Je klaagt over 2 minuten moeite...Anonymous schreef:beetje strenger moderren
ben niet van plan me te registeren op een forum waar ik 1X maand kom
om een beetje te lezen
ik heb al een paar topics gezien waar ik wel iets op wil zeggen maar die zitten dan in het verplicht registreren deel.
Een grammatica-, spellings- en leestekengebruikscursus zou ook niet misstaan
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Toevallig een gesneden brood, dat meergranenbrood ? Want voor "diensten" uitgevoerd op 6% levensmiddelen wordt er naar 21% BTW gegaan....dat ik 6% btw betaal op coca cola 21% op een meer granen brood, een meer granen brood is een stuk gezonder dan een wit brood dat wel 6% is
Of zoiets ?en ja internet voor iedereen is om mee te huilen zo als ze het hebben gemaakt, totaal geen PC nodig om het internet op te gaan
een energie zuinige thin client waar mee je zonder abonements kosten op daar voor voorziene sites terecht kan zou beter geweest zijn
![Afbeelding](https://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1122983781.jpg)
Het Indiase bedrijf HCL Infosystems heeft voor de Indiase markt een complete pc voor 185 euro uitgebracht. Het apparaat herbergt een 1GHz-processor, 128MB RAM, een 40GB-harddisk en een 52x CDR-drive. Het wordt geleverd met een 15" kleurenmonitor, een internetkeyboard, speakers en een scrollmuis. De pc draait Linux en er is officesoftware, een browser, een e-mailclient en audio-/videosoftware op geïnstalleerd. Met de pc wordt een prijsbarrière doorbroken die de Indiase regering zichzelf had gesteld nadat IT-experts erop hadden gewezen dat een dergelijk prijspeil voor een zeer grote stijging van het aantal gebruikers kon zorgen.
Bron: www.tweakers.net
In mijn ogen is dat ook genoeg om Internet Voor Iedereen te voorzien. Maar het lijkt eerder een PC te zijn om gezinnen te voorzien van een bruikbare PC die zelfs op wat veeleisender kantoorgebied nog goed toepasbaar is.