Afwachten oplevering / Waiting for fulfillment completion

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Iemand enig idee wat die status wil zeggen in MyEDPnet ?

Ik heb voor vrienden ADSL besteld bij EDPnet, en ze wisten te vertellen dat het xDSL LEDje op hun modem brande (sinds vrijdag). Op MyEDPnet zie ik de vermelde status... zou alles nu in orde zijn ?

Probleem is dat ik meer dan 100 km moet rijden... en dus niet graag zou merken dat het nog niet werkt. (moet hun PC nog eerst installeren, dus kan hen ook niet uitleggen hoe het te testen).
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 791
Lid geworden op: 22 maa 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

die status wijst er normaal op dat er nog geen adsl signaal op de lijn staat
als het ledje brandt zou het normaal moeten werken (wat raar zou zijn), maar dat kan uiteraard ook gewoon een standby led zijn of zo

kijk eens in de modem handleiding of zo
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

_rEuTeL_ schreef:die status wijst er normaal op dat er nog geen adsl signaal op de lijn staat


Tja, volgens de handleiding en de LED is het er toch ? Morgen misschien eens bellen naar EDPnet voor informatie.
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 791
Lid geworden op: 22 maa 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

idd, zo te zien lijkt de status gewoon niet up-to-date te zijn
normaal zou het dus moeten werken
fred_be9300
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 30 nov 2005, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 12 keer

ik zou er niet zomaar op rekenen dat het werkt... Ik ben recent ook overgeschakeld. Eerst stond Tele2 op mijn lijn, nog een week of zo na de aanvraag. Dan werkte Tele2 niet meer, al gaf mijn modem wel nog alle signalen van een werkende lijn. Maar ik kon niet inloggen, noch bij Tele2, noch bij EDPnet. Het heeft dan nog 7-10 dagen geduurd eer EDP wel werkte. De hele tijd stond er in My Edpnet idd zoiets over "fullfilment completion".

Als je zeker wil zijn, bel gewoon overdag naar de commerciele dienst. Maar wellicht is het nog niet gereed, IMO.

BTW, staat er al een datum ingevuld bij "verwachte activatie"?
Salomon13
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 48
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:41

Ik dacht dat mijn lampje ook al brandde voor de verwachte oplerdatum, maar dat ik nog niet kon inloggen...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

fred_be9300 schreef:BTW, staat er al een datum ingevuld bij "verwachte activatie"?


Waar zou ik dat moeten zien staan ? Trouwens het is iemand die nooit ADSL heeft gehad, dus het DSL signaal is niet van een vorige provider of zo.

Ik ga meteen eens bellen...
Spink
Plus Member
Plus Member
Berichten: 202
Lid geworden op: 22 jan 2006, 23:07

Maar zit je sowieso een week zonder internet als je van provider overschakelt, ook al is het abo bij je vorige provider nog niet verlopen?
't Is maar omdat ik juist lees dat fred_be9300 een week noch op de ene en noch op de andere kon.
khsw
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1158
Lid geworden op: 03 maa 2004, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 16 keer

Spink schreef:Maar zit je sowieso een week zonder internet als je van provider overschakelt, ook al is het abo bij je vorige provider nog niet verlopen?


Niet noodzakelijk, mijn pa zijn abo bij Scarlet verloopt eind deze week. Sinds gisteren surft hij via EDPnet. Zijn lijn was al sinds vorige week overgezet naar het profiel van EDPnet...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Blijkbaar moest er toch nog iets gebeuren... en nu staat het dan ook op "Opgeleverd". Weet ik weeral wat doen dit week-end.
fred_be9300
Pro Member
Pro Member
Berichten: 244
Lid geworden op: 30 nov 2005, 20:42
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 12 keer

Spink schreef:'t Is maar omdat ik juist lees dat fred_be9300 een week noch op de ene en noch op de andere kon.


mijn overstap was niet geheel geanticipeerd ;-)
Als je het goed plant kan je het laten netjes overlappen - als de 2 isp's meewillen.
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”