardconfiguratie als mezelf denkik)

Ok, zij schrijft zich dus in in mijn plaats en ik krijg een activeringsmail. Ik klik op de link en probeer me in te loggen ... weer hetzelfde probleem, ik geraak ni ingelogd en geloof het of niet, mijn vriendin kan met die gegevens vanaf haar pc wel inlogge

Kan iemand me helpen hoe ik mijn beveiliging iets of wat naar beneden kan halen voor dit ding? Ik ben al in het beveiligingscentrum geweest en als ik het niveau verlaag, dan herspringt het automatisch naar normaal niveau. Eventueel naar aangepast niveau gaan? Ik ken daar echter weinig van, dus als iemand me zou kunnen helpen :wink:

Alvast mercikes 8)
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 51 keer

Kun je de site niet bij de "trusted sites" zetten in de opties?
Frigobox
Pro Member
Pro Member
Contacteer:

Mja, ik denk dat ik het net gevonden heb ... Ik zit me hier eerst 2 uur de kop te breken en aan iedereen te vragen en net als ik het hier heb gepost, vind ik 5min nadien de oplossing

Tis dus in internet opties -> Privacy -> websites -> daar stond de site tussen ... Heb em eruit gehaald en nu werkt em

Toch bedankt :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”