Tracer07 schreef:geeft dan nog is updates
zou jij weten over welke positieve aspecten hij nog updates zou kunnen geven? ik niet direct
Tracer07 schreef:geeft dan nog is updates
elldiablo schreef:Deze geld aleen als je veranderd van tarief dus, dta wil niet zeggen dat je en limiet gaat krijgen enkel en aleen als je veranderd van tarief
elldiablo schreef:Best userbazers
i v b met limiet !!
Heb dus een email gestuurd ivb met limiet of geen limiet .
Deze geld aleen als je veranderd van tarief dus, dta wil niet zeggen dat je en limiet gaat krijgen enkel en aleen als je veranderd van tarief,
Voor al diegene die overwillen shakelekn naar een ander tarief gaan in die voorwarden vallen + diegene die een nieuw contract maken valen NIET onder de oude maar onder de NIEUWE contract
Hierbij bevestig ik dat al die larie en en onzekerheden niet nodig zijn om overte gaan naar een ander provider want is niet nodig
Dus punt (1) Blijf uw acotnt behouden en je blijft ongimitieteerd
punt (2) WIl je de 4Mbit hebben dan val je onder uw account bv Geek met 100G zoneit dna blijf je GEek met snelhied 3.3Mbit
Hebben julie vragen voor eender wat vraag gerust en stuur een ticket naar REALDSL
gr Elldiablo
elldiablo schreef:nee door te vragen aan hun ben ik het te weten gekomen
heb je voor een contract getekend van een jaar
of betaal je per maand.Het is niet dat je naa een jaar op die andere tarief gaat surfen anders hadden ze dat nu ook kunne doen.wat die jaar beteken is gewoon weg de minimum duur , dus houd in dat je na 1 jaar op een ander kunt gaan :o)).dus je bent VERPLICHT om 1 jaar klant te zijn, na die jaar ben je trg vrij en doe je wat jij wilt,stop je of stop je niet dat is voor u :o))
Praetorian schreef:elldiablo schreef:nee door te vragen aan hun ben ik het te weten gekomen
of betaal je per maand.Het is niet dat je naa een jaar op die andere tarief gaat surfen anders hadden ze dat nu ook kunne doen.wat die jaar beteken is gewoon weg de minimum duur , dus houd in dat je na 1 jaar op een ander kunt gaan :o)).dus je bent VERPLICHT om 1 jaar klant te zijn, na die jaar ben je trg vrij en doe je wat jij wilt,stop je of stop je niet dat is voor u :o))
kort gezegd: als je da nat jar beslist te blijven indezelfde formule blijf je unlimited?
jwouters schreef:Praetorian schreef:elldiablo schreef:nee door te vragen aan hun ben ik het te weten gekomen
kort gezegd: als je da nat jar beslist te blijven indezelfde formule blijf je unlimited?
yep dan blijf je FUP
jwouters schreef:Praetorian schreef:elldiablo schreef:nee door te vragen aan hun ben ik het te weten gekomen
yep dan blijf je FUP
Wat dus ook 100GB is he mensen
elldiablo schreef:http://customer.realdsl.be/ log hier met uw acount van realdsl klik dan op volume meter an kijk hoeveel je download en wat uw limiet is
staat er ergens 100 gig
als dat de FUP was
stond er gewoon weg maximum allowed volume
100 gig inplaats van - niks dus :o))
download over de honderd en kijk als je iets te horne krijgt of als je meer betaald daar ligt de grens dan
gr elldiablo
Best grappig hoe mensen zich laten manipuleren door andere die hopeloos erbij rondlopen
Indien we de verschillende definitie’s rond ‘fair use’ gaan opzoeken komen we algemeen tot de volgende definitie :
'Fair Use Policy' betekent dat de hoeveelheid data die u, als houder van een RealDSL-abonnement, in een bepaalde periode gratis mag gebruiken niet gelimiteerd is tot een op voorhand vastgestelde waarde doch dat voor uw gebruik als norm geldt de hoeveelheid data welke houders van RealDSL-abonnementen in diezelfde periode gemiddeld hebben gebruikt. Het voordeel van een dergelijk beleid is dat u af en toe met een gerust hart veel data kunt downloaden, zolang de door u gebruikte hoeveelheid data over langere periodes gemeten maar niet hoger is dan het gemiddelde gebruik van data door RealDSL-abonnementshouders.
Het gemiddelde verbruik bij een RealDSL gebruiker is 37 GB per maand.
Als je nu ineens nog maar 37Gb zou mogen downloaden
sero schreef:Ik ben van Telenet naar RDSL overgestapt om voor eens en altijd aan aanvaardbare limieten te kunnen surfen. De lagere snelheid, mindere service, hoge aansluitingskosten en twee maanden (!) wachttijd na aanvraag om op internet te kunnen surfen nam ik er dus bij.
Nu ben ik over die belachelijke grens van 37 GiB gegaan, en zit ik inderdaad op smallband, hoewel het eerste contract van een jaar nog steeds gaande is (dus idereen die beweert dat de limieten niet gelden voor de eerste subscribers: f*** off!).
Dit is zuiver bedrog. Er werden massa's beloftes gemaakt, maar die sneuvelen nu één voor één.
Ergerlijk vind ik eveneens dat sommigen onder ons zich bij die inacceptabele praktijken probleemloos neerleggen, die zelfs dmv vergelijkingen met andere providers RDSL nog stééds als betere ISP voorstellen. Jullie zijn waardeloos! Het is mede door dat belachelijke gedrag dat ISP's doen wat ze willen tegenwoordig: het volk ondergaat toch alles. Dit geldt trouwens voor heel wat meer zaken dan informatica alleen.
Nog veel schandaliger dan de limieten zijn de vele leugens van de provider. En net dat maakt het een shit-provider, niét de limieten zelf.
elldiablo schreef:sero gij zijt paranoia blijf van de D##gs af
sero schreef:Ik ben van Telenet naar RDSL overgestapt om voor eens en altijd aan aanvaardbare limieten te kunnen surfen. De lagere snelheid, mindere service, hoge aansluitingskosten en twee maanden (!) wachttijd na aanvraag om op internet te kunnen surfen nam ik er dus bij.
Nu ben ik over die belachelijke grens van 37 GiB gegaan, en zit ik inderdaad op smallband, hoewel het eerste contract van een jaar nog steeds gaande is (dus idereen die beweert dat de limieten niet gelden voor de eerste subscribers: f*** off!).
Dit is zuiver bedrog. Er werden massa's beloftes gemaakt, maar die sneuvelen nu één voor één.
Ergerlijk vind ik eveneens dat sommigen onder ons zich bij die inacceptabele praktijken probleemloos neerleggen, die zelfs dmv vergelijkingen met andere providers RDSL nog stééds als betere ISP voorstellen. Jullie zijn waardeloos! Het is mede door dat belachelijke gedrag dat ISP's doen wat ze willen tegenwoordig: het volk ondergaat toch alles. Dit geldt trouwens voor heel wat meer zaken dan informatica alleen.
Nog veel schandaliger dan de limieten zijn de vele leugens van de provider. En net dat maakt het een shit-provider, niét de limieten zelf.
elldiablo schreef:gelijk geef ik u begrijp ook niet dat sommige geen probleem hebben en sommige wel problemen hebben maar voor diegene die problemen hebben sorry kan julie niet helpen als dat ging deed ik het maar ben ook maar ene gewoone mens die maandelijks zijn betalingen doet aan hun voor de rest heb ik met hun niks te maken , Als het julie ehct niet ligt 1 oplossing ge weg van hun en zoek een beter, heb zelf al gehoord van chello die komt tot in bepaald provinsi in belgie mishien ben je dan wel geholpen
elldiablo schreef: mensen met zoeen iq laat ik zeggen die mogen dta van mij