"isp monitor"

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
dawn

Erik schreef:hallo,

die topic titel kan aangepast worden indien ge dat wenst en een link naar uw site vind ik persoonlijk geen probleem (maar ik ben niet de enige mod natuurlijk )

ik ben het die deze "hetze" gestart heeft ik vond het gewoon verdacht dat u mensen hun logingegevens vraagt (in het contract met skynet staat dat niemand uw logingegevens mag vragen zelfs de helpdeskmedewerkers niet maar die kunnen het wel zien natuurlijk ) let wel er staat vond (verleden tijd) ondertussen is gebleken dat u te vertrouwen bent ;)

welke andere topic titel zout ge willen ?? ik zal dat dan wel veranderen

wat die link betreft dat zal ik eens in de "mod talk" gooien se ik vind dat dit moet kunnen.Je kan dit moeilijk als reclame aanzien ispmonitor freeware is

och iets in de aard van "isp monitor" is goed :)

denk dat isp monitor (imho) wel een goede aanvulling is voor elke skynet-gebruiker... als anderen dat niet vinden is dat uiteraard hun goed recht. Ik heb er heel veel vrije tijd ingestoken en het kost me verder alleen maar geld (hosting)... maar doe het met plezier :)
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

title is aangepast :)
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”