![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Ik ben van Hasselt en ik heb nog geen problemen gehad met dommel en zo te zien heb ik dan ook een goede router.Spyder schreef:geen enkel probleem hier
router kan soms wel moeilijk doen bv als ge 4 dagen of langer online zijt met router en dommel wil nieuw ip toekennen neemt router dit niet altijd en gaat die flippen met gevolg dat ge reset moet doen ...
sommige routers hebben dit niet maar meeste wel ...
ik heb dit vorige woensdag nog gehad en sindsdien nietmeer
Ja hier ook weer geweest paar dagen geleden.Spyder schreef:geen enkel probleem hier
router kan soms wel moeilijk doen bv als ge 4 dagen of langer online zijt met router en dommel wil nieuw ip toekennen neemt router dit niet altijd en gaat die flippen met gevolg dat ge reset moet doen ...
ben van Lommel dus LimburgSpyder schreef:geen enkel probleem hier
ben momenteel heel tevreden enkel het wegvallen in het weekend, nu even in de gaten houden of het te maken heeft van de verandering van het IP-adres. Ik hou jullie op de hoogtesiro schreef:en bij jullie valt het dus allemaal goed mee?