Ik heb gezien dat je de map mijn documenten, application data etc... kan omleiden naar een map op de server.
Maar nu is mijn vraag, als iemand gewoon wil blijven verder werken met outlook express ipv outlook (dus ook geen exchange server), kun je dan de map waarin de berichten en contactadressen staan omleiden naar de server zodat deze ook gebackupped worden?
Map omleiden...
- noppes
- Premium Member
- Contacteer:
Ik kan de pst file enkel bewaren op de lokale schijven.
Als ik een netwerkdrive of iets op het netwerk aanduid, kleurt de knop "OK" grijs, zodat ik niet verder geraak...
Als ik een netwerkdrive of iets op het netwerk aanduid, kleurt de knop "OK" grijs, zodat ik niet verder geraak...

Take me for my mind, not for my body, but play with my body and not with my mind...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
rsync ?
@NickG: hij heeft het over outlook express, daar wordt geen gebruik gemaakt van .pst files, wel .dbx en die kan je niet anders dan op een lokale drive zetten - voor zover ik weet.
@noppes: ik gebruik daar SyncBack Freeware voor.
Misschien moet je eerst toch eventjes kijken of OLfolders for Outlook je niet kan helpen.
Meer info op http://olfolders.nl/
Ik heb het er ooit iets over vernomen maar gebruik het niet.
Meer info op http://olfolders.nl/
Ik heb het er ooit iets over vernomen maar gebruik het niet.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Zowel .PST en .DBX files zijn enorm fragiel... ik zou de kans dat er iets mis gaat dus niet echt verhogen of de ganse boel is corrupt.BungaMan schreef:al geprobeerd om die netwerkdrive naar een drive letter te mappen en dan de drive letter aanduiden als storage plaats?
- noppes
- Premium Member
- Contacteer:
Heb dus die SyncBack Freeware geïnstalleerd en dit werkt zeer goed hoor!Peterken schreef:@NickG: hij heeft het over outlook express, daar wordt geen gebruik gemaakt van .pst files, wel .dbx en die kan je niet anders dan op een lokale drive zetten - voor zover ik weet.
Je kunt gelijk welke map laten syncen en/of backuppen met gelijk welke gedeelde map op de server. Thanks voor de reply's!

Take me for my mind, not for my body, but play with my body and not with my mind...