welk profiel kan mijn lijntje aan?

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
eska
Starter
Starter

Ik heb momenteel een 4.6 profiel bij skynet maar wil overstappen naar edpnet maar niet als ik er qua snelheid op achteruit ga. Kan iemand mij vertellen of ik een 6mbit profiel aankan met deze waarden?
Bijlagen
na.JPG
modem waarden
(26.72 KiB) 908 keer gedownload
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Ik denk wel dat het moet kunnen. Maar als je eens een mailtje stuurt naar EDPnet, dan meten ze dit uit voor jou en ben je direct zeker. Snelheid verliezen zal je zeker niet doen. Alleen winnen is eventueel mogelijk.
Afbeelding
eska
Starter
Starter

thx voor je antwoord, ga ik zeker doen
killer
Pro Member
Pro Member

ja .
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ik ben zelf ook vanplan om over te stappen op EDPnet. Volgens EDPnet lig ik op 2888 meter van de centrale. Wat valt er af te leiden van mijn modem? Het ziet er volgens mij niet zo best uit. Maar kan ik hiermee stabiel een 4Mbit/512Kbit profiel aan? Of misschien hoger?

EDIT: Zou iemand die EDPnet met een 4Mbit sync heeft zijn snelheden eens kunnen doorgeven? Het is gewoon om te kijken of ik hoger of lager ga uitvallen als ik nu heb met mijn Belgacom ADSL abo.

Greetz Wouter
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 5 keer

ANARCHY92 schreef:Ik ben zelf ook vanplan om over te stappen op EDPnet. Volgens EDPnet lig ik op 2888 meter van de centrale. Wat valt er af te leiden van mijn modem? Het ziet er volgens mij niet zo best uit. Maar kan ik hiermee stabiel een 4Mbit/512Kbit profiel aan? Of misschien hoger?

EDIT: Zou iemand die EDPnet met een 4Mbit sync heeft zijn snelheden eens kunnen doorgeven? Het is gewoon om te kijken of ik hoger of lager ga uitvallen als ik nu heb met mijn Belgacom ADSL abo.

Greetz Wouter
In dit geval zal je het met 4Mbit/512Kbit moeten stellen aangezien je met je huidige 4,6Mbit-profiel net op het randje van stabiel zit (de 4,6Mbit van Skynet is in de centrale toch gecapped op 4Mbit voor internet). Toen ik nog een 4Mbis/512Kbit profiel had bij EDPnet haalde ik bijna constant 420Kbyte/s (nu met mijn 6Mbit profiel zit mijn snelheid minder stabiel)
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

ANARCHY92 schreef:Ik ben zelf ook vanplan om over te stappen op EDPnet. Volgens EDPnet lig ik op 2888 meter van de centrale. Wat valt er af te leiden van mijn modem? Het ziet er volgens mij niet zo best uit. Maar kan ik hiermee stabiel een 4Mbit/512Kbit profiel aan? Of misschien hoger?r
4Mbit/512 moet lukken, aangezien je nu al 4.6/512 hebt. Hoger zal niet gaan aan je noise margin te zien. Je zal dus aan dezelfde snelheid blijven als je Skynet abonnement.
Afbeelding
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

Mijn huidige 4 mbit snelheid bij EDPnet:

Code: Selecteer alles

Your current download speed:
3501kbit/s
or
438kbyte/s 		Your current upload speed:
421kbit/s